Posts by Bram
-
-
-
Wat heeft volgens jullie een goeie crime nodig
(Met goeie bedoel ik een goede community met veel spelers online en ook groeiend)Voorbeeld:
Mooie layout
Veel speel opties.Alvast bedankt.
-
Citaat
Met een bedugger was het mogenlijk dacht ik.
Nouja ik heb athans alle teksten via een debugger van filezilla veranderd.
En hoe denk je dan ze game trainers maken.Via debudding functie zoeken functie omzetten in hex en hex omzetten naar een adres en hupla hallo nieuwe hack/trainer.
Zo te zien heb je hier totaal geen verstand van.
Decompilen van een exe is mogenlijk en ook niet moeilijk
tenzij de exe gepacked istrainers worden niet gemaakt door een debug functie te zoeken
een trainer zoekt naar een adress in het geheugen en verandert die
dat heeft niks te maken met de hex code veranderen. -
-
-
Het is super makkelijk om in flash te maken maar als je zoon site online zet gaat het tog niet werken dus veel suc6
-
Citaat
Goudkoortsveiling is enkel voor Nederlanders, ik wil er een voor de Belgen maken. Het is geen kansspel, het is een veiling. En als er een vergunning nodig is hier in België koop is toch gewoon hosting in Rusland ofzo?
Een veiling waar je al moet betalen als je bied?
Het is zeker een kansspel
en in rusland kan je denk ik beter ook niet zoon site runnen -
Was laatst nog op tv dat, dat een kansspel was en zoon site gaat tog niet goedlopen aangezien Goudkoortsveiling er al is.
Edit:
Dat het een kansspel is betekent dat je een vergunning nodig hebt.
en voor die vergunning moet je een bepaalde uitkeringskans garanderen. -
Citaat
@ bram : Ik ga zelf wel al die raad geven he, ik heb gewoon niet de tijd om er 100de artikels ver te schrijven mits ik me met de klanten zelf bezig ga houden...
Oke en jou ervaring met dit soort dingen is?
en wat is jou leeftijd?Btw sorry voor die post waarin het zelfde stond, probeerde me post te editen maar het werkte niet.
-
Citaat
Even een kleine vraag je wil dus spelers naar games van mensen lokken en artikelen schrijven over hoe je spelers naar je game krijgt en dat wil je laten doen door mensen die 13+ zijn?
En heb je zelf wel ervaring met dit soort dingen?Citaat@ wimmpie : 12 kan er ook nog net door maar dan ga je je echt moeten bewijzen dat je volwassen kan reageren...8-|
Omdat de mensen die 12 zijn niet erg betrouwbaar zijn in dat soort dingen en meestal geen ervaring hebben. -
Citaat
@ wimmpie : 12 kan er ook nog net door maar dan ga je je echt moeten bewijzen dat je volwassen kan reageren...8-|
Even een kleine vraag je wil dus spelers naar games van mensen lokken en artikelen schrijven over hoe je spelers naar je game krijgt en dat wil je laten doen door mensen die 13+ zijn?
En heb je zelf wel ervaring met dit soort dingen? -
Er zijn dus wel klanten die jou betalen?
en mischien handig te vertellen wat je idee is of een link in je post zetten. -
Citaat
Bedoel je nu dat topic of vendetta?
Waarschijnlijk `vendetta`
Edit:
Poste net iets te laat daarom was dit hierboven al beantwoord -
Citaat
Dit wordt zeker geen criminals, ook al in het onderwerp wel maffia.
Ten eerste kent het spel geen power systeem. Daarom is er ook geen belaggelijke shop waar je gewoon eindeloos wapens koopt om power erbij te krijgen.
Het spel kent een bedrijven systeem, iedereen kan zijn eigen bedrijf opzetten, kiezen uit een aantal soorten. De andere leden kunnen bij deze bedrijven dingen kopen e.d.
De bedoeling is dat het een spel wordt waar echt overna moet worden gedacht, en zeker geen klik-game!
Overigens, de functies die ik heb laten zien met de screenshots, zijn zeker geen standaard criminals functies. Vind de vergelijking met criminals dus niet zo heel erg terecht.
Ik heb natuurlijk ook niet de hele lay-out laten zien. Daarnaast is door middel van CSS makkelijk de hele lay-out om te gooien.
Oke het is dan iets anders maar het is dus wel afgeleid van criminals en dat vind ik best jammer
als je het zelf hebt gescript kon je net zo goed een iets origineler onderwerp kiezen -
Citaat
Ja inderdaad Bram,zou je er wat meer over kunnen vertellen ?
Over de verschillen tussen een crime en jouw spel ?Ik doe niet aan criminals spellen
-
Citaat
Het is ook heel anders dan een standaard crime die je nu zowat overal ziet.
Zie er weinig verschil in ong de zelfde functies en vormgeving als alle criminals. -
Zijn die wapens van Call of duty 4?
De layout ziet er wel strak uit alleen verder lijkt het gewoon op een standaart criminal. -
Citaat
Valt me al wel op dat lui die al veel langer bezig zijn met php veel minder kunnen :') Te grappig is het.
Langer bezig zijn betekent niet dat ze er even veel tijd in hebben gestoken.Ik sinds mijn 14e php html enz.
en nu beheers ik (opvolgorde)
Visual Basic .NET
C++
Perl/Python
AssemblyNiet beheersd:
Php
HtmlNieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.04.09 19:59:14:
Citaat[quote].
Berricht bewerken werkt niet echt??
-
Dacht eerst dat deco gewoon dominic was