Posts by VonDutch

L.Groot
    Kan wel begrijpen dat ze op die manier reageren, jij zou het ook niet waarderen als we iets van jou namaken en ter gratis download aanbieden toch?

eeyk
    Moet niks uitmaken, Copyright of Kopierechten is hetzelfde alleen een andere taal, is maar net wat jij je bezoeker wilt duidelijk maken Copyright is wereldwijd leesbaar omdat het Engels is.

Bron: Wikipedia Copyrights

Persoonlijk vind ik dit een nette oplossing:

PHP
    //Oude query
    mysql_query("SELECT * FROM forum_cats WHERE id='".$_GET['cat']."'");

//Nieuwe query
    $ids	= array(1,2,3);
    $query	= 'SELECT * FROM forum_cats WHERE id IN('. implode(',', $ids) .')';
    //Query uitvoeren
    mysql_query( $query ) or die('Error: '. mysql_error());

Ik ben van mening dat het voor PaySafeCard wel erg ver gezocht is om een KvK nummer benodigd te hebben.
    De bedragen gaan niet hoger dan euro50 dus ben van mening dat het minder gebruikt word.

Voor iDEAL kan ik het nog begrijpen aangezien iDEAL voor bedragen boven de euro50,- gaat en dan wil de consument zekerheid hebben.

:)

@Koen
    Mogelijk bedoelt Malik dat je ervoor kan kiezen wat voor soort advertenties je krijgt.
    Ik denk niet dat iemand op concurrerende advertentie zit te wachten namelijk.

Aanvullende informatie:
    Je zou iets kunnen maken dat de plaatser op bepaalde categorieën enkel wilt weergeven.
    Let wel op dat sommige mensen meerdere categorieën wilt weergeven en dus die mogelijkheid wilt hebben.
    Als de adverteerder deze advertentie dan netjes een categorie mee geeft is dit weer makkelijker voor de ontwikkeling.

eeyk
    Als ik uw tekst goed begrijp zegt u dus:

- Uitkering is alleen mogelijk als je niet bij ouders/verzorgers woont?

Want als dat is wat u bedoelt dan is deze informatie incorrect of verschilt per gemeente.
    Heb zelf 2x een uitkering gehad, moest alleen wat gegevens achter laten en 4 sollicitaties per week doen.

[func]var_dump[/func]
    [func]mysqli_error[/func]
    [func]error_reporting[/func]
    [func]ini_set[/func]

Meer informatie kan ik helaas niet geven omdat ik erop uit ben dat mensen het echt gaan leren.

[offtopic]
    Prima als mijn reacties aangepast worden maar zou de betreffende persoon dit er dan wel bij willen vermelden.
    Dit is namelijk informatie veranderen die ik gegeven heb aan iemand.

Alex: Er is geen enkele informatie aangepast, enkel duidelijker gemaakt.
    [/offtopic]

Beste,

Ben redelijk nieuw hier maar zal proberen hulp te bieden.
    Hoeveel bekend bent u momenteel met PHP en het programmeren ervan?
    Is dit slechts aanpassen zonder te weten wat u doet of weet u dit wel?

Het is niet neerbuigend bedoelt maar veel mensen denken er heel simpel over terwijl er eigenlijk best veel denkwerk achter zit.
    Mijn advies is dan ook om eerst een snelle cursus (of boek) over PHP te volgen.

Nogmaals dit is slechts een tip naar u en niet neerbuigend bedoelt.

Citaat van fitim-123

Indien de hiphop source word verkocht zorg ik er voor dat de site direct offine gaat!:$

[offtopic]Is dat een belofte? Want dan koop ik de source en domein wel kijken op welk gebied jij gaat zorgen dat het offline gaat.[/offtopic]

Ik bied 5 euro op hiphoptime source & domein.