Posts by ditismenno

Zoals je ziet kan hij wel een poort openen over poort 80, dit is omdat deze staat geforward. De andere poorten staan gesloten bij de host. Om dit probleem om te lossen moet je of een VPS nemen of een Dedicated Server, waar een VPS natuurlijk het goedkoopst is. Het neemt alleen wat tijd om het in zijn geheel op te zetten.

op mijn computer staat poort 80 niet eens open en het werkt al

Waarschijnlijk blokkeert de firewall van Versio die specifieke poort. Probeer eens een gangbare poort als 80 en zet die uiteraard ook werkend open op de Minecraft server, dan moet het werken.

Hij moet wel op elke port kunnen werken omdat mensen zelf ook een server kunnen toevoegen is er mischien een andere code die wel werkt

Hallo,

Ik heb een site gemaakt.
    maar wat voor site?
    Het is een site waar iedereen een ip met port kan invoeren om te kijken of de server online staat en om een link te delen zodat iedereen kan zien of jou server online staat.
    Er is alleen 1 probleem die je wel zult zien uit de volgende afbeeldingen.

Op localhost:
    1.

2.

op mijn versio host:
    1.

2.

Mijn code is:

PHP
    $IP = '89.98.170.193';$Port = '25565';
    $IP = mysqli_real_escape_string($mysqli, $IP);
    $Port = mysqli_real_escape_string($mysqli, $Port);
    $Check = @fsockopen($IP, $Port, $errno, $errstr, .5);if($Check){$minecraftserverstatus = "up";$minecraftserverstatustext = "Online";} else {$minecraftserverstatus = "down";$minecraftserverstatustext = "Offline";}

is er een manier om dit wel werkend te maken?

Zoals bovenstaande staat vermeld, met een leuke scene, komt er ook deels oplichting.
    Ik zou zelf niet veel kopen, een systeem zoals dat van Envato is beter aangezien je na het betalen het gelijk kan uploaden.
    Maar Envato is een groot bedrijf, aangezien jij dat niet bent zal ik als (ver)koper nooit iets halen of uploaden.

Over de moderatoren, valt dit onder vergoeding?

Nog niet aangezien er nog geen omzet word gemaakt.
    Heeft iemand anders misschien een idee om dit zo veilig mogelijk aan te pakken?

Zo gaat het toch ook niet via de marktplaats van ICTscripters?

Beste ICT'ers

Als het goed is komt morgen mijn nieuwe site online :).
    Het is een site zoals marktplaats maar dan voor ict'ers.
    Dus je verkoopt er scripts sources designs CMS licenties noem maar op.
    Nu is mijn vraag zouden jullie van zoiets gebruik maken?
    En wederom zijn we ook opzoek naar 2 moderators.

Hallo

Alvast bedankt voor het lezen.
    Ik heb dus de volgende link: http://www.mijndomein.iets?page=topic&action=5
    Nu wil ik dus maken dat boven in je balkje dit komt te staan: http://www.mijndomein.iets/topic/5
    De 5 kan elk id zijn.
    En als mensen dan ook naar die link gaan komen ze op de goede pagina uit.
    Nu is mijn vraag alleen nog of dit script dan blijft werken:

PHP
    $topicid = (int)$_GET["action"];

Zo ja hoe los ik dit op?

Nu is mijn vraag nauurlijk hoe maak ik dit allemaal?

Dankje hierdoor is het gelukt maar hoe maak ik nu net als bij ICTscripters dat als je uitzoomt of inzoomt alles goed blijft aanpassen?

Beste,

Ik ben een menu aan het maken voor de rechterkant.
    nu heb ik een reclame in de weg staan dus het menu en de reclame moet position absolute zijn.
    Nu is het probleem dat de reclame niet meer in het midden staat hoe zorg ik dat je iets met position absolite centreert?

Alvast bedankt

MVG
    Menno