Posts by Maxsz

    Nog een klein vraagje, als je dan die 25$ hebt betaald heb je zegmaar toegang tot het developer systeem. ..


    Is het ook via daar mogelijk om makkelijk de apps te maken? Zoals Google's eigen App Inventor etc.


    Of kan je via het developersysteem alleen maar je app uploaden die je hebt gemaakt op je computer zelf enzo.. Sorry voor de onduidelijkheid :$

    Hallo ICT,


    Ik heb een aantal kleine vraagjes over het worden van een Developer via Google


    Ik geloof dat het 25$ kost, dat klopt geloof ik.


    Maar is dit PER APP 25$ , of een onbeperkt/jaarlijks lidmaatschap/abbonement op het developen van apps en in de Play Store zetten..


    Kan iemand mij in normale taal ( :p ) uitleggen hoe alles precies werkt.. ?


    Groeten, Max

    Naar mening van anderen raad ik inderdaad de hosts van BrokenTrack aan ;)


    En, inderdaad. Als je al zo'n ruimschoots budget van 200/250 euro hebt kun je 4/5 euro voor een domeinnaam (Versio.nl) ook wel missen toch neem ik aan?

    MikHun, iedereen is welkom. Lees de homepage voor de uitleg.


    @Reacties


    Als je vind dat paarden, etc voor meiden is. Daar heb je dus al echt een grote fail in je hoofd.
    En ja, gratis.
    YouHorse belooft bij de opening van de V2, een grootse stap te zetten.
    Maar je hoeft niet negatief te reageren? Je kunt ook op 't kruisje klikken rechtsboven in je scherm , de deur uit lopen en reallife proeven. ;)

    Ik had het zelf eens met jQuery geprobeerd en tot mijn verbazing kwam er een gekke piep in het geluidje .. Gek -,-

    Hallo lezer,


    Leuk dat je dit topic hebt aangeklikt.


    Ik ben Maxsz, aka Max.
    Ik ben de eigenaar van de Online Horse Community (YouHorse.nl) en ik zoek 4 tot 5 gemotiveerde, veel online beta testers.


    Wat wij van jou verwachten in functie als Beta Tester (Hierna BT)


    - Dat jij zoveel mogelijk online zal zijn als kan.
    - Eerlijk durven zijn als YouHorse op enige manieren mankementen vertoond.
    - Oog voor details hebben.
    - Fatsoenlijk de Nederlandse taal typen, en spreken. (Geen breezertaal. )
    - Fatsoenlijk je mening geving over teamleden.


    We verwachten van jou dat je alles uittest op onze website, en elk foutje meld in het desbetreffende subforum.


    Oke, allemaal leuk en aardig. Maar waar meld ik mij aan?
    >> KLIK HIER <<


    Geen vergoeding, bij opening van YouHorse krijg je een gratis VIP rank.
    Met vriendelijke groeten,
    Het gehele YouHorse team.

    Ik had dit ook, iemand had dit voor mij gedaan.
    Het staat waarschijnlijk in een amerikaanse tijdzone, je kan dit ergens veranderen in een nederlandse. Google dit even, scripts helpen hier zeker niet tegen.

    De handleiding is prut.


    Als je die volgt, krijg je 500 servicecode errors.
    Toen ik op het versio forum las dat iemand had gedaan naar 777, allchmodd commando, lukte dat.


    Versio gaat bij de v2 release dit oplossen.

    Nee, geen 755.
    Je moet alles chmodden op 777 lees ik nu.


    Ik ga het nu proberen, als het lukt zal ik een noobtutorial plaatsen op het forum, ik bedoel niet dat jij en ik noobs zijn. maar een zeer makkelijke tut voor mensen die er echt vraagtekentjes boven het hoofd van krijgen :p


    Groetjes

    Geachte lezer,
    Ik heb zelf alweer een tijdje een hostingbedrijf, goedlopend.
    Nu is mijn vraag.


    Ik krijg ResellerCP, een onderdeel via Versio niet aan de praat.


    Hij blijft telkens als ik als admin wil inloggen een 500error code aangeven.


    Wie kan ResellerCP op mijn hosting zetten, en dat hij totaal werkt?
    Prijs kan besproken worden. PB z.s.m !


    * Geen verstand van Versio? Reageer niet.

    Ik heb evt. Wel interesse in 247gamers.nl.


    Zit er ook een adminlogin systeem bij, waar je bijvoorbeeld die artikels zoals double xpweek kan zetten, krijg die dan ook als je de site koopt de layout etc. Erbij?


    Groet,