Posts by zwemmer

'Oranje zorgt zondag voor een unicum als het de kwartfinales van het EK bereikt. Nog nooit slaagde een land er na twee nederlagen in de eerste twee wedstrijden immers in om door te stoten in het tornooi. Nederland kan dat wel als het zelf met twee doelpunten verschil wint van Portugal en Denemarken onderuit gaat tegen Duitsland.'

bron: hln.be

Citaat van L.Groot

Daarnaast, wanneer was België ook alweer voor het laatste bij een EK? Oja in 2000 en hoe snel waren ze er toen uit? Ook in de eerste ronde. En wanneer zaten ze er daarvoor bij? In 1984 toen ze er ook direct bij de eerste ronde eruit lagen, dus als Belg moet je zeker geen kritiek hebben op het elftal van Nederland, aangezien Nederland maar drie keer niet heeft meegespeeld en Belgie slechts 4x wel, waarin ze maar 2x door de eerste ronde heen kwamen...

Hierop was mijn kritiek dan ook op, niet op jou persoonlijk...

Er van uit gaan dat als iets bekend is in jouw land ook bekend is in andere landen is een beetje egocentrisch.
    Maar wees gerust iedereen is van nature egocentrisch ;)

Maar als het te word, dan moet je kritiek kunnen verdragen vind ik.
    Maar dit geld dan niet voor jou (dat je te egocentrisch bent hé)

Ik ken bijna geen enkele bekende Nederlander en zou niet weten over welke nummers je het hebt.

De gedachte dat iedereen het kent (in het buitenland) is toch een egocentrische gedachte.
    Net zoals de gedachte 'wij zijn de beste, wij gaan zeker winnen'

Dit bevestigd dus mijn argumentatie...
    Dus lijkt mij wel sim gedachte argumentatie dan...

Waar ik het overhad is dus dat overal op forums waar nederlanders actief zijn het over het volgende gaat (voor de eerste wedstrijd)
    'Wij gaan winnen!' Pas heel af en toe komt men 1 tegen die iets zegt in de aard van 'het zal spannend worden, maar ik hoop dat we winnen'

Hoe je het draait of keert, mijn vorig bericht klopt helemaal.

Als je zegt dat je 100% zeker gaat winnen en je verliest moet je tegen kritiek kunnen daarop.

Als je iemand zegt 'wij gaan winnen, zeker weten' en dan verliezen, dan moet je maar tegen kritiek kunnen.

Had je gezegd 'het is mogelijk om te winnen, we kunnen zeker winnen, maar het kan spannend worden' en als je dan verliest, dan komt er gewoon minder kritiek.

Citaat van wimpel2

R-Mijnten
    Liever een bescheiden Belgie ipv een land die zich eigenlijk helemaal belachelijk heeft gemaakt voor heel de wereld ;)

Maar goed, we kunnen er nog uren over discturen en hier op een Nederlandse community zal dit ook niet veel uithalen denk ik :D

feit ;)

Nee, maar er van uit gaan dat je gaat winnen dan er op hopen is en blijft iets anders.

Supporter spanje in intervieuw: 'Het zou mogelijk moeten zijn, maar de wedstrijden moeten wel nog gespeeld worden hé!'

Dat is een betere, realistischer commentaar als:
    'Tuurlijk gaan wij winnen, wij zijn de beste...'

Citaat van jopitan

Geloof me 17,3" laptops wil je niet hebben. Daar zeul je echt mee. Kun je misschien denken dat dat wel mee zal vallen, maar dit zijn echt te grote laptops. Als het jouw keus is weerhoud ik je er niet van natuurlijk. Op hoge scholen en universiteiten zie je ook wel de eerste paar weken soms mensen met 17,3" en daarna zie je ze ook met kleinere laptops lopen, dit omdat die laptops gewoon niet te huffen zijn.

Ik zit hier met een 18.4 inch laptop :)
    Ik zou niet kunnen werken met kleine laptops.

Oké, 18.4 gaat er over, want een rugzak speciaal voor je laptop, daar heb ik 2 maand voor moeten zoeken, maar wel gevonden :)

Handig voor film + game, maar ook voor programmeren ed.
    Kan je links jouw code zetten en rechts bv handleiding. Alles blijft op 100% staan qua grootte omdat je scherm zo groot is :)

Misschien niet handig om mee te doen naar de les. Maar ik heb hem nog niet moeten meedoen!

Bij lessen programmeren heb je die zelfs niet nodig!
    Het overtypen van wat de prof typt, daar leer je niets van.
    Opletten en begrijpen van wat hij doet, daar leer je iets van.

Ik blijf bij grote laptops, maar versta wel dat sommige liever naar de 15inch gaan ;)

Citaat van L.Groot

Daarnaast, wanneer was België ook alweer voor het laatste bij een EK? Oja in 2000 en hoe snel waren ze er toen uit? Ook in de eerste ronde. En wanneer zaten ze er daarvoor bij? In 1984 toen ze er ook direct bij de eerste ronde eruit lagen, dus als Belg moet je zeker geen kritiek hebben op het elftal van Nederland, aangezien Nederland maar drie keer niet heeft meegespeeld en Belgie slechts 4x wel, waarin ze maar 2x door de eerste ronde heen kwamen...

Met het enige verschil dat belgen al zeiden van, winnen dat gaan we nooit doen. Ook al hopen we van wel...

Terwijl hoeveel van jullie in het begin dachten dat jullie gingen winnen?

Oké, achter je ploeg staan is goed. En hopen dat ze winnen is logisch, maar er moet ook realistisch gekeken worden vind ik :)

Daarnaast doet het voor mij niet echt toe hoe de rode duivels het doen hoor :)
    Voetbal is niet zo mijn ding ;)

Geef mij maar tennis en veldrijden ;)

Hallo

Ik heb weer 10k DL.

Deze keer is het startbod maar 1.2 euro!
    Opbieden met 0.1 euro.

Betalen kan alleen via overschrijving. (BE)

Wil jij deze dutchleaders voor 12cent per 1000?
    Bied dan nu!

Veiling sluit 24u na laaste bod!

mvg,
    zwemmer

Citaat van Nick

3.75

Genoteerd.
    Einde veiling: 09/06 23:00

xtremewar, nee helaas niet!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.06.12 22:49:51:
    Veiling is geëindigd, Nick, je hebt pm!

Moet je dan als Belg, die een site heeft op een belgische server, vragen aan de nederlandse bezoekers of ze dit willen?

Het lijkt me niet logisch dat grote bedrijven van bv Amerika, dat die gaan na gaan of er toevallig een bezoeker is van Nederland en het daarom vragen.

Weet niet in welke landen zo'n coockiewet al is, dus Amerika is gewoon een voorbeeld.
    Geld er in belgie ook al zo'n wet?

Zeer goed.

google dient juist om informatie op het net rap te vinden.

Kleinere site's zullen hier geen last van ondervinden volgens mij hoor.

maar als je usb in je pc doet, komt er toch ook 59.6gb te staan...

Dus zelfs de consumenten die het niet snappen zullen het misschien wel zien.

Zelf vind ik het eigenlijk ook wel dom.
    Je moet geen 64gb beloven als je ze niet kan geven.

Eenmaal je het weet hou je er wel rekening mee, maar de 1ste keer voel je je toch 'bedrogen' om het zo te noemen :)

weet iemand eigenlijk waarom ze niet 64gb geven en maar 64000000... bytes?
    Niet mogelijk of onpractisch of gewoon?

juist vergeten te zetten ;)

paypal en overschrijving worden geacepteerd :)
    woon in belgie, dus belgische overschrijving moet lukken.

CLOSED

huidig bod: 1.5euro door eeyk
    opbieden met 0.25euro

veiling eindigt op 27-05-2012 om 08:23

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.12 14:15:41:
    Veiling gesloten.

eeyk, je hebt pm :)

Staat genoteerd.

Door je grote activiteit hier, denk ik wel dat je een betrouwbaar lid bent. Dus is het goed dat ik ze eerst geef.