Posts by thibo

    dit komt, omdat de website of iets anders van een ander land komt, ieder land heeft zijn eigen toetsenbord, op de computer zelf kun je via configratie scherm dit zelf aanpassen *azerty of qwerty* toetsenbord, alleen weet ik niet waar.


    dit zou normaal ook op de gsm werken? *de instelingen dus*

    Hallo,


    ik heb namelijk een nieuwsysteem van:
    http://www.pfz.nl/wiki/het-wiel-uitgevonden-nieuwssysteem/
    scriptjes kun je dus daaruit halen voor dit op te lossen :a


    deze hier heb ik helemaal ingestelt,


    maar toen ik een nieuws poste met text opmaak
    en poste, komt dit:


    http://vincimafia.orgfree.com/v3/news_read.php?id=1


    Kan iemand me hiermee helpen, want de tekst zou zo moeten zijn:



    pleas help me :)
    Mvg xThibo

    20. Mischien nieuws systeem?
    21. Chat onderaan de pagina *zo word het meer gebruikt*
    22. als je tijd hebt tenminste, 2 outgames (1 speciale die nu op iedere osbanditi versie staat, ofwel een gewoone uitlog, zoals ingame, met menutjes en content in outgame, en ergens dan inlogsysteem in een menu verwerken)


    Mvg Thibo

    He!


    Ik ben momenteel bezig met me site te veranderen, hier ben ik trots op, omdat het dan in het voorzien van me gedachten er ook mooi uitziet.


    toen ik bij de menutjes kwam, stoot ik op iets, namelijk dit:



    Mischien staat het ingewikkeld op het voorbeeldje, maar even uitleggen,


    bovenaan word het afgesloten met: ___________
    maar dan komt het ook | zo naar beneden, alleen, dan stopt het, maa het zou moeten verder lopen in elk menutje naar beneden


    Als het met het scripje moet, hier is een scriptje:



    Hopelijk kunnen jullie helpen! zodat ik de site mooi afkrijg.


    Mvg xThibo

    Hallo,


    Ikzelf weet ook dat ik niet goed ben in engels.
    en dus niet bij het onderstaande script niet uitkomt,


    Dit is een deel van de script, deze code heet: Instalatie, dus moet wel met database werken..


    maar hier staat alles wat onderelkaar en dus moeilijk te verstaan voor welk sql code welk is, en wat ik moet nemen, zouden jullie mij kunnen helpen?


    Even gemeld; dit is een downloadprogramma waar de copyright moet blijven staan.



    Help aub voor deze database stukjes apart te krijgen, zodat ik ze gemakkelijk kan inplaatsen in de database.


    Alvast bedakt
    Mvg Thibo!

    Citaat van Malik

    Wat wil je dan weten, heb je 2 codes gegeven niet 1.



    Laat het maar, zoals ik al eerder aangegeven heb :slotje:


    Heb namelijk hetvolgende gedaan:

    Citaat

    map admin koperen en gekopeerde versie moderator genoemen, nu moet ik gwn admin, ='1' ofz, veranderen naar moderator = '1'

    Citaat van binkkie

    Volgensmij moet het zo wezen : <?if($data->moderator > 2|| $data->admin > 1){ want zoals ik gebruik wil je een appart admin paneel en mod paneel dan is het niet de bedoeling dat de mod in het admin paneel kan komen.



    Nou, dat wil ik juist wel, tuurlijk worden sommige gedeelten alleen voor admin gebruikt, dan gebruik ik alleen de code voor de admin..
    maar als een modd een optie krijgt, krijgt de rang die hoger is natuurlijk ook die optie, dus dan werk ik met die 2rang script.


    Mvg. thibo

    Citaat van Victini

    kijk het zit zo

    PHP
    <? if ($data->moderator > 1 or $data->admin > 1) { ?>


    Plaats je eerst dan zet je tekst of wat dan ook dat alleen admin en moderator mag zien
    na dat deel plaats je dit:

    PHP
    <?php
    }
    ?>



    Ja, nu snap ik het, maar er komt nog 2 lines ervoor.
    namelijk deze:


    PHP
    <?
    include("config.php");


    Waardoor dan die code niet werkt?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.07.12 17:19:29:

    Citaat


    Is de afsluiting,ik zou maar eens wat tutorioals gaan volgens;)


    Kweet wel voorwat die codes zijn hoor, maar lees even mijn ander reactie dan snap je.

    Citaat van Victini

    volgens mij dit


    PHP
    <? if ($data->moderator > 1 or $data->admin > 1) { ?>DIT IS VOOR ADMIN EN MODERATOR ALLEEN WAT HIER STAAT <? } ?>


    Bedankt, ik test het even... maar hoezo dat achterste deel??

    Hallo,


    Namelijk heb ik al een paar paginas op de adminpanel kunnen bewerken, dat ging vlot want moest maar het volgende doen:


    PHP
    if($data->admin != "1") {


    Vervangen door:


    PHP
    <?if($data->moderator > 1 || $data->admin > 1){


    dan kon ik het admin panel voor modd en voor admin laten gebruiken, toen stoot ik op iets waar ik het niet snapte namelijk het volgende:


    PHP
    if($data->admin == "1" && isset($data->login) && isset($_SESSION['login'])){


    Hoe kan ik dit voor wel moderator & voorwel admin laten werken?


    Alvast bedankt!


    Mvg thibo

    Hallo, om te beginnen, sorry van mijn belachelijke post op mijn vorig topic...


    Naja, even mijn vraag hier stellen...


    Mijn site http://www.vincimafia.orgfree.com
    heeft een forum *zoals iedere osbanditi site*
    het probleem zit hier echter, dat er vaag veel informatie op dat forum *help* staat.


    als je alles even doorneemt, neem ik aan dat de forum in een nieuw site gemaakt is? wnat je moet er nog is registreren etc.
    Ook staat er bij de forumhandleiding dat een bepaald icoontje de betekenis heeft van: Verplaatst topic, dat kan ik nergens doen met mijn acc *k'ben dus wel degelijk admin*


    Dus denk ik dat het in een andere site word gemaakt. maar de vraag, welke?


    Of is het toch in de site zelf?


    Zou iemand kunnen helpen? want ik wil mijn forum zekerlijk gebruiken in mijn site!


    Hopelijk weet je antwoord hierop..


    Mvg. Thibo

    Citaat van scarface

    Waarom moet hij het dan alsnog laten zien als je duidelijk op de hompagina ziet dat er geen verbinding kan worden gemaakt, wat heb jij eraan ?


    Verder vind ik het wat vreemd dat je wil weten hoe je connectie script heet vind dit alemaal wat vaag . Heeft het ooit anders geheten dan connection.php ?


    ben benieuwd of je het werkend krijgt :) !



    momenteel zijn we bezig, wat jij ervan vind gaat me niets aan ;)
    het beste is, proberen!
    dat doen we dus. ps soms gaati e down maar na paar min is ie weer aan hoor.


    komt door de hosting op 000webhost:)

    PHP
    <?php
    $host		=	"Vincimafia";							//de host meestal gewoon localhost
    $user		=	"a7243851";							//je database username
    $pass		=	"****************";								//Je database wachtwoord
    $tablename	=	"DATABASE";								//Je database naam
    $sitelink  	= 	"loscrime.comze.com";   				//Je website link. GEEN v3 erachter!
    ?>


    ww krijg je dus niet :p

    100% Script finished in 0.70 seconds


    loscrime.comze.com


    View file register.php


    Is de register.