Inderdaad, was hier ook zo
Posts by R.H user removed
-
-
Ziet er idd best wel nice uit!
Zou er zo wel eentje willen als ik er een kreeg:P -
iPhone 4s met iOS 7.1.1 ben er wel erg tevreden mee! alleen bepaalde onderdelen mochten voor mij wel anders, maar heb je bij meerdere wel :p
-
Kan je niet in de index zetten dat als het ip niet gelijk is aan jouw ip dat ze dan gelinkt worden aan een under construction page?
-
Hartelijk dank!
Dat is inderdaad hetgeen wat ik zocht!Mvg
-
Hallo iedereen,
ik keek zonet een video van PewDiePie en Marzia, en er kwam een bepaald beeld in van een spel.
Ik heb de afbeelding liggen zoeken om het spel te zoeken, alleen zonder resultaat...
Is er toevallig iemand die het weet?http://i.imgur.com/vahCTgp.png
Alvast bedankt,
Mvg -
-
Hallo iedereen,
sinds kort ben ik weer bezig met websites maken enzo.
Nu ben ik begonnen met een layout in HTML / CSS te maken alleen kom ik tegen een probleem.
Ik ben nu eigenlijk klaar met de layout, en heb hem via de validator van W3 laten nakijken, en kreeg ik 36 errors.
Dit was omdat ik een volledige li als link wil hebben, en dus mijn code veranderd heb naar
in plaats vanNu was ik benieuwd hoe ik dit zou kunnen oplossen dat de volledige li een link is, en toch W3Valid is?
Alvast bedankt,
Mvg -
singleplayer / multiplayer
-
Een op de computer :p
En have fun!
Mvg
-
Hallo iedereen,
ik ben al een tijdje opzoek om binnen Java een login systeem te hebben met MySQL.
Ik heb al verscheidene tutorials opgezocht, alleen eindigen deze met als resultaat dat als alles juist is, dat deze een popup toont met daarin login succesvol of dergelijke, maar geen sessie of dergelijke starten.En ik vraag me nu dus af, hoe het in hemelsnaam dan mogelijk is om bepaalde elementen alleen te laten zien wanneer men ingelogd is, en bepaalde elementen wanneer men dat niet is.
Kan iemand mij toevallig hierbij helpen?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet -
Oke, bedankt!
Dit is namelijk wat ik graag zou willen bereiken, en nu weet ik ook meteen door mensen met wat meer ervaring, wat me allemaal te wachten zal staanMvg
-
Hallo iedereen,
Sorry voor de rare titel, maar ik wist niet echt hoe ik dit moest verwoorden.
Ik ben al een hele tijd bezig, met Java Tutorials te volgen, waaronder ook deze hier op ICTs.Maar nu zijn deze tutorials eerder allemaal voor 2D Games,
maar wat ik het liefst zou willen maken/doen is een spel waarin je als een personage kan rondlopen (bv. zoals in Minecraft).
En zo de wereld verkennen.Ik weet alleen niet zo goed hoe ik hier moet naar zoeken.
Ik weet niet of iemand onder jullie hier een goede tutorial over heeft, of me hierbij wat kan helpen?Ik zou dit liefst gewoon in Java willen doen met als programma Eclipse, en dus niet dingen zoals Unity en dergelijke.
Alvast bedankt,
Mvg -
Dat zou volgens mij wel moeten werken, dus zou volgens mij wel moeten werken denk ik.
Maar ben niet zeker, en wil natuurlijk ook niet weer eens fout zitten. -
Mensen zouden hem ook gewoon online kunnen zetten om er zelf iets van te proberen maken.
Daarvoor niet iets zeer populair, maar gewoon iets!
Zo kan je je skills ook bijschaven! -
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort een Xbox 360, en zou deze nu ook willen gebruiken (jaha :p)
het probleem is dus dat ik deze aan mijn 2e beeldscherm wil aansluiten, maar deze alleen VGA ondersteund.
Nu was mijn vraag of er mensen hier ervaren mee zijn, en weten of dit zou moeten lukken om met een HDMI/VGA kabel, zoiets:
http://www.miniinthebox.com/hd…-plated-1-8m_p900654.htmldus HDMI gedeelte in de Xbox, en dan het VGA gedeelte in het beeldscherm, of ik dan zou moeten kunnen spelen, en of ik dan ook geluid heb?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet -
Ik zou het wel gebruiken, om te kijken hoe ik bepaalde dingen moet maken en hoe het in elkaar steekt.
Inderdaad, zou ik ook doen.
Ook kan het altijd handig zijn als inspiratiebron! -
Ik heb gezien dat het blog gedeelte in het menu nog niet vertaald is?
Bij mij staat er Nieuwste blogs, maar de rest is wel in het Engels. -
@Ferhat, Ziet er goed uit!
-
Ik heb ook nog steeds last van dat ik die meldingen (bij forum linkje bv) dat er dan staat hoeveel nieuwe topics er zijn... Kan dat niet uitgezet worden?