Posts by ditismenno

Naam uitspreken als: Taitencombet

Domein(en): titancombat.eu
    Verloopt op: 12-11-2014
    Registrar: Versio
    Incl. hosting: Nee
    Hosting loopt tot: N.V.T
    Begin bod: 1,00 euro
    Opbieden met: 0,50 cent
    Buy now: 15,00 euro
    Betalen kan via: Paypal, Bankoverschrijving
    Extra informatie: Dit domeinnaam kan vooral worden gebruikt voor een maffia game.

Veiling eindigt 48 uur naar het laatste bod.

Media queries worden gewoon ondersteund door Safari... wel kan het zijn dat je je viewport moet aanpassen omdat de resoluties afwijken :thumbup:

Code
    <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1">

Dankje het probleem is nu verholpen.

Slotje graag :P

Hallo,

Ik ben bezig met mijn website responsive te maken via Media Queries.
    Het werkt uitstekend alleen willen de iphones(5c) niet mee werken.
    Dus dan werkt mijn code niet op safari mijn vraag is dus hoe zit het met media queries op safari?

Mijn code:

Hallo,

Als je een layout wil inbouwen in opencart waar moet je dan rekening mee houden? En is het erg moeilijk om het te doen?

Mvg, Mentimjojo

Moeilijk nee

Waar je rekening mee moet houden is dat u alles goed doet en errors goed repareert.

Als ik u was zou ik de standaard template kopiëren en deze editen.

Sorry de code staat er zo:

Maar nu echo't hij niets dus waarschijnlijk is er iets mis met de query.

Hallo,

Let op met HTMLEntitities dat je dit wel goed doet. Standaard geberuik is niet voldoende tegen XSS over het algemeen.
    Performance wise heeft Stefan zeker een punt, daar valt zeker wat uit te halen. Ook als je gaat kijke naar de onderhoudbaarheid.

Mvg,
    Tim

Is HTMLEntitities nou alleen nodig met echo of ook bij query input?

Beste ik heb nu weer een stukje code geschreven maar ik weet niet waarom hij niets echo't ik hoop dat iemand de fout ziet:

Misschien eens kijken naar mijn reactie? Kun je een hoop performancewinst mee halen. ;)

Paar opmerkingen op je huidige code nog:

Beste bij reacties staat nog boven in de code $reacties = 0; dus daar krijg ik gene fout mee maar toch bedankt.
    Voor de rest heb ik real escape string nu weggehaald.
    En de variable weg gelaten alleen snap ik niet wat u bedoeld met:

$topicid = htmlentities($topicid); //Je schrijft topicid niet naar het scherm, dus dit is niet nodig en onverstandig. Bovendien, is de ID geen integer?