Wat is je budget dan, kunnen meer mensen wat mee.
?17, lager ga ik niet ;).
Posts by tukkie
-
-
als je een goed geslicede layout wilt moet het ook wat kosten.
-
ik slice deze layout voor ?20,-
-
wat is je budget?
-
-
Ze krijgen nu nog wel een mailtje met hun gegevens, maar ze kunnen we gelijk inloggen ;).
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%+$*,. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 0) { $fout[] = "- Je mag maar 1 account per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($fout[0])) { $activatiecode = rand(0, 0); $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! Bedankt voor het registeren, je kunt inloggen met de volgende gegevens:<BR> Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de crew!"; mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, activatiecode, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . $_POST['pass'] . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . $activatiecode . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die(mysql_error()); if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '20000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,rnrnEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!rnMet vriendelijke groet,rnAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font: bold\">Je account is succesvol aangemaakt! Je kunt gelijk inloggen!</font></div>"; unset($fout); } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "nr" . $tekst; } $fout = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div>"; } } ?>
-
-
Dit is geen bumpen, hij zegt alleen dat die het antwoord al heeft ;).
-
hij is niet al verkocht ;), ik heb 'm
-
12 jarige jongentjes...tuulk daarom ben ik ook 16.
-
8-), wie heeft het over basing dan?
OKE LAATSTE KEER!! KAPPEN MET DIE OFF-TOPIC BERICHTEN!
-
Ga nou niet eens een keer off-topic. |-)
Ik ben gewoon op zoek naar een slicer, klaar meer niet. Reageer dan is niet als je belangstelling hebt. -
Ik heb geen idee, want iedere slicer vraagt weer wat anders. Maar de max is wel ?15 per layout :)!
-
Dag allemaal,
Samen met iemand anders ben ik een design bureau gestart (wwww.bswebdesign.nl) alleen wij kunnen geen een van beide slicen. Dus zoeken wij een slicer die voor ons wil werken tegen een vaste prijs. En natuurlijk zo laag mogelijk.
Kan jij slicen? En wil je voor een vast bedrag bij ons werken? Dan hoor ik het graag.
MvG
Brian & Sven -
ja zeker.
PHP
Toon Meer-- -- Tabelstructuur voor tabel `scooters` -- CREATE TABLE IF NOT EXISTS `scooters` ( `owner` varchar(16) collate latin1_german1_ci default NULL, `schade` int(3) NOT NULL default '0', `waarde` int(255) NOT NULL default '0', `soort` int(5) NOT NULL default '0', `id` int(255) NOT NULL auto_increment, PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 COLLATE=latin1_german1_ci AUTO_INCREMENT=710 ; -- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `scooters` -- INSERT INTO `scooters` (`owner`, `schade`, `waarde`, `soort`, `id`) VALUES
hier zit de fout in, namelijk hij wil 2x het zelfde toevoegen. Deze regel moet je eruit halen om hem werkend te maken:
INSERT INTO `scooters` (`owner`, `schade`, `waarde`, `soort`, `id`) VALUESMvG
Brian -
Heb even de sql upgeload:
http://www.bandino.nl/sql.sqlIk heb niet veel verstand van sql dus heb nog niet veel uitgeprobeerd omdat ik het anders misschien helemaal fout doe.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.03.10 14:28:16:
:slotje: graag
probleem verholpen -
Als ik de sql van de OSbaniti wil uploaden krijg ik deze error te zien:
#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'CREATE TABLE IF NOT EXISTS `shoplogs` (
`shopid` int(255) NOT NULL auto_incre' at line 13Betekend dit dat de version van de sql te laag is?
mvG
brian -
JEZUS :O.
Ik zie het, moet niet zo. Volgens mij ligt database er achter heen.
Ff naar kijken ;). -
Als het goed is, is die 100% bugvrij ;).
-
Hallo,
Ik heb hier nog een leuk voetbalscript liggen, aangezien ik hier niet veel meer mee doe, en een crime mij wel wat leuker lijkt ben ik opzoek naar een gehele crime, en deze dan in ruil voor mijn Voetbalmanagerscript dat u hier vind:
http://www.sitedeals.nl/websit…nd-2-layouts-te-koop.html
Dus.. Geinteresseerd, laat het eventjes weten wat je te bieden hebt via dit topic!
Mvg,
Brian Tukkers!