Beste,
Nee, de menu links moet openschuiven,
dan krijg je de script te zien bijv. chat.
Bas.
Beste,
Nee, de menu links moet openschuiven,
dan krijg je de script te zien bijv. chat.
Bas.
Beste,
Ik bedoel, links een knopje (helemaal links tegen de rand van de scherm aan) met een tekst bijv. feedback en als je daarop klikt dat die open schuif.
Bas.
Beste leden,
Ik ben opzoek naar een menu script,
ik heb al een lange tijd op Google bezig maar geen resultaat.
Ik zou graag een script willen dat links midden zichtbaar is met een text, en als je erop klikt dat die zich opent.
Hopelijk zouden jullie me kunnen helpen.
(Het hoeft niet gratis te zijn.)
Bas.
Beste,
Sorry hoor, maar ik zie niks nieuws.
Bas.
Beste leden,
Ik snap Brein wel hoor,
de mensen die in de film spelen moeten die extraatje ook krijgen van wat wij downloaden, stel je voor een acteur heeft geen zwembad in de achtertuin bij zen 5e huis dat kan toch niet?:O Of een andere acteur heeft geen geld om een Bugatti voor de verjaardag van de zoon te halen afschuwelijk!
Ik weet zeker dat Anonymous al aan het overleggen is voor een waarschuwing attack, maar omdat er hier eerder al werd gezegd dat dit alleen maar beter is voor T P B zullen ze nog niet veel doen.
Ik snap niet dat de regering van Nederland gewoon als slaafjes meewerken en in de kontjes van de Amerikanen kruipen!!!
Zij bepalen wat hun volk wel of niet mag.
Ik vrees dat als het zover komt dat het overal word verboden dat Anonymous er niet heeeeel veel eraan kan doen, zie bijv megaupload.
Ze hebben wel veel websites van de Amerikaanse regering neergehaald maar toch is dat helaas niet voldoende.
Ik heb Telfort en gelukkig is de website daar niet geblokkeerd.
Maar als T P B toch word neergehaald zullen er andere mensen of TPB zelf een nieuwe website beginnen.
Bas.
Beste,
2 vraagjes voor u.
Ten eerste, mag het ook een pokemon spel zijn ?
Ten tweede, als de site vertraging en dergelijke heeft
kunt u dan gewoon de geld retouren ?
Bas.
Beste,
Ntnt heeft me gecontacteerd,
het was een misverstand.
Ik heb de code toch ontvangen.
Bas.
Beste,
Wat ook heel irritant is,
is dat ntnt gewoon online is en niet reageerd op mijn pb,
en ook niet op deze topic!
Bas.
Beste,
Ik heb het een tijdje geleden gekocht,
wist van niks vind het zoo jammer dat er nog
mensen zijn die nog oplichten.
Bas.
Beste leden,
Op mafia-way heb ik de criminalstyle source gekocht,
ik kreeg een mail met dat ik mijn gegevens zou moeten verzenden. Dat heb ik gedaan en ik zou vervolgens een link moeten krijgen van de source.
De link heb ik tot nu toe nog steeds niet ontvangen.
Hoe kan ik de source toch krijgen(eisen).
Bas Kuypers.
Beste,
Ik hoef er geen winst mee te maken,
Ik wil hem graag uitbouwen voor meer ervaring.
Bas.
Beste,
Ik weet dat veel mensen hier de 'Pokemon-area' source in bezit hebben, vandaar dat ik jullie wil vragen wie die in bezit heeft mij een pb wilt sturen.
Niet op het forum reageren, maar s.v.p enkel via pb.
Ik heb heel lang hierover geïnformeerd en zover ik en heel veel anderen mensen het weten is die niet illegaal.
Bas.