Posts by alexruter

Beste,

Je kan het geheim houden maar alles wordt toch geript ;). Zet het gewoon online, de mensen die hier op het form zitten weten toch wel wie de enige echte is die de updates maakt. En omdat lasr nou de grote eer wil moet hij zelf weten. Ik vindt hem maar zielig bezig ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

[offtopic]Lars, er moet nog veel gebeuren aan osbanditi dezelfde bugs zitten er allemaal nog in. En jij bent scripter? Ik dacht volgens mij ook gehoord te hebben van een nieuwe lay-out?[/offtopic]

Beste,

Bij deze wordt er het domein Recordlijst.nl verkocht.

Veiling Gegevens:
    Startbod: 0,50 Euro Cent
    Opbieden met: 0,50 Euro Cent
    Buy-Now: 6,00 Euro
    Veiling sluit: 24 uur na laatste bod!

Registrar:
    Transip

Geldig tot:
    01-04-2010

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Bod van 0,50 Cent binnen op TBForum

Beste,

Leuk idee, jammer dat je het moet stelen van iemand anders ;)

[offtopic]Bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan. En dan vooral met de reden omdat niemand het ziet... Ik zelf wil het niet eens zien!;)[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Je website is nog steeds niet verkocht. Ik raad je aan je complete website even goed in orde maken, en toch wat unieke scripts te plaatsen. Zo kan je je website sneller verkopen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De lay-out is naar mijn idee te simpel en te klein. Probeer de lay-out die je nu gebruikt uitgebreider te doen. Met de nieuwste snufjes van het designen. En zorg dat je website zo overzichtelijk genoeg is. En zorg er altijd voor dat de mensen iets direct kunnen bestellen. Een mooie grote groene button of iets dergelijks doet meestal wonderen ;). En werk de fouten van de W3C er even uit;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik zal binnenkort even de source bekijken van u. Als u mij een vrijgestelde account per PM kan geven met admin functies. Dan zal ik een compleet overzicht maken met wat er eventueel nog bij kan. Voor zowel de leden als de admin;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De kleuren zijn veel te veel geel. Ik zou van de menu's de headers geel maken, en het gedeelte waar de links staan een andere kleur. De website springt namelijk zo erg naar voren. Ook is de kleur geel erg druk. Probeer nog maar wat andere kleuren ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De website is erg mooi gemaakt, ondanks de blokjes zoals al eerder aangegeven is. Maar daar moeten we niet moeilijk over doen;)

Wel vindt ik dat als je zo'n soort website online zet er wel voor moet zorgen dat alle pagina's direct intact zijn. En goed te bekijken moet zijn. Ik zie nu overal nog "uuu" staan of "blablabla". Probeer dit snel aan te passen;)

Ik wens je veel succes met je partuclier bedrijfje;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ontopic Graag!

[offtopic]Dat ik het verkoop is mijn ding ja. Anders maak je er zelf toch een en zet je hem hier gratis te download ;)[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hierbij verkoop ik nog een 2e lay-out. Deze is meerendeels gebaseerd op als je website in onderhoud is.

Wat krijg ik geleverd?
    .PSD File

Veiling Gegevens:
    Startbod: 5 Euro
    Opbieden met: 1 Euro
    Buy-Now: 15 euro!
    Veiling eindigt: 48 uur na laaste bod

Hoe vaak verkocht?
    Dit design wordt heel vaak verkocht. Als eenmaal de buy-now binnen is. Kan hij iedere keer voor 15 euro gekocht worden.

Wil je het design zelf alleen in bezit hebben kost deze 25 Euro.

Voorbeeld:
    http://94.103.150.3/~aruter/constructie.jpg

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

En Icecold blijf met je voetjes[offtopic]( poten)[/offtopic] van mijn designs af!

Beste,

Altijd zorgen dat de plaatjes gebased zijn. Dat waar tekst of links moeten komen dat die gebased worden. En dat je dus niet de rest mee pakt enz;)

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter