• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. jorcee

Forum

  • Ictscripters Chat

    Jeffrey.Hoekman 26 juni 2026 om 16:21
  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by jorcee

  • Nieuw spel

    • jorcee
    • 17 augustus 2012 om 14:56

    Er zullen inderdaad wat gelijkenissen zijn, dat is niet te vermijden. Voorbeeld; als je geld nodig hebt, moet je werken. Dat is in bijna alle games zo. :piraat:

  • Nieuw spel

    • jorcee
    • 17 augustus 2012 om 14:52

    Icoontjes voor de 'HUD' is op zich wel een leuk ideetje, moet ik ooit eens doen.

    Inactieve spelers is niets administratief, spelers die inactief zijn, zijn spelers die bijv;
    - Minder dan -1 euro hebben
    - Aangevallen zijn en/of minder dan 0% gezondheid hebben

    Zij zijn dan een tijdje inactief en kunnen niet spelen. Hiernaast is het voor andere spelers ook mogelijk om hen uit te kopen. De prijs die een speler daarvoor betaald is afhankelijk van:
    - De score van de uitkoper
    - De score van de uitgekochte persoon
    - De reden van inactiviteit
    - Het aantal minuten dat de speler nog inactief zou zijn.

  • button blijft staan

    • jorcee
    • 16 augustus 2012 om 23:16

    Je doet niets zinnigs met de var $gebruik. Jij zet er alleen een tekst in.

    Maak van $gebruik eens

    PHP
    $gebruik = mysql_num_rows(mysql_query(HIER JE QUERY));


    Als je dit doet, komt er een nummer uit $gebruik, hiermee kan je script dan de if-else goed doen.

    Het feit dat het de if nu ook als 'true' gezien wordt, en dus niet het gedeelte onder 'else' wordt uitgevoerd komt omdat $foo = 1, de waarde 1 toekent aan $foo.

    Wil je goed checken moet je $foo == 1 doen. Dus twee keer het = teken :)

    Begrijp je me een beetje?

  • Nieuw spel

    • jorcee
    • 16 augustus 2012 om 23:00
    Citaat van Reza

    Het is inderdaad te wit wat ook al meerdere keren gezegd is.

    Ik vind het ook niet erg professioneel.

    *Je gebruikt geen hoofdletters.
    *Je hebt maar één linker menu wat niet echt erg handig is.
    *Je gebruikt geen iconen.
    *Ik zou een eigen forum maken,een PHPbb forum vindt ik daarbij niet zo passe.
    *Ik zou de optie inactieve spelers weghalen en alleen voor de teamleden open stellen.
    *De meldingen die worden gemeld vindt ik ook niet duidelijk genoeg.
    Maak daarvan een groene balkje ofzo.

    Toon Meer

    Waar gebruik ik volgens jou geen hoofdletters en is dat wel volgende de Nederlandse schijfwijze 'gewenst'? In het menu heb ik geen hoofdletters gezet omdat het daar niet nodig is, een link in het menu is geen naam en ook geen zin.

    Wat bedoel je precies met 'je gebruikt geen iconen'?. Op sommige plekken staan geen icoontjes waar dat wel 'leuk' zou zijn maar op dit moment ben ik niet bezig met de spreekwoordelijke puntjes op de I te zetten. Daarom heb ik nog niet alles visueel aantrekkelijk gemaakt met icoontjes.

    Een eigen forum, dat komt eraan. Als je een beetje meer tijd op de site had doorgebracht, had je gezien dat het forum tijdelijk is. Dit wordt vermeld op het forum en in een nieuwsbericht.

    Wat heb je in gedachten voor inactieve gebruikers, ik begrijp je helaas niet helemaal.

    Een extra div voor ongelezen meldingen is wel een goed idee, ik zal het meteen implementeren.

    Bedankt voor het testen :)

    Mvg,
    J

  • Nieuw spel

    • jorcee
    • 14 augustus 2012 om 14:52

    Wat het spel anders maakt is dat het niet slechts een te downloaden criminals script is. Het is eens geen maffia game 8-|

    Het uiteindelijke doel is nog niet geheel zeker maar wat wel zeker is dat ik het geen wannabe-criminals-game laat worden.

    Omdat er nu nog veel niet gemaakt is, zijn er veel mogelijkheden om naar gebruikers te luisteren. Als gebruiker kun je dus echt meedenken en niet alleen spelen. :piraat:

  • Nieuw spel

    • jorcee
    • 14 augustus 2012 om 14:41

    Het demo account is niet door mij aangemaakt, diegene die het account heeft gemaakt, heeft een (te) simpel wachtwoord gebruikt.

    De layout is inderdaad wit :). Daar ga ik in de toekomst wel tijd in steken.

  • Nieuw spel

    • jorcee
    • 14 augustus 2012 om 13:40

    LS,

    Ik werk al een tijdje aan een nieuw textbased spelletje en vind het nu wel tijd voor een check van jullie!

    Wat vinden jullie van de layout? Wat vinden jullie van het idee achter de game?

    Je kunt het spel vinden op http://bit.ly/RKQUmI (a)


    Als je een demo-account wilt, stuur me dan even een PM. Ik wil de inloggegevens daarvan niet voor iedereen toegankelijk zetten.

    Mvg,
    Jordy (h)

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design