Zo ver ik weet is dit niet mogelijk je kunt het alleen laten downloaden als je het in de ftp zet.
Posts by ditismenno
-
-
Je kunt de video's verslepen in je browser dan worden ze groter ik wou fancyboc installeren maar heb internet problemen -_-
EDIT:
De verkoop gaat niet door graag een slotjeReden:
Er is een modeller aan ons team toegevoegd en we hebben inmiddels over de 800 euro uit gegeven aan models van de beste graphics. -
ik wil ook graag meer duidelijkheid over dit product! screenshotjes, live voorbeeld..
screen shots zijn te zien op http://www.titancombat.eu ik ga morgen even een video uploaden ik zit namelijk met internet problemen.
-
Heb jeroen net een beeld laten zien via teamviewer van de game
-
Ik heb niet gezegt dat je het kan spelen via de site.
Het is zoiezo een standalone version.
Kan uit worden gebracht voor: Mac,Linux,Ios,android ETC. -
Sorry maar ik vind 2 niet mooi en je hebt geen rechten om de render te gebruiken denk ik?
1 is veel mooier en bij 2 zijn de knoppen nog steeds te groot -
Hallo,
Is er ook ergens een demo waar men kan zien en spelen wat diegene koopt?
Hoe zit het met de auteursrechten van alle objecten in de game?Begrijp ik goed dat dit enkel een gebruikslicentie betreft?
Mvg,
Tim
Klopt ik kan helaas geen versie online zetten maar het betreft een login met registratie systeem waar je poppetjes kan maken en gebruiken in een multiplayer wereld met npc's ook vechten is mogelijk -
Uitleg dienst/product:Titancombat is een multiplkayer RPG game waar mensen een eigen character kunnen maken en gebruiken. en vechten met enemies
Voorbeeld dienst/product:http://www.titancombat.eu
Begin bod:30 euro
Opbieden met:1 euro
Buy it now:45 euro
Betalen via:paypal, bank overschrijving
Betaal voorwaarden:
Type licentie:1 licentie
Extra informatie:Zonder enig codeer werk kunt u npc's maken en spells npc's kunnen quests hebben of kun je aanvallen. Je kan kiezen voor onvriendelijk of vriendelijk game is gemaakt in unity3D.Vragen kunt u stellen via PM of Skype
-
Ik vind het ook mooi maar zoals gezegd vind ik de buttons en het tekstvak te groot
-
Mensen heel erg bedankt ik ga jullie tips zeker gebruiken
Meer tips zijn altijd welkom -
Gewoon alle verschillende functies en een hoop actie denk ik :p
ik zou het spel wel is willen zien, maar ik heb geen zin om te betalen :p
Er komen binnenkort ook video's online heb nu net foto's op de site gezet en prijs verlaagt naar 2 euro -
Dankjewel zijn er ook dingen die jullie in z'n game willen zien?
-
Ben niet opzoek naar criminals rommel, ik koop alles wat mij interessant lijkt , mijn voorkeur ligt in de reizen en gezondheid takken maar mag ook medisch, noem het maar op !
ik verkoop een bezoekers statistieken systeem bij intresse kunt u mij pmen. -
Hallo,
Binnenkort komt de closed beta van mijn multiplayer RPG game.
Nu ben ik dus van plan een trailer te maken
Dus zoek ik vette muziek voor de trailer.Ik ben nu ook bezig met de website
waar de trailer komt te staan.
Dus heeft iemand goede ideeën en muziek voor mijn trailer?
-
- Hoe zijn jullie tot het idee gekomen om PHP te scripten?
Het jaloers zijn op maffia games en dan een bugged script downloaden en deze verbeteren- Waar heb jij de meeste kennis vandaan gehaald?
Skype toen ik Wes ontmoete- Hoe ben jij tot een (ervaren) scripter geworden?
Veel oefenen en leuke projecten uitvoeren,- Handige bronnen die jullie goed hebben geholpen?
Wes- TIps ???
Luister niet naar iedereen op ICTS want sommige mensen hebben het echt mis Wes degene die mij leert coderen heeft wel iets meer verstand dan de mensen hier want iedereen zegt bijvoorbeeld dat je pdo moet gebruiken maar mysqli werkt ook veilig als je het maar goed gebruikt. -
Mn moeder doet dat haha
-
Bij deze bied ik 5,-
Mvg
Erg bedankt maar het startbod is 8 euro. -
Zijn er veder nog meer functies in het admin paneel?
Nee het script is niet volledig en omdat ik nu ook grote projecten krijg kan ik dit ook niet meer afmaken. -
incl games?
De games die er nu opstaan krijgt u erbij tevens zijn games makkelijk toe te voegen via het admin paneel:
En er is een notificatie systeempje: -
Hallo,
Ik heb een simpel spelletjes site gemaakt met een goed inlog systeem.
Het design is gemaakt door Ayhan Babiry.
De reden van verkoop van de site: Niemand doet er iets mee.Startbod: 8 euro
Buy now: 15 euro
opbieden met 50 cent
Bieding eindigt 48 uur naar het laatste bod.Live voorbeeld: Klik hier