Posts by ditismenno
-
-
Het was al gelukt sorry was het vergeten tevermelden
-
-
-
ik upload het wel even op mijn host
EDIT:
Laat maar probleem opgelost was vergeten er ../ voor te zetten -
Beste,
Ik heb een CSS waar dit in staat
Citaat
body
{
background-color:#cccccc;
background-image:url('img/bg.png');
}De color werkt wel maar de afbeelding niet hoe kan dit?
-
Beste,
Ik ben bezig met het maken van een cms maar hoe zorg ik bijvoorbeeld dat in het menu de knoppen er bij komen van de pagina's waar dat moet bijvoorbeeld ik maak een pagina in het database die en in het database staat een int menu als die op 1 staat moet menu tekst worden weergegeven in het menu en dit is mijn menu script
Citaat
<div class="titletext" style="margin-top: 170px;">Menu</div>
<header>
<div>
<ul>
<li><a>Home</a></li>
</ul>
</div>
</header> -
Ik heb een nieuwe maffia game online gezet
en wat kleine bugs gefixt ik hoop dat er nog een paar mensen willen zoeken naar bugsMVG,
MennoEn mijn oude site is verwijderd door een hacker is er toevallig een manier om hem terug te krijgen?
-
Dat klopt, je vult de opgelezen code in op jouw website en dan weet TP dat de code voor een klant van jouw website is.
(offtopic: let a.u.b. op je spelling, het stoort mij en ik denk veel andere leden namelijk. ijgelijk met een lange ij? check tevens ook even je eigen website want die zit ook vol met spellingsfouten)
Mijn nieuwe site niet.
En sorry vaan de spelling fouten heb een gebroken elleboog.
En let niet zo goed op nee.Waar moet ik de prijs instellen?
En wat ik ook invul hij zegt dat alles goed is? -
Dus ijgelijk als ik nu zou smsen krijg ik gewoon een code terug die werkt?
-
$rtlo = "xxxxx"; // Uw layoutcode
En daar je layoutcode die uniek is.snap ik maar het sms van AA naar 3030 is niet uniek?
-
Dankje maar daar komt ook te staan van wie registreert en wie een download plaatst dus komt alles door elkaar?
-
-
Hoe wekt het dan kun je het mij uitleggen?
Naar wat moeten de mensen sms'en hoe weet targetpay dat het bij mijn accaunt hoort?
-
Deze code is bugged er mist iets voor de andere mensen is hier de gefixte code
PHP
Toon Meer<?php function validatePincode($code){ // Stel deze parameters in $rtlo = "xxxxx"; // Uw layoutcode $keyword="BETAAL+AA"; // Uw Keyword + subkeyword BETAAL AA $shortcode="3010"; // Shortcode $co= "31"; // Countrycode, 31=NL, 32=BE $test="0"; $sRequest="http://www.targetpay.com/api/sms-pincode"; $strParamString = "?rtlo=".$rtlo."&keyword=".$keyword. "&code=".$code."&shortcode=".$shortcode."&country=".$co. "&test=".$test; # get request $ch = curl_init($sRequest.$strParamString); curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1) ; $strResponse = curl_exec($ch); curl_close($ch); return $strResponse; } if( $_GET['pincode'] ){ $strResponse = validatePincode( isset($_GET['pincode']) ); echo $strResponse; // 000 OK indien succesvol } else { echo "<FORM method=\"GET\" >"; echo "<input type=\"text\" name=\"pincode\">"; echo "<input type=\"submit\">"; echo "</form>"; } ?>
maar ik hou alleen een tectbox en een knop over waar moet ik naar smsen? en hoe werkt dit allemaal
-
Daar was ik al deheletijd mee bezig maar ik snap dat niet zo goed ik stel alles goed in maar het lukt me gewoon niet
-
als ik daar naar toe ga en ik druk een example aan bestaat deze niet meer.
-
Beste,
Ik wil een betaalsysteem voor sms
Ik weet wel hoe je script dat er in het database 100 up(universal points) bij komt
Maar hoe maak ik het betaalsysteem.MVG,
Menno -
Beste,
Ik zoek een plek waar ik de 10 laatste topic's kan plaatsen?Bevoordeeld met een dropdownmenu menu?
Of met een nieuw hokje?
Alsjeblieft help me met Ideeën en waar het het mooiste is.
Het gaat om de volgende site: http://www.universal-games.nl
Alvast bedankt.MVG,
Menno -
Heel erg bedankt tim