Posts by alexruter
-
-
-
-
-
-
-
Beste,
Whahahaha cas jij ken dus al helemaal niet designen. Strokes en shadows zijn de laatste tijd in. Veel geluk met je bedrijfje;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Zijn er nog mensen. Zeg maar wat je eventueel heirvoor wilt ruilen. En ik ga wel kijken dan of ik het aanbod accepteer;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik heb momenteel een reseller, maar ik doe er niks meer mee. Nu wilde ik hem ruilen tegen eventueel een leuke website, of iets dergelijks. Laat maar weten wat je te bieden heb.
Hier de specificaties:
4000 MB opslagruimte
50 GB dataverkeer per maand
Domeinnaam pointers (ongelimiteerd)
50 Accounts
Subdomeinnamen (ongelimiteerd)
PHP en MySQL 5 ondersteuning
Perl en CGI ondersteuning
MySQL databases (ongelimiteerd)
E-mail adressen (ongelimiteerd)
E-mail aliassen (ongelimiteerd)
E-mail forwarders (ongelimiteerd)
Mailing lijsten (ongelimiteerd)
Auto responders (ongelimiteerd)
E-mail bereikbaar via IMAP/POP3
Mogelijkheden voor SSL
Beveiligde mappen instellen
Cronjob ondersteuning
FTP accounts (ongelimiteerd)
DirectAdmin controlepaneelLoopt nog tot: 08-05-2010
Prijs (Per jaar): 125 Euro.
Dit jaar is al betaald!Graag hoor ik van jullie!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Je gebruikt voornamelijk blauw en zilver/grijs.
Probeer die op een andere manier te verdelen.Bijvoorbeeld:
Boven Menu:
Achtergrond Blauw
Buttons grijs/wit achtig (Eventueel met een mooie stroke.)Menu rechts:
Achtergrond zilver.
Maak er een kleine headertje op, die blauw met wit is.
(Zorg er ook voor dat de menu's los van elkaar zijn, en dus goed is te zien dat hij verdeeld is.Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
agirman87
Zou u mij een privebericht kunnen sturen met de licentie die u heeft ontvangen van Meneer Velten. Ik ben namelijk wel geïnteresseerd.Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Ik vindt V1 nog steeds de mooiste, misschien omdat het menu nog niet af is zoals u al aangaf
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
@deathkill
Niet lullig bedoeld, maar dit is absoluut geen mooi design. Alles is hetzelfde er mag zeker wel meer veranderen, modernere kleuren, shadows, strokes, de afmetingen. etc etc.Dit is gelijktijdig een tip voor CashMoneyZ
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
-
-
Beste,
Hier antwoordt op de volgende vragen.
1. Dit moet u zelf na gaan kijken, er zijn zat site's en wij zijn geen uitreken middel. Zorg ervoor dat je kijkt wat je krijgt en wat de prijs is en ga dat vergelijken.
2. Ik heb zeer veel ervaring mer Dedicated Servers, Resellers etc. (Heb eigen webhosting bedrijf gehad)
3. Ik heb een website nodig.... Ja, so what! (Wordt niks gevraagd of uitgelegd)
wat heb ik allemaal nodig.... Als je dat zelf al nietw eet vraag ik me eigenlijk af waarom je een reseller wilt halen. Kijk een hosting pakket is voor iemand die snel en makkelijk alles online wil kunnen hebben. Een reseller is voor gevorderde webhosters. En een dedicated server, nou dat kan je zelf wel raden4. Om een website te draaien op een reseller? Heb je absoluut geen scripts nodig, al gooi je er een .txt bestand op en die haal je op in de index. Het blijkt wel dat je zelf erg weinig onderzoek doet. Aangezien deze vragen binnen 2 seconden kunnen beantwoord worden door google!
Google zoeken:
Resultaten 1 - 10 van circa 579 voor Bij welk hosting kan ik het beste en goedkoopste een resellerpakket aanvragen? (0,23 seconden)5. Je hoeft absoluut geen extra kosten te maken voor systemen etc.
6. Ja, google! en misschien bij jezelf nadenken dat dit geen slimme oplossing is voor je. JE weet er te weinig vanaf, en er komt te veel verantwoordelijkheid bij kijken. Een reseller is 9/10 keer meestal niet gemanaged dit betekend dat alle problemen die met de server opdoen. Jij dara aan meebetaald om dit op te lossen. Hou het dus gewoon bij een hosting pakket.
En wil je echt zo graag een reseller. Dan heb ik er hier nog 1 liggen!!;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Hij is simpel maar toch ook wel erg netjes, als je het volgende voorbeeld even met opvulling kan laten zien. Dan zou ik wat meer informatie geven en tips eventueel.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Beste,
Als ik normaal een euroteken invoer, werkt dat niet hoor. Hij blijft nog steeds alles vaag aangeven :p.
Groetjes,
Alex -
Beste,
Alle domein prijzen zijn gewijzigd!
Ze kosten nu: €10,00 Per stuk!Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.09 20:12:01:
Beste,Domeinen zijn 10 euro per stuk. Reageer vandaag nog!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.08.09 22:36:46:
De hele set mag weg voor 20 euro!!
alles of niets.;) -