Voila:
Nog veel werk aan :p
Voila:
Nog veel werk aan :p
Ik ben nog bezig met een forum gebeuren enzo, maar die staat op een localhost :p
Het Logo van ICT's doet het hier niet, en ik kan mijn notificaties niet verwijderen?
@Alex als ik krijg dus van elk bericht een melding (ook van topics waar ik niet op reageerde, of maakte of andere dingen van mij in staan..)
Mogelijkheid voor het uitzetten van de notificaties?
Vind het best storend, dat er voor elk nieuw bericht een melding komt.
Hallo,
die gebruik ik nu, en is erg goed!
Alleen heb ik het probleem dat als ik in de code tags <?php echo ''; ?> typ dat hij dit als resultaat geeft?
<!--?php echo ';?-->
Hoe valt dat op te lossen?
@Ferhat.Remory heeft me via skype dit doorgestuurd: http://css-tricks.com/highlight-code-with-php/
wat me heeft geholpen!
Bedankt!
Helaas, laat hij alles op 1 regel staan, omdat hij blijkbaar geen break invoert..
Ookal typ ik wel degelijk een break..
Dit zijn men 'ubbs' ervoor:
$bericht = nl2br($bericht);
$bericht = str_replace("<br />", "</li><li>", $bericht);
$bericht = str_replace('[code]', '<div class="codebox"><h3>Source Code</h3><code><ol><li>', $bericht);
$bericht = str_replace("
", "</li></ol></code></div>", $bericht); [/code]
En hier is de textarea:
<form method="post">
<?php include('includes/ubb.php'); ?>
<textarea class="textarea_with_ubb" rows="12" id="tekst" style="width: 100%; max-width: 690px;" name="tekst"><? echo $tekst; ?></textarea>
<input type="submit" class="button" name="reageer" value="reageren">
</form>
Weet mss iemand hier hoe dit komt?
Alvast bedankt!
Het is voor een soort code, en per li neemt hij een nieuw cijfer (hij zou dan laten zien hoeveelste regel van code het is), dus elke regel moet een nieuwe li zijn.
Dus ik ga eens proberen wat @victor zegt
Hallo iedereen,
Weet iemand hier hoe ik ervoor kan zorgen dat hij binnen de code tag een nieuwe li kan toevoegen voor iedere nieuwe regel dat is getypt?
Ik heb al liggen denken, om wanneer er een break is dat deze dus wordt vervangen met nl2br door de <br /> tag, en dat ik die dan zou laten veranderen naar de li.
Alleen de li zijn 2 tags, en br is er maar 1...
Weet iemand hoe ik dat kan fixen?
Alvast bedankt!
Mvg
@L.Pappalettera haha ja, ziet er leuk uit!
Ik heb het nog niet, maar ik ben van plan me een Xbox aan te schaffen met Watch Dogs erbij (kan men pc niet aan), heb het gespeeld bij een vriend van me, en vind het echt een tegek spel!
Op het grotere beeldscherm wel, maar het probleem doet zich voor op het kleinere...
Zo is het nu:
Aanbevolen resolutie, en werkt perfect tot ik 2e beeldscherm aansluit..
Als ik dat doe, dan kan ik op het kleinere beeldscherm gewoon de icoontjes boven plaatsen waar ik het niet kan zien...
Ookal als ik de resoltie van beide schermen juist heb gezet..
Ik heb het nu goed gekregen,
alleen zijn er nu bij het beeldscherm dat groter is 2 zwarte stroken, wat niet mooi is..
Kan dat niet gefixt worden dan?
Mvg
Hallo iedereen,
sinds kort heb ik 2 beeldschermen, het probleem dat zich vastlegt is dat het ene beeldscherm groter is dan de andere.
Wat dat nu voor problemen geeft is dus dat ik de icoontjes op mijn bureaublad op men kleiner scherm naar boven kan slepen en ze niet meer in zicht zijn..
Waar ik me dus aan kan ergeren.
Ook heb ik dus dat de leegruimte tussen icoontjes aangepast is en ze dus er allemaal niet meer mooi oppassen, en dus naar een nieuwe regel gaan...
Als iemand mij hierbij kan helpen,
Alvast bedankt
Leuk, dan zal ik zeker eens gaan kijken!
Met van die 'veter' touwtjes :p
Die ik bedoel?
Dan moet ik zeker eens kijken