Posts by ditismenno

Ik wil iegelijk echt alles leren en heb tot nu toe al heel veel geleerd hier en tot nu toe gaat het goed maar wel dankzij iedereen zijn hulp van ICTscripters

EDIT:
    Ik heb nu het volgende

PHP
    <link rel="stylesheet" href="http://www.universal-games.nl/template/standard/fixed.css" type="text/css" /><div class="balk"><div class="up"></div> <div class="down" id="nav_down"></div></div> 
                    <script src="http://www.universal-games.nl/jquery-1.3.2.js" type="text/javascript"></script>		<script src="hyyp://www.universal-games.nl/scroll-startstop.events.jquery.js" type="text/javascript"></script>		<script>			$(function() {				var $elem = $('#content');								$('#nav_up').fadeIn('slow');				$('#nav_down').fadeIn('slow');  								$(window).bind('scrollstart', function(){					$('#nav_up,#nav_down').stop().animate({'opacity':'0.2'});				});				$(window).bind('scrollstop', function(){					$('#nav_up,#nav_down').stop().animate({'opacity':'1'});				});								$('#nav_down').click(					function (e) {						$('html, body').animate({scrollTop: $elem.height()}, 800);					}				);				$('#nav_up').click(					function (e) {						$('html, body').animate({scrollTop: '0px'}, 800);					}				);            });        </script>

Maar dit werkt niet wat is er fout?

Beste,

Van al mijn topics ben ik hier een stik wijzer geworden met CSS.
    Nu wil ik alleen nog dat als mensen op het pijltje omlaag drukken de website in een vloeiende beweging omlaag scrolt en hetzelfde voor pijltje omhoog maar dan dat de site omhoog scrolt.

Alvast bedankt

MVG,
    Menno

Ik dacht dat het juist niet met background moest maar het werkt niet maar nu wil ik nog
    dat als mensen op het pijltje omlaag drukken de website in een vloeiende beweging omlaag scrolt en hetzelfde voor pijltje omhoog maar dan dat de site omhoog scrolt

Alvast bedankt.

Beste,
    Ik heb dus een extra style aangemaakt voor iets wat ik in mijn fixed header wil doen.

Dit ziet er zo uit:

Code
    }.up {    right:10px;}

Nu is mijn vraag kan ik ook een afbeelding er bij instoppen?
    Zodat het zoiets word.

Code
    }.up {    right:10px;    image:('link');}

Is dit mogelijk?

Alvast bedankt.

MVG,
    Menno

Waar moet ik dit dan toevoegen?(display:none)

Dankjewel dit is nu ook gelukt alleen wil ik nu dat als je op de site komt dat het weg is en als je klikt dat het dan togglet want nu staat het er meteen en klik je het weg/terug maar ik denk dat dit wel gaat lukken als ik even goed naar het script kijk