Ja belgen moeten ook kvk en btw hebben
Posts by ditismenno
-
-
Beste,
Omdat ik vanaf 1 januari een webshop ga beginnen met mijn vader ben ik bezig met al een aantal producten toetenvoegen in Opencart.
Ik gebruik versie: V1.5.6
En ik krijg de errors:PHPWarning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155Warning: preg_match(): Compilation failed: unknown option bit(s) set at offset 0 in /home/universa/public_html/shop/system/helper/utf8.php on line 155
-
Let wel op, hoewel je ergens misschien gratis een webwinkel aan kunt maken,
Dient een webshop wel te voorzien van een KVK/BTW nummer en een adres waarop een/de onderneming is ingeschreven.
zit je wel vast aan de branche organisatie Detail Handel a 110 euro per jaar.
Klopt,
Toen ik bij de kvk was hebben zij mij ook verteld dat dit vanaf 1 januari 2014 niet meer hoeft. -
Hallo, welk soort programma van hosting, of site kan je het beste gebruiken
voor een gratis webwinkel.
Graag jullie ervaringen want ik zelf heb die helaas niet.Groetjes simone.
Als u een host bij ons neemt kunnen wij gratis een webshop voor u installeren genaamd opencart een open source.Voor vragen kunt u mij altijd pmen
-
Ik heb echter wel lopende projecten waar wij met het universal-games team aan werken momenteel zijn we met zijn 3e maar een 4e lid is altijd welkom gelieve mij te benaderen via pb.
Wij scripten heel erg veel met php
-
Als iemand meedoet welk deel doe jij dan?
-
indien de layout naar html kan omgezet worden zou ik interesse krijgen.
Mvg,Aaron
Dat wil ik wellicht voor je doen.Voor een lage prijs.
PM me maar
-
Ik heb echter nog niets vernomen?
-
5 euro
EDIT:
Geen intresse topic is gewijzigd -
U kunt ook even naar mijn topic kijken: Advertentie plaatsen?
-
Ik heb een youtube channel(gaming) en wij kunnen ook livestreamen op youtube en als je mee wil doen zou dat leuk zijn ik hoor het wel in pb
-
Beste,
Kun jij mij een PM sturen met daarin een doelgroep segmentatie? Ik begrijp dat dit een start-up is, maar misschien richt jij je alvast op een specifieke doelgroep.
Wanneer de doelgroep geïnteresseerd is in online geld verdienen (online werk / development / webdesign) en 18+ is heb ik wel interesse.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
PM is verstuurd. -
enkele tips die ik je kan geven voor het beveiligen:
Gebruik de PDO class voor database communicatie.
Voordelen:
- Universeel (makkelijk over te schakelen van mysql, naar mssql,sqllite,oracle etc).
- Beveiligd (indien je de bind class-functie gebruikt van PDO zal hij het beveiligings voorwerk voor je doen, ook kan je bij parameters invullen welke datatype variabel je wilt hebben (bijv alleen integers) en wat de max length van je variabel is)
- Errors zijn goed opvangbaar (try,catch,finall)
- Herbruikbaar, etc..
Gebruik de http refferer
- dit om ervoor te zorgen dat je code hoogstwaarschijnlijk alleen van jou site afkomt, dit zorgt ervoor dat iemand niet zelf een form kan maken en dat naar je site kan sturen.
maar let op! Headers kunnen aangepast worden waardoor refferer gefaked kan worden. Ook kan je door middel van browsers met de webkit engine je clientside code aanpassen en letterlijk uitvoeren na de aanpassing.
maak je client-side code lelijk
- zorg ervoor dat iemand niet gemakkelijk je code kan lezen, gebruik voor je production js code bijvoorbeeld uglyfyJS. Maar let op! Met simpele pretty code websites / scripts kunnen ze je ugly code pretty maken wat het iets wat leesbaarder maakt als je hem minified.
Gebruik de laatste versies.
- van php, mysql en zeker! Apache. Dit zorgt ervoor dat eerdere beveiligingslekken grotendeels opgelost zijn. Bijvoorbeeld apache versies onder de 2.2 zijn gemakkelijk te DDOSen
Gebruik tokens
- Maak gebruik van security tokens voor het verzenden en laden van je ajax scripts, iedere keer wanneer je de pagina laad heb je weer een unieke token. Deze token gebruik je beide als variabel bij verzenden en als cookie.
Maak gebruik van sessions
- zorg voor checks of diegene is ingelogged, rechten ervoor heeft etc etc. Sessions worden op je server bewaard, het enige wat de gebruiker kan zien is de phpsession id. (wat session hijacking wel mogelijk maakt...).
Beveilig van 2 kanten
- Beveilig nooit je code alleen client side, het is een essentie om het serverside ook te beveiligen
Research
- gebruik zoekmachines zoals google om verdere veiligheid mogelijkheden te bekijken.Succes
Heel en dan ook heel erg bedankt ik ga nu zeker PDO leren zijn er ook enige tips waar ik dit het beste kan doen?
-
Bedankt, maar hoe zou ik deze design nou goed kunnen opvullen wat hierbij past?
Dat is niet nodig.
Kijk erna en vind jij het zelf goed?
Als jij het zelf goed vind hou het dan ook als je een verbeter tip krijgt moet je het ook niet meteen uitvoeren kijk of jij eigenlijk ook vind of dat beter kan.
En ik vind het nu goed(mijn mening) dus ik zou zeggen pas niks meer aan in ieder geval heb ik geen verbetertips. -
Hallo,Dan klopt de if statement. Maar zijn de tijden schijnbaar niet goed. Moet je kijken waarom de tijden verkeerde staan.
Mvg,
Tim
Hmm dankje Tim gek genoeg staan ze in het in de database wel goed dus word het veranderd bij het opghalen? -
echo strtotime($datecode2) . "<=" . strtotime("-1 minute");
Dankjewel aan die debug methode ben ik nog noot eerder tegengekomen di soort advies daar hou ik vanEDIT:
Het levert dit op: -
ik vond het al fantastisch maar wat een verbetering
-
Oke mensen verwachten een antwoord als ze op een forum zitten? Raar, ik open meestal een topic om geen antwoord te krijgen. Ik snap dat je het essentieel vind echter help hem dan met opschonen en geef daarna het correct antwoord ipv een statement in het lege waar niemand wat van leert.
Oke mensen verwachten een antwoord als ze op een forum zitten? Raar, ik open meestal een topic om geen antwoord te krijgen. Ik snap dat je het essentieel vind echter help hem dan met opschonen en geef daarna het correct antwoord ipv een statement in het lege waar niemand wat van leert.Eerlijk gezegt wil ik niet de correcte code ik vind het fijn zoals Tim mij hulp geeft uitleggen hoe het probleem te oplossen is.
Niet dat ik een code voorgeschoteld krijg daar leer ik niks van.]EDIT:
Mijn while werkt weer maar ik snap nog niet waarom hij telkens 3 echo't -
Hallo,
Probeer eens te debuggen. Print de tijd waardes uit en vergelijk en onderzoek waarom ze die waardes zijn.
Mvg,
Tim
Ok nu echo't hij opeens helemaal niks meer naar de while.
en hij echo't geen 9 en gister nog wel? -
Hallo,
Je hebt het over zowel views als kliks. Kun je dit uitleggen?
Je krijgt 2500 kliks of 2500 views van 5 seconden?
Mvg,
Tim
Je krijgt 2500 kliks.
als mensen klikken komen deze op uw site terecht.
Doormiddel van een itemframe zodat er nog een header van mijn website bovenstaat.
In de header staat een laadbalkje die er 5 seconden over doet om te laden.
Mensen moeten dus klikken op uw advertentie en 5 seconden bekijken voor dat zij ook geld krijgen.