Ja, want van wie ik hem gekregen heb. Heeft hem zelf gemaakt ;).
Posts by tukkie
-
-
Die heb ik wel. Je zal er ook geen trammelant mee krijgen.
Want die een heb ik gekregen van iemand. En daarvoor heb ik eerst toestemming gevraagt of ik de plaatjes mocht gebruiken.En bij die ander moest ik hem kopen. En daar stond bij dat ik hem mocht doorverkopen.
-
Oke, ik maak bewerk ze wel even wat zodat je ze niet goed kan rippen ;).
De vraag prijs licht ook rond de €1
en ja, de rechten voor het gebruik van de plaatjes heb ik.
-
maar er staat tekst op?
Dus dan gaan ze een beetje reclame maken voor mijn site. -
haha, nee :).
Dat laatste zinnetje:
Over de prijs komen we wel uit;).
Moet ik daar ook nog even neerzetten.
Was ik vergeten:). -
Hierbij een aantal headers:
1. http://img20.imageshack.us/img20/1701/67563671.png
2. http://img14.imageshack.us/img14/6526/60490237.png
3. http://img199.imageshack.us/img199/1805/48395841.pngWil je er een? PM mij even.
Geef ze gratis weg
-
oke zo goed dan?
-
Hierbij verkoop ik een aantal banditi + crimesource outgame's en crime plaatjes
Banditi outgame's:
http://img200.imageshack.us/my.php?image=ultimategun.png
Je krijgt hem gesliced en al.
Prijs: BiedenEr volgen er meer!
CrimeSource outgame's:
Word aan gewerkt, worden zo snel mogelijk gepost!!!
Crime Plaatjes:
http://img8.imageshack.us/my.php?image=gangsterimage1.png
Prijs: Bieden
De plaatjes zijn hier in lage kwaliteit, maar je krijgt ze natuurlijk in hoge kwaliteit ;).
-
-
Dit stukje werkt niet als je je huis verkoopt.
PHPelse{ $ran = Array("0","10000","330000","50000","90000","100000","150000","200000","250000","300000","400000","500000","700000","900000","1100000"); $bank = $ran[$data->woning]; $contant = $bank/100*75; $ba = number_format($contant,0,",","."); echo "<tr><td class=mainTxt colspan=\"4\"><center>Je hebt je huis verkocht voor $ba</center></TD></tr>"; mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'contant' WHERE `login`='$data->login"); exit; } }
Iemand enig idee waarom niet, ik kom er niet uit.
-
-
Ik ben bezig om hem werkend te maken
-
ja maar je kan een huis kopen zonder wat geld contant te hebben. En je kan je huis verkopen voor 0 euro.
-
Werkt niet!!
En stikt van de fouten. -
-
Bij mij werkt die niet.
Ik heb het gedaan zoals jij zegt als het moet.Ik krijg ene lege pagina.
Foutje in jou script? -
-
Citaat
Krassen:
Gemaakt Door: larsisgoed9
Screenshot: Geen
Download: krassen.php
.RAR met alle plaatjes+De SQLIk kan plaatjes + SQL niet downloaden. Te lang niet gedownload.
Wie heeft hem en wil hem alsnog ff uploaden? -
Als je iets typt komt het wel in de database te staan.
Maar niet in de chat.hier message.php :
PHP
Toon Meer<? include("_include-config.php"); include("../ubb.php"); if(!($data)) { } ?> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v0.css"> <table height=100% width=100% cellpadding=0 cellspacing=0> <tr><td class=mainTxt valign=top> <?php $tijd = time(); $select = mysql_query("SELECT id FROM `chatban` WHERE `login2`='$data->login' && `time2`>'$tijd'"); $aantal = mysql_num_rows($select); if($aantal == "1") { } else { if($_GET[admin] == "logs" && $data->admin >= "1") { $csel = mysql_query("select login,message from `chat1` order by `id` desc limit 125"); while ($chat = mysql_fetch_object($csel)) { $chat->message = preg_replace('/\n/',"<br>\n",$chat->message); $chat->message = opmaak($chat->message); $chat->message = preg_replace ("#\[color=(\#[0-9A-F]{6}|[a-z\-]+)\](.*?)\[/color\]#si", "<font color=\"\\1\">\\2</font>", $chat->message); print "<b>($chat->login)»</b><font color=white> $chat->message</font><br>"; } } else { mysql_query("UPDATE `users` SET `chaton`=NOW() WHERE `login`='$data->login'"); $select = mysql_query("SELECT id FROM `chat`"); $regels = mysql_num_rows($select); if($regels >= "20") { $query = "SELECT id FROM `chat` ORDER BY 'id' LIMIT 0,1"; $info = mysql_query($query) or die(mysql_error()); $count = 0; while ($gegeven = mysql_fetch_array($info)) { $id = $gegeven["id"]; } mysql_query("DELETE FROM `chat` WHERE `id`='$id'"); } ?> <script language="javascript"> var url = "messages.php"; var tijd = "10000"; setTimeout("document.location.href = url", tijd); </script> <?php if($data->login >= "Brian") { ?> <table width=100% cellpadding=0 cellspacing=0> <tr><td class=subTitle align=center><a href=chatpanelsystem1.php>Chat-Admin</a> (nog niet af)</td></tr> </table> <?php } $csel = mysql_query("select login,message from `chat` order by `id` limit 20"); while ($chat = mysql_fetch_object($csel)) { $chat->message = preg_replace('/\n/',"<br>\n",$chat->message); $chat->message = opmaak($chat->message); $chat->message = preg_replace ("#\[color=(\#[0-9A-F]{6}|[a-z\-]+)\](.*?)\[/color\]#si", "<font color=\"\\1\">\\2</font>", $chat->message); print "<b>($chat->login)»</b><font color=white> $chat->message</font><br>"; } } } ?>
-
Dag mensen,
Ik ben bezig om een chat te maken.
Klik hier voor de chatAlleen als je nu iets typt, komt het niet in het linkervlak te staan.
Weet iemand hoe dit komt?
PM me anders evenGroeten
Brian