Ik probeer dus de hele tijd noty te installeren.
Naar mijn gevoel gaat alles goed.
Dus niet het wil mij echt niet lukken.
Kan iemand alsjeblief helpen via teamviewer?
Alvast bedankt
MVG,
Menno
Ik probeer dus de hele tijd noty te installeren.
Naar mijn gevoel gaat alles goed.
Dus niet het wil mij echt niet lukken.
Kan iemand alsjeblief helpen via teamviewer?
Alvast bedankt
MVG,
Menno
Ik wil iegelijk echt alles leren en heb tot nu toe al heel veel geleerd hier en tot nu toe gaat het goed maar wel dankzij iedereen zijn hulp van ICTscripters
EDIT:
Ik heb nu het volgende
<link rel="stylesheet" href="http://www.universal-games.nl/template/standard/fixed.css" type="text/css" /><div class="balk"><div class="up"></div> <div class="down" id="nav_down"></div></div>
<script src="http://www.universal-games.nl/jquery-1.3.2.js" type="text/javascript"></script> <script src="hyyp://www.universal-games.nl/scroll-startstop.events.jquery.js" type="text/javascript"></script> <script> $(function() { var $elem = $('#content'); $('#nav_up').fadeIn('slow'); $('#nav_down').fadeIn('slow'); $(window).bind('scrollstart', function(){ $('#nav_up,#nav_down').stop().animate({'opacity':'0.2'}); }); $(window).bind('scrollstop', function(){ $('#nav_up,#nav_down').stop().animate({'opacity':'1'}); }); $('#nav_down').click( function (e) { $('html, body').animate({scrollTop: $elem.height()}, 800); } ); $('#nav_up').click( function (e) { $('html, body').animate({scrollTop: '0px'}, 800); } ); }); </script>
Maar dit werkt niet wat is er fout?
Beste,
Van al mijn topics ben ik hier een stik wijzer geworden met CSS.
Nu wil ik alleen nog dat als mensen op het pijltje omlaag drukken de website in een vloeiende beweging omlaag scrolt en hetzelfde voor pijltje omhoog maar dan dat de site omhoog scrolt.
Alvast bedankt
MVG,
Menno
Ik dacht dat het juist niet met background moest maar het werkt niet maar nu wil ik nog
dat als mensen op het pijltje omlaag drukken de website in een vloeiende beweging omlaag scrolt en hetzelfde voor pijltje omhoog maar dan dat de site omhoog scrolt
Alvast bedankt.
Je moet width en height toevoegen.
Dat snap ik maar daarmee heb ik nog niet mijn plaatje erin
Ik heb al gezocht met het volgende.
Image toevoegen stylesheet
Image toevoegen css
Beste,
Ik heb dus een extra style aangemaakt voor iets wat ik in mijn fixed header wil doen.
Dit ziet er zo uit:
Nu is mijn vraag kan ik ook een afbeelding er bij instoppen?
Zodat het zoiets word.
Is dit mogelijk?
Alvast bedankt.
MVG,
Menno
Sluit maar probleem opgeslost
EDIT:
Sorry voor dubbel post ik weet niet hoe het komt.
ZiraX heel erg bedankt want ik had het probleem dat mijn logo over de balk ging,
Aan de hand van uw pagina is dit ook opgelost.
EDIT2:
Alles is opgelost heel erg bedankt iedereen.
Het balkje werkt nu heel erg bedankt iedereen en ZiraX heel erg bedankt dit ga ik zeker leren.
Ik heb alleen nu nog 1 probleem als ik het balkje toevoeg aan de site worden sommige dingen ook aangepast met de style hoe los ik dit op?
Want nu ziet heel de site er niet meer uit
Beste,
Ik heb een balkje gemaakt voor boven aan mijn site.
Echter krijg ik dit niet goed boven aan dus vraag ik me af of er een code is zodat hij helemaal bovenstaat.
?
Alvast bedankt
MVG,
Menno
Alles werkt maar ik krijg het niet boven aan de site.
Is het ook mogelijk met jQuery?
Zoals op mijn site T2K.be ?
Ja
Beste,
Ik wil zeg maar een balkje boven aan de site onder het logo en als je naar beneden gaat gaat het gewoon mee.
Nu ben ik niet zo goed in uitleggen dus heb ik een voorbeeld.
Op http://derpforum.nl/ .
Heb je precies wat ik zoek scroll maar is naar beneden en dat bovenste balkje gaat mee
Alvast bedankt
MVG,
Menno
Heel erg bedankt alles werkt nu zoals ik wil
Waar moet ik dit dan toevoegen?(display:none)
<script src="http://code.jquery.com/jquery-latest.js"></script>
<menu1><h1>Menu</h1></menu1>
<div class="cwrap">
Druk op Menu om de opties te weergeven/verbergen
<menu>
<ul>
<li><a href="/home/">Home</a></li>
<li><a href="http://www.universal-games.nl/chat/flashchat.php">Chat</a></li>
<li><a href="/forum/">Forum</a></li>
<li><a href="/ledenlijst/">Ledenlijst</a></li>
<li><a href="/vip-lijst/">Viplijst</a></li>
<li><a href="/hacks/">programmas</a></li>
<li><a href="/filmpjes/">Filmpjes</a></li>
<li><a href="/tutorials/">Tutorials</a></li>
<li><a href="/hacks/">Downloads</a></li>
<li><a href="/kleur/">Kies je kleur (buitenwerking)</a></li>
<li><a href="/statistieken/">Statistieken</a></li>
<li><a href="/regels/">Regels</a></li>
</ul>
</menu>
<script>
$("menu1").click(function () {
$("menu").toggle("slow");
});
</script>
Toon Meer
Dankjewel dit is nu ook gelukt alleen wil ik nu dat als je op de site komt dat het weg is en als je klikt dat het dan togglet want nu staat het er meteen en klik je het weg/terug maar ik denk dat dit wel gaat lukken als ik even goed naar het script kijk
Heel erg bedankt het werkt nu met animatie alleen is de knop veranderd maar hopelijk kom ik hier wel uit
dit lukt ongeveer wel maar nu kunnen mensen het showen maar niet meer hide