Posts by ditismenno

Als ik bijvoorbeeld cpanel installeer met whm dan kan ik al paketten aanmaken enzo maar krijg je dan ook al een standaard site mee geleverd die al werkt?
    Zo ja ftp logins en alles word automatisch aan gemaakt?
    En hoe zit het dan met de email servers van de klanten?

Hallo

Ik ben bezig met een webhosting bedrijf op te zetten.
    KVK heb ik al geregeld.
    Boekhouder ook.
    Maar hoe moet ik dit nu aanpakken?

Reseller kopen?
    zo ja waar zou ik dit moeten kopen?

of een vps?
    een vps lijkt mij het beste maar is er dan iemand die wil helpen alles optezetten?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

MVG

Menno

Daar begin je weer. Lees mijn volledige bericht. Vraag aan hem hoe hij aan die views komt. Als die nep zijn willen wij dat weten.

Dit snap ik maar aangezien ik de inlog gegevens pas over 2 weken krijg is dit moeilijk aan te toenen aangezien thijs weigerd mee te werken.
    Dus ga ik er n uvanuit dat ze ook geboost zijn.

Dan vraag je dat even aan hem. Daarnaast upload je zelf niks, maar wil je wel geld vangen voor reclame op zijn kanaal?

Omdat het een kanaal is van de universal-games community mag ik er op zetten wat ik wil, tevens ga ik wat universal-games betreft over 2 weken elke vrijdag livesreamen op youtube.

Mooie rip-off van de layout van ictscripters :thumbdown: Overigens geloof ik ook niets van de views, heb je bewijzen uit welke landen de kijkers komen + data? Volgens mij heb je deze namelijk mooi geboosd.

Misschien laat ik me inspireren door ICT.
    En die views dat weet ik niet dat regelt Thijs zelf upload ik niks op dat kanaal.

Je gebruikt voor je loop $rij en bij $lastmove gebruik je $user dat gaat dan niet werken. Daarnaast kan je de tijd beter laten berekenen binnen je database layer zodat je php minder hoeft te doen en toch dus net wat efficiënter te werk gaat :).

Dit heb ik nu ook gedaan en uiteraard werkt het:

Beste,

Ik ben nu bezig met het script dat je kan zien wie er online is en dit werkt perfect in topics.
    Nu maak ik net als bij ic rechtsboven een kolom met wie is er online maar daar werkt het script niet.
    Ik vind de fout helaas niet mijn code is:

gebruik nl2br() deze verzorgd de enters. Kijk maar op php.net

Dankuwel nu heb ik nog een probleem ik wil bbcodes werkend maken door middel van dit:

PHP
    $content = str_replace('[u]', '<div style="text-decoration:underline; display: inline;">', $content);
    $content = str_replace('[/u]', '</div>', $content);

Maar als iemand nu [*u] opent maar niet afsluit bugt heel de site?
    Hoe is dit op te lossen?

En is hier een betere optie voor?

Beste ICTer's

Ik ben bezig met het reactie ophaal systeem dit werkt uiteraard goed.
    Nu is mijn probleem dat de enters er niet komen te staan dus je typt dit bijvoorbeeld bij reageren:

Citaat

H
    a
    l
    l
    o

En de site geeft weer:

Citaat

Hallo

Hoe kan ik dit oplossen?
    Dit is de code die ik gebruik om te beveiligen:

PHP
    $content = htmlspecialchars("$content", ENT_QUOTES);

De volgende code wouw ik gebruiken om enters te kunnen zien maar de werkt niet zowel bij de input als de output:

PHP
    $content = str_replace(array("\r\n", "\r", "\n"), "<br />", $content);

Als ik deze code boven de htmlspecialchars zet of eronder hij werkt gewoon niet?