Posts by tukkie
-
-
Ssst, zeg dat nou niet. Nee haha.
-
Nee, lijkt me sterk. Want ik heb vandaag ook mijn banner toegevoegd. En stond er gelijk.
-
Nee, je zal er echt wel een GELD vergoeding voor krijgen ;).
-
Hallo,
Ik ben sinds kort samen met iemand een crime begonnen. In dit geval gaat het om de website: Crimetijden.nl
Ik ben daarvoor opzoek naar eventuele promotors. Die het spel meer leden willen geven. Momenteel heeft het spel er 130 en zijn er continu zo'n 5 tot 10 spelers online.Zou jij het iets vinden promotor te worden en bij ons tweeën aan te sluiten het spel goed onder controle te houden. Vermeld het dan eventjes op dit topic en dan neem ik contact op.
Momenteel verdien je als promotor nog niks, omdat het spel nog niet zulke gigantische hoge inkomsten heeft, maar in der loop van tijd zal dit wel van pas komen.
Dus lijkt het je wat?
Zeg het dan eventjes!Mvg!
-
Nope, bij mij werkt die ;).
-
heeft geen zin xD.
-
Aah oke. Maar dat is het probleem niet. Ik heb photoshop ook wel. Alleen als ik hem wil installeren krijg ik Jscript error.
-
Wat portable?
-
Heb geen photoshop xD.
-
-
@ Deathill
Nee, werkt niet.
SkyNet
Kan geen flash. heeft geen zin om in GIF bestand te zetten. In het script doen? Ja hoe?xD -
Ja het werkt. Super, bedankt!
Nog 1 vraag:
Kan je ook een tekst laten bewegen? Kan het nog nergens vinden. -
wit007
Beetje zielig. Achja je moet zelf weten. De achtergrond daar is toch in lage kwaliteit.Ja, dat heb ik gedaan ;).
-
Eey,
Waar kan je op WYSIWYG Web builder 6 eigen lettertypes toevoegen? Of is dit niet mogelijk?
MvG,
Brian -
@ Ferhat
Oke, weet ik dat ook weer ;).@ Mrcool
Nee, wat is dit dan? -
Mm, hij is deels uit 1 tut. Wat kan je dan voor de layout vragen?
-
Ik krijg geen psd bestand. Werk niet met photoshop ;).
Hier bewijs:
http://img29.imageshack.us/img29/3153/naamloosyp.png -
@ Ferhat
Dat kan niet. Want ik heb hem toch echt zelf gemaakt.
Het kan wel zijn dat die je bekend voor komt, want ik heb deze layout gedeeltelijk nagemaakt. En ik heb deze layout deels met een tut gevolgd.MvG
Brian -
Gedaan.