Ik heb interesse, ligt uiteraard wel aan je eigen PHP en SQL kennis
Posts by Donny5300
-
-
Shit happends, en jullie zijn behoorlijk snel weer online, dus wat is het probleem? Niks! (h)
-
Check je prive inbox
-
En maak er even overal mysql_real_escape_string van
-
Op regel 175 staat <?php mysql_query("UPDATE `[users]` SET `activated`='1',`signupemail`=`email`,`signup`=NOW(),`signuporiginal`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'")or die(mysql_error()); ?>
Die 1 van activated moet je veranderen in een 0 en dan even proberen opnieuw te registreren.
-
Eerste wat mij opvalt: Site is onveilig
-
Ik kan wel iets voor je maken voor een kleine vergoeding.
-
Dat kan, plaats je registreer.php is hier
-
En wat wil je nu precies weten?
-
DreamWeaver heeft tegenwoordig een extension die het allemaal kant en klaar aanleverd (L)
-
Frames werken super, alleen hoorde ik wel weer dat er een nieuwe manier is. Weet alleen niet welke daarvoor zou ej zelf even moeten kijken
-
Ik heb in mijn script heel iets anders... Bij mijn script staat de kans in de database... De kans percentage wordt eruit gehaald. Een mt_rand functie word weergeven. Als de waarde uit de database kleiner is dan mislukt de misdaad. Als de waarde groter is dan de mt_rand, dan lukt de misdaad. Misschien heb je hier wat aan? Contact me anders even via PM of iets, dan zet ik kort een voorbeeldje in elkaar