Posts by Laura

Ik zou het als gewone gebruiker niet snappen de tekst.
    Word wordt ook niet met dt geschreven in die zin?

Je zou iets kunnen zeggen als:
    "We merken dat je surft via een omweg. Ter bescherming hebben we de beveiliging op onze site voor jou tijdelijk verhoogd. Lees hier meer."

Het zijn 2 totaal andere dingen.
    PDO kan verbinding maken met mysqli.

- Mysqli = een verbeterde versie van mysql

- Met PDO kun je allerlei databases benaderen, waaronder mysqli, mssql, mysql,sqlite2, pgsql.
    Dit betekent dat je eenvoudig kunt switchen tussen verschillende databases zonder de queries aan te passen.

Hieronder een linkje met een volledige uitleg (h)
    http://net.tutsplus.com/tutori…qli-which-should-you-use/

Ik zou zeker voor PDO gaan als ik jou was ;)

Hoi allemaal,

Ik heb een logo, bestaande gewoon uit 10 letters, dat werd gedesigned in paint.
    Nu vraagt de maker me of ik dit logo eventueel wat minder pixel achtig zou kunnen maken voor hem.
    Natuurlijk kan ik dit niet. (xD)
    Maar ik vertelde hem dat ik eens ging rondvragen, dus vandaar dit berichtje. (h)

Budget: 20 euro
    Doel: een woord, bestaande uit 10 letters, minder pixel achtig maken en 'smoothen'.

Pb me indien je interesse hebt :cheer:

Groetjes,
    Laura
    xxx :k

Update: ook AndroidForums.com werd recent gehackt. 1 Miljoen gebruikers gegevens gelekt, email, hashes en profiel info.

Beide draaiden blijkbaar op Vbulletin, mogelijk een verband...

Hoi luitjes,

Het Nvidia forum is gehackt.
    Wel goed dat ze al hun gebruikers mailen (zie lager), maar toch zonde dat zo iets gebeurt...

Zo zie je dat het niet uitmaakt hoe klein of groot je bent, als men je wil hacken lukt het uiteindelijk wel... ^o)

Knuffel,
    Laura
    xx :k

Plesk is duizenden keren geavanceerder dan DirectAdmin.
    Het kost dan ook duizenden keren meer ;)
    Bovendien heeft Plesk een betere ondersteuning voor hele grote serverparken. Kan perfect overweg al met bv CDN's, domein beheer, betalingsopvolging etc etc
    Het is een all-in oplossing voor webhosters.

Nadeel is wel dat je moet betalen als je wil upgraden.
    Dus iedereen die geen plaintext wachtwoorden wil, zal moeten betalen... +o(

Groetjes,
    Laura
    x :k

Directadmin heeft inderdaad voor zijn eigen hostingpaneel standaard een optie waar je kunt instellen na hoeveel pogingen er wat moet gebeuren. (h)

Groetjes,
    Laura

Hey hoi (h)

Ben zojuist een geweldig filmpje tegen gekomen dat ik wou delen:
    "I'm farming and I love it"

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Vermoedelijk niet jullie stijl, maar knap gedaan door die mannen. Hihi (L)

Groetjes,
    Laura
    x

Hihi, geweldig grappig, dat gat in die doos (h)

Proficiat aan Apple dat ze toch de tijd nemen om deze grapjas te helpen.

Groetjes,
    Laura
    x

Mogelijk weet je het zelf nog niet eens, maar facebook heeft net je email adres gewijzigd.
    Zo kan men je nu niet meer contacteren via email op facebook.

Alle email adressen in alle accounts werd vervangen door: [email protected]

Hoe verwijder je dit weer?
    Ga naar je tijdlijn, klik op de vier lijntjes (persoonlijke informatie) onder je profielfoto, scroll naar 'Contactgegevens' en klik op 'Bewerken'. Dan kan je het @facebook.com-adres onzichtbaar maken en je oude e-mailadres opnieuw het standaardadres maken.
    Het adres verwijderen is helaas (nog) niet mogelijk, maar op die manier kunnen mensen je tenminste al opnieuw contacteren.

Wat een sluwe manier van Facebook...
    Ze laten niet eens iets weten, veranderen zomaar je gegevens.

Wel wordt duidelijk dat ze in de achtergrond aan een eigen mail service aan het werken zijn.

Ideaal voor spammers, je neemt de naam van iemand, zet er @facebook.com achter en voila, je kan heel facebook spam mails beginnen sturen...

Groetjes,
    Laura
    x

Ben benieuwd hoeveel je gratis krijgt en hoeveel je moet betalen...
    Of zouden ze dan reclame door je ssh terminal laten scrollen?
    Targetted google ads ;)

Groetjes,
    Laura
    x

In het Engels moet het 'toggle' zijn om juist te zijn. 8-)
    Maar in dit geval maakt het niets uit voor je code.

Heb je een linkje waar het op staat?
    Dit maakt het eenvoudiger voor mijn debugger om te kijken waar je fout juist zit, krijg ik netjes meldingen 8-|

Groetjes,
    Laura
    x
    Ps: lekker vraagje (L)

Hoi snoepjes,

Heb mijn servertjes meteen na het uitkomen van deze melding toch ook maar naar de laatste versie gezet ^o)

Veel snoeps,
    Laura

Beste OzziePHP,

Door je CSS te minimizen wordt de hele site sneller geladen de eerste keer als deze wordt bezocht. Daarna is de CSS gecached en blijft het snel.

Ik heb het met snelheid niet over lees snelheid, maar over snelheid van het verzenden naar de bezoeker van je site.
    En dit maakt wel degelijk een groot verschil als je css slecht is gemaakt.

Groetjes,
    Laura
    x

ozziePHP: als je kan aantonen wat er verkeerd aan is, verander ik het.
    Maar voor zover ik weet werkt dit gewoon.

Verder is voor beginners html5 zeker geen optie, maak je het alleen nog ingewikkelder voor hem.
    Laat eerst zijn script werken en dan kun je het altijd nog omzetten naar html5.

Groetjes,
    Laura :x

Laat dit best over aan de gerechtelijke diensten van je land.

De computer crime unit van je land kan deze gegevens opzoeken.
    Als ze klacht indienen bij de politie, wegens laster bv, dan kan de polie de computer crime unit inschakelen om de eigenaar te bekomen.
    Dit politie rapport kan dan worden gebruikt door de advocaat om de rechtzaak te beginnen tegen de juiste personen.

Groetjes,
    Laura
    x

Geen van beide is beter, is puur een kwestie van persoonlijke smaak.
    Het enige dat je moet doen is je css comprimeren voor je hem online zet. Zodat je css klein is en snel kan worden geladen.

Groetjes,
    Laura
    x (L)

Je zegt dat je een inlogfout hebt, maar welke foutmelding krijg je dan juist?

Ik zou je code als volgt maken:

Groetjes,
    Laura
    x