Posts by Wotfnl

    Hier de hele cron_hour:


    Hallo Cp'ers,


    Ik heb een query in de cron hour staan om mijn superleden hun kolonie-uurloon en gewone leden hun fabrieken-uurloon te geven. Alleen het probleem is dat steeds als je tussen bijv. 10:59 en 11:01 refresht, je elke keer dat uurloon erbij krijgt ( Loopt wel op tot 30x ). Ik snap niet hoe ik dit op los. Heb al gezocht op google naar LIMIT 1 maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.


    Dit zijn de querys:

    PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `cash`=`cash`+`kolonies`*10000000 WHERE superliddagen > '0'");  
    
    
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+`kolonies`*10000000 WHERE superliddagen > '0'");  
    
    
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+`fabrieken`*100000");


    Snappen jullie het?
    Gr. Wotf.nl. :cheer:

    Nee, het is geen banditi.


    [cron] table bestaat uiteraard wel. We hebben een mailtje gestuurd naar de host of onze webservertijd van de dbtijd verschild. Oja de €10.000.000 klopt.


    PS: Laatst is wel de servertijd weer goed gezet door onze host (Deze liep achter). Zou het daardoor kunnen komen?

    Moet ik daar neerzetten where login=' ' .. ?
    Oja, het heeft overigens eerst wel altijd gewoon gewerkt.

    Hallo CP'ers,


    Er is iets helemaal mis met onze cron_hour, hij hoort om het uur het verdiende geld erbij te schrijven (Van kolonies etc.). Maar wij hebben het idee dat hij dit meerdere malen doet. Spelers die normaal €7.000.000.000 speelgeld op hun contant moeten krijgen, krijgen nu opeens €200.000.000.000. Wij snappen er nu echt helemaal niet meer van, weten jullie wat het probleem is? Hier het script:



    Gr. Wotfnl. :cheer:

    Citaat

    Ja, en dat vinden de spelers ook vast leuk? Je kunt bugs ook gewoon oplossen i.p.v. een work-around maken.


    Inderdaad, want dit is natuurlijk als een paraplu van hout maken.

    Heb ik al geprobeerd.. werkt allemaal niet. Weten jullie nog iets? Hij staat al op een UNSIGNED BIGINT 255.

    Hallo CP'ers,


    Bij ons krijgen de spelers steeds, als ze bijvoorbeeld 20.000.000.000 contant hebben staan, en ze worden aangevallen, geld erbij. En bij de aanvaller gaat het geld in de -. We hebben van cash al een unsigned bigint(255) gemaakt maar het werkt nog steeds niet helaas. Weten jullie een oplossing?


    Groeten,
    Wotfnl.


    Oja, het script:


    Citaat

    Mollie zou ik ook zeker niet bij gaan.
    Als jij echt goed gaat verdienen denk aan 500 euro +.
    Gaan ze heel lastig doen en alles uithalen om niet uit te betalen.


    Oke bedankt dat je het even meld, bij ons wordt er nog niet zoveel gebruik gemaakt van de walliecard, en dat is ook het enige wat we van mollie gebruiken.

    Hallo Cp'ers,


    Ik heb een vraag. Wij willen graag een wallie en ideal systeem op onze website plaatsen, maar komen er helemaal niet uit. Zou iemand dit voor ons kunnen maken? (Of misschien heb je het al liggen). Het liefst via Mollie.


    Mvg,
    Wotfnl. :cheer:


    PS: Het hoeft uiteraard niet voor niets. Maar a.u.b. eerst zeggen óf je het kan. Daarna hebben we het wel over de prijs.

    Onder de

    PHP
    if($msgnum == -1) {[

    dus als hij geen foutmeldingen geeft.


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.04.09 21:07:33:
    $login klopt. Zal even in de db kijken.


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.04.09 21:09:35:
    Ja hij zet hem in de db.


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.04.09 21:11:03:
    Hij werkt.

    Hallo,


    Ik wil graag als mn leden zich hebben aangemeld een welkomstbericht aan ze sturen in het spel. Heb het zo geprobeerd:


    mysql_query("INSERT INTO `[messages]`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`) values(NOW(),'Wotf.nl','$login','Welkom!','Even testen.')");


    Maar dat lukt helaas niet. Weten jullie iets?


    Gr.
    Wotf.nl. :cheer:

    100.000 Dutchleaders kopen ( Zijn wel site's voor ) en dan alles op de bannex zetten. Daardoor had ik +- 80 nieuwe leden gekregen, die nog actief waren ook. Oja en wat ook heel erg helpt is een welkomst-bericht. Zo blijven je leden actief, ze voelen zich dan persoonlijk aangesproken. Google ads is niets, tenzij je een budget van minimaal €300 hebt, wij hebben het met €50 gedaan en dat levert gewoon niks op.


    Ook op de grote crimes adverteren is geen optie, ik heb een keer gevraagd wat een mail sturen naar alle bulletstar leden kost, ben je iets van €460 kwijt.


    Linkpartners kan, maar zorg dan wel dat je site beter is dan de partner, anders lopen jouw leden over naar de linkpartner in plaats van andersom.


    Wat wel werkt, en niet al te prijzig is zijn de linkexen. Meestal voor 1 á 2 keer bellen sta je al in de linkex. ( Dutchleader, Eurobellen etc. ). Ook zijn er websites waar je voor €1,30 bijv. 1000 bannervieuws kunt kopen, ook dit werkt wel.


    Hopende je hiermee op weg geholpen te hebben,
    Wotfnl. :cheer: