Posts by ditismenno

Beste,

Omdat ik vanaf 1 januari een webshop ga beginnen met mijn vader ben ik bezig met al een aantal producten toetenvoegen in Opencart.
    Ik gebruik versie: V1.5.6
    En ik krijg de errors:

PHP
    Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155

Let wel op, hoewel je ergens misschien gratis een webwinkel aan kunt maken,
    Dient een webshop wel te voorzien van een KVK/BTW nummer en een adres waarop een/de onderneming is ingeschreven.
    zit je wel vast aan de branche organisatie Detail Handel a 110 euro per jaar.

Klopt,
    Toen ik bij de kvk was hebben zij mij ook verteld dat dit vanaf 1 januari 2014 niet meer hoeft.

Hallo, welk soort programma van hosting, of site kan je het beste gebruiken
    voor een gratis webwinkel.
    Graag jullie ervaringen want ik zelf heb die helaas niet.

Groetjes simone.

Als u een host bij ons neemt kunnen wij gratis een webshop voor u installeren genaamd opencart een open source.

Voor vragen kunt u mij altijd pmen

Ik heb echter wel lopende projecten waar wij met het universal-games team aan werken momenteel zijn we met zijn 3e maar een 4e lid is altijd welkom gelieve mij te benaderen via pb.

Wij scripten heel erg veel met php

PM is verstuurd.

Heel en dan ook heel erg bedankt ik ga nu zeker PDO leren zijn er ook enige tips waar ik dit het beste kan doen?

Bedankt, maar hoe zou ik deze design nou goed kunnen opvullen wat hierbij past?

Dat is niet nodig.
    Kijk erna en vind jij het zelf goed?
    Als jij het zelf goed vind hou het dan ook als je een verbeter tip krijgt moet je het ook niet meteen uitvoeren kijk of jij eigenlijk ook vind of dat beter kan.
    En ik vind het nu goed(mijn mening) dus ik zou zeggen pas niks meer aan in ieder geval heb ik geen verbetertips.

Oke mensen verwachten een antwoord als ze op een forum zitten? Raar, ik open meestal een topic om geen antwoord te krijgen. Ik snap dat je het essentieel vind echter help hem dan met opschonen en geef daarna het correct antwoord ipv een statement in het lege waar niemand wat van leert.

Oke mensen verwachten een antwoord als ze op een forum zitten? Raar, ik open meestal een topic om geen antwoord te krijgen. Ik snap dat je het essentieel vind echter help hem dan met opschonen en geef daarna het correct antwoord ipv een statement in het lege waar niemand wat van leert.

Eerlijk gezegt wil ik niet de correcte code ik vind het fijn zoals Tim mij hulp geeft uitleggen hoe het probleem te oplossen is.
    Niet dat ik een code voorgeschoteld krijg daar leer ik niks van.]

EDIT:
    Mijn while werkt weer maar ik snap nog niet waarom hij telkens 3 echo't

Hallo,

Probeer eens te debuggen. Print de tijd waardes uit en vergelijk en onderzoek waarom ze die waardes zijn.

Mvg,
    Tim

Ok nu echo't hij opeens helemaal niks meer naar de while.

PHP
    while($code2 = $exec2->fetch_assoc()) { echo '9';

en hij echo't geen 9 en gister nog wel?

Je krijgt 2500 kliks.
    als mensen klikken komen deze op uw site terecht.
    Doormiddel van een itemframe zodat er nog een header van mijn website bovenstaat.
    In de header staat een laadbalkje die er 5 seconden over doet om te laden.
    Mensen moeten dus klikken op uw advertentie en 5 seconden bekijken voor dat zij ook geld krijgen.