Posts by ditismenno

Beste ik heb een knop gemaakt die linkt naar dit

Code
    ?action=changesitename

Dus heb ik natuurlijk ook een Get action gemaakt maar deze werkt niet?
    mijn Get action

PHP
    if(array_key_exists('changesitename', $_GET)) {		 if ($_GET['changesitename'])			echo 'test';	}

Nu krijg ik dit in het menu:

PHP
    <?php					if($exec = $mysqli->query("SELECT menutext FROM page WHERE menu = 1")) {					$exec = mysql_query($exec);
    					while($rij = $exec->fetch_assoc()) {					{						echo '<li><a href="#">'.$rij['menutext'].'</a></li>';					}					}					}					?>

Dat heb ik er van gemaakt
    maar nu krijg ik dit in menu:

Code
    Catchable fatal error: Object of class mysqli_result could not be converted to string inC:\Users\coolb_000\Desktop\New folder (2)\root\index.php on line 80

Nu heb ik dit:

PHP
    <?php					$query = "SELECT menutext FROM page WHERE menu = 1";					$exec = mysql_query($query);
    					while($rij = mysql_fetch_assoc($exec))					{
    						<li><a>'.$rij['menutext'].'</a></li>
    					}					?>

Maar nu heb ik deze error:

Code
    Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\Users\coolb_000\Desktop\New folder (2)\root\index.php on line 85

Beste,

Ik ben bezig met het maken van een cms maar hoe zorg ik bijvoorbeeld dat in het menu de knoppen er bij komen van de pagina's waar dat moet bijvoorbeeld ik maak een pagina in het database die en in het database staat een int menu als die op 1 staat moet menu tekst worden weergegeven in het menu en dit is mijn menu script

Dat klopt, je vult de opgelezen code in op jouw website en dan weet TP dat de code voor een klant van jouw website is.

(offtopic: let a.u.b. op je spelling, het stoort mij en ik denk veel andere leden namelijk. ijgelijk met een lange ij? check tevens ook even je eigen website want die zit ook vol met spellingsfouten)

Mijn nieuwe site niet.
    En sorry vaan de spelling fouten heb een gebroken elleboog.
    En let niet zo goed op nee.

Waar moet ik de prijs instellen?
    En wat ik ook invul hij zegt dat alles goed is?

Code
    $keyword="BETAAL+AA";  // Uw Keyword + subkeyword BETAAL AA
      $shortcode="3010";

Dit staat toch niet geregistreert bij targetpay?
    En er is een grote kans dat het al bestaat?

Hoe wekt het dan kun je het mij uitleggen?

Naar wat moeten de mensen sms'en hoe weet targetpay dat het bij mijn accaunt hoort?

Misschien voorbeeld code gebruiken:

PHP
    ";
      echo "";
      echo "";
      echo "";
    }

?>

Als het nog niet lukt moet je even kijken of de variabelen wel kloppen en dat cURL wel geïnstalleerd is.

Deze code is bugged er mist iets voor de andere mensen is hier de gefixte code

maar ik hou alleen een tectbox en een knop over waar moet ik naar smsen? en hoe werkt dit allemaal

Beste,

Ik wil een betaalsysteem voor sms :)
    Ik weet wel hoe je script dat er in het database 100 up(universal points) bij komt
    Maar hoe maak ik het betaalsysteem.

MVG,
    Menno