Posts by ditismenno

Mag ik vragen waarom je dit met een form doet?
    Is het niet makkelijker om gewoon een link te maken zoals: <a href="pagina.php?action='.id.'">(is voor in echo.)

Daarnaast geef je in je form die je opende geen action mee dus woord het nergens na toe gestuurd en daarom doet je button niets.

Beste,

Zoals eerder vermeld wil ik een klik spel maken op internet.
    De reden is omdat ik handel onder de naam universal-games, Maar we beschikken alleen maar over sites en worden ingehuurd als site makers.
    Om dit te combineren komt er een klikspel aanbod maar dit roept een aantal vragen op.

Waar zijn mensen in geïnteresseerd?
    Wat willen jullie/anderen?
    Wat lijkt je leuk?

Alvast bedankt.

Menno, je moet natuurlijk ook de klant beschermen tegen zichzelf. Jij bent de professional, dus jij moet je klant ook inlichten over de keuzes die hij maakt en wat voor consequenties die zouden kunnen hebben.

Victor heel erg bedankt.

En @bedrag Wes zij dat het verstandig is om een start bedrag te hebben zoals de meeste bedrijven.

Maar iedereen bedankt want wil juist NIET duur zijn dus hou ik daar de volgende keer rekening mee.

Wes bepaald tevens ook mijn prijzen

Ik heb geen idee welk touchscreen heb wel een ebay linkje:
    http://www.ebay.com/itm/7-Inch…ain_0&hash=item1c3994e172

En de drivers die op het kleine cd'tje staan

De error:

Edit output is:

Beste,

Zoals sommige al weten ben ik bezig met het maken van een tablet gebaseerd op een raspberry pi model b.
    Ik heb eergisteren mijn touchscreen binnengekregen maar krijg deze zo 1,2,3 niet aan de praat.
    Ik weet zeker dat hij goed is aangesloten alleen de drivers installeren lukt mij niet echt.
    Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen via skype of team viewer?

Alvast bedankt.

In dat geval heb ik nogal medelijden met je klant. 300 euro is namelijk héél erg overpriced voor deze layout. ;)
    Overigens geloof ik ook niet dat je hier 2 à 3 uur in hebt gestoken. Want dit duurt nog geen half uur.

- Lelijk groen, je wilt focussen op de content, maar dat is haast niet mogelijk met deze achtergrond.
    - Heel basic allemaal
    - Afbeelding uit z'n fatsoen getrokken
    - Geen logo?

Admin paneel is redelijk uitgebreid zit ook rooster planning in voor zijn personeel ETC...

Design wou hij express heel basic hebben omdat al het geld naar een goede doel gaat ETC.

Dit is even een vervolg op het topic: "Vragen voor klant".

De klant en ik zijn het met elkaar eens en ben ondertussen al bijna klaar met zijn site.
    De prijs die we hebben bepaald is 300 euro + 10 euro per maand aan eventuele tekst updates en hosting.
    Het design heb ik laten maken door Hicham.
    Hij heeft goed werk geleverd en de klant is er direct mee akkoord gegaan.
    Omdat ik ook tevreden ben over zijn werk maakt hij nu ook een nieuwe bedrijfs site voor me.
    En neem ik hem als vaste designer.

Mochten er tips zijn over de prijs ETC.

Ben ik goedkoop duur of goed?

Dat zijn een beetje mijn vragen.

Alvast bedankt voor het lezen.

Hallo,

Ik ben bezig met een project en die word in licenties verkocht.
    Maar omdat ik dit project wil beschermen zoek ik een manier om de php code te encrypten zodat deze niet gestolen/ na gemaakt kan worden.
    Maar hoe doe je dit?

Bukkit heeft een mooie tutorial over hoe je plugins maakt. En die heeft daarbij ook Block Manipulation. http://wiki.bukkit.org/Plugin_Tutorial#Block_Manipulation

IK zou je aanraden om dit artikel in ieder geval door te lezen. Je moet wel oppassen want sommige functie zijn deprecated zoals setTypeId. Verder is het een enorm slecht idee om plugins te maken zonder kennis van Java, ik dacht dat ook eventjes zo even te doen maar dan kom je niet verder dan een paar nutteloze commands. Ik raad erg aan om de basis van Java goed te snappen. Zo kom je veel verder in plugins maken.

Heel erg bedankt.
    Waar ik uiteindelijk naar toe wil werken is het maken van apps en ik dacht als ik de basis ga leren via het maken van plugins moet dit doel haalbaar worden.

Heel erg bedankt voor de tip.

Het is me gelukt ik had geen idee dat die loop hetzelfde is als php.