http://www.criminalhosting.nl misschien iets voro jou? Gratis...
Posts by tukkie
-
-
Owja sorry,
Niet gaan lachen, echt vet dom.
Ik had in mijn config de package naam verkeerd getypt(xD)!
:slotje: -
Oke dit is het maximale wat ik kan doen:
3000 mb dataverkeer
250 mb webruimteHier kun je toch wel een beginnende criminal op laten draaien?
-
Probleem verholpen.
Werkt nu :)!
-
Heb je toestemming?
-
naar mijn weten heb ik alles goed ingevuld..
Zal ik die anders ook is posten? Haal ik wel belangrijke gegevens weg natuurlijk :P! -
Ik heb er al 1 gemaakt, maar die pakt die niet?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.06.10 17:26:28:
Niemand? -
Ik ben bezig met criminalhosting.nl alleen als ik mijn hosting moet activeren krijg ik steeds deze fout:
De hosting kon helaas niet aangemaakt worden.. Dit kan komen door een incorrect wachtwoord of doordat je pakket al eens eerder aangemaakt is.
Ik kan er niet achter komen waar de fout zit.
Dit is het script:PHP
Toon Meer<?php /************************************************************\ * Om deze pagina te zien moet je minimaal ingelogd zijn \************************************************************/ if( min_toegang( 10 ) ) { /************************************************************\ * Hosting aanmaken \************************************************************/ require( 'inc/class/direct/class.httpsocket.php' ); if ( $_SERVER[ 'REQUEST_METHOD' ] == 'POST' ) { if ( ! empty( $_POST[ 'password' ] ) && strlen( $_POST[ 'password' ] ) >= 5 ) { $Socket = new HTTPSocket; $Socket->connect( $core[ 'conf' ][ 'direct' ][ 'server' ], 2222 ); $Socket->set_login( $core[ 'conf' ][ 'direct' ][ 'user' ], $core[ 'conf' ][ 'direct' ][ 'pass' ] ); $Socket->set_method( 'POST' ); $Socket->query( '/CMD_API_ACCOUNT_USER', array( 'action' => 'create', 'add' => 'Submit', 'username' => 'host' . $lid[ 'id' ], 'email' => $core[ 'lid' ][ 'email' ], 'passwd' => $_POST[ 'password' ], 'passwd2' => $_POST[ 'password' ], 'domain' => $lid[ 'id' ] . '.criminalhosting.nl', 'package' => $core[ 'conf' ][ 'direct' ][ 'package' ], 'ip' => $core[ 'conf' ][ 'direct' ][ 'ip' ], 'notify' => 'yes' ) ); $Result = $Socket->fetch_body( ); if ( substr( $Result, 0, 7 ) == 'error=0' ) { mysql_query( "UPDATE leden SET hostpass = '" . mysql_escape_string( $_POST[ 'password' ] ) . "' WHERE id = '" . $lid[ 'id' ] . "'" ) or die( mysql_error( ) ); $core[ 'tpl' ]->assign( 'act_success', 1 ); } else { $core[ 'tpl' ]->assign( 'act_failure', 1 ); } } else { $core[ 'tpl' ]->assign( 'act_failure', 1 ); } } else { $core[ 'tpl' ]->assign( 'act_form', 1 ); } /************************************************************\ * Assign pagina \************************************************************/ $core[ 'tpl' ]->assign( 'titel', 'Hosting aanmaken' ); $core[ 'tpl' ]->assign( 'pagina', 'pagina/hosting.tpl' ); } else { /************************************************************\ * Assign pagina \************************************************************/ $core[ 'tpl' ]->assign( 'titel', 'Geen toegang' ); $core[ 'tpl' ]->assign( 'pagina', 'pagina/geen_toegang.tpl' ); } /************************************************************\ * Display layout \************************************************************/ $core[ 'tpl' ]->display( 'layout.tpl' ); ?>
Weet iemand anders het?
Groeten :)!
-
-
Bedankt allemaal. Ik weet dat het misschien weinig is wat je nu nog krijgt. Maar als het beetje goed gaat, ga ik grootste pakket nemen. Zodat iedere criminal er goed op kan!
-
2.5GB dataverkeer per maand is niet relatief veel.
Hoe kom je hier bij?
-
Jij ook bedankt, ga mijn uiterste best doen. Om mensen met geen geld toch een goede gratis host aan te bieden voor hun criminal.
-
Dankje willem :)!
-
Ja heb ik ;)!, maar doe maar op slot.
Off-topic gedoe altijd.
En heb wel beetje een idee.:slotje:!!
-
je kan een reseller onbeperkt nemen. Alleen heb ik nu nog niet, wil eerst weten of het gaat lopen en of er belangstelling voor is.
-
en 500 mb webruimte en 5000mb dataverkeer?
-
@ Mokerr: Klopt, vanavond heb ik reseller hosting pas.
retefreter: Oke, maar als je te weinig hebt kun je upgraden. Tegen klein prijsje.
-
-
Nee zeker niet. De eigenaar krijgt een gratis host, hij kan daarbij gewoon in database en ftp gegevens. Dus eigenaar heeft alles zelf in de handjes.
-
Dag allemaal,
Ik ben bezig met een gratis criminal hosting bedrijf aan het opstrarten. Alleen ik weet niet echt of hier veel belangstelling voor is?
Dus mijn vraag, zou jij gebruik maken als die online is? Je krijgt dan 250mb webruimte en 2500 mb dataverkeer. De hosting is 100% reclame vrij.Met vriendelijke groeten,
Brian