Posts by R.H user removed

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met gegevens van een youtube video op te halen.
    Wat ik nu heb werkt perfect, het probleem dat zich voordoet is dat wanneer een speciaal teken in de naam staat veranderd hij het naar rare tekens. (bv. ► wordt â–o)

Mijn code:
    http://codepaste.net/9usotc

Nu wanneer ik daar bij $title de functie htmlentities of htmlspecialchars doe werkt dit al niet.
    Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,
    Met vriendelijke groet

Er komt nog steeds niets te staan, met error reporting krijg ik dit:

Citaat

Notice: Undefined variable: eigendom in E:\Robin Site\root\eigendom.php on line 12

Edit: ik heb het nu opgelost door onderaan de pagina dit te zetten:

PHP
    <div style="position: absolute; top: 210px;"><?php echo $error; ?></div>

Het werkt, het is alleen niet echt ideaal

Hallo iedereen,

ik ben bezig met een project waar ik vroeger ooit eens mee begonnen was, maar gestopt was door tijdsgebrek.
    Nu ben ik dus bezig aan een eigendom pagina. Nu is het zo dat het dus in een while loop staat om de items op de pagina te tonen.
    Sommige items kan je verkopen, dus zit er ook een button bij, maar om deze correct te laten uitvoeren heeft hij gegevens nodig die hij doet met de while.

Het probleem nu juist is dat hij een error moet tonen bovenaan de pagina.
    (Ik doe dit bij de if/else met een $error die hij dan later opvraagt).
    Nu het probleem is dat die echo $error bovenaan de pagina komt te staan omdat het daar moet staan, maar dan laat hij geen error melding zien omdat de query's eronder gebeuren?

Weet iemand toevallig iets om dit op te lossen?

Alvast bedankt,
    Mvg!

Hallo,

Ik doe dit jaar ook Informaticabeheer en bij ons is het zo dat we websites gaan leren maken (html waarschijnlijk), en dan ook nog programma's zullen maken met Visual Studio. En misschien naar het einde van het jaar toe ook wel een een app zullen maken voor Windows Phone om te zien wat het inhoud e.d.

Mvg

Wel ik heb hier het js bestandje staan van de addon, en heb de code dus.
    Nu dit bestand wordt uitgevoerd door deze code in de bookmarks:

Code
    javascript:(function(){$.getScript('https://d1rfegul30378.cloudfront.net/files/myFile.js');}());

Nu het probleem is dat het dus als het in de bookmarks staat niet automatisch start, en ik het vaak vergeet om het te activeren.

Vandaar dat het handig zou zijn om iets te hebben dat het bestand uitgevoegd wordt.
    Nu vandaar dacht ik een klein simpele opera addon te laten aanroepen om dit aan te roepen zodat ik niet op de bookmark hoef te klikken.

Er is wel een addon zelf, maar wanneer die actief is en ik op de site gaat, meldt hij me dat het een oudere versie is, terwijl het de laatst geupdatete addon is (vandaag dus geupdate)

Hallo iedereen,

Ik weet niet of ik het hier goed plaats, ik wist niet zo goed waar ik het namelijk zou moeten plaatsen.
    Ik zit op een website waarbij je een script hebt om automatisch mee te gaan, alleen wat ik erg vervelend is, is dat deze extensie niet blijkt te werken, maar je code die gebruikt wordt (voor in bookmark wel).
    Daarmee dat ik om een kleine gemakkelijke extensie te maken (voor prive voor mij).

Nu ik heb wel al het begin om dit voor Opera te doen,
    alleen heb ik totaal geen idee hoe ik ervoor kan zorgen dat als je op het 'tabs' icoontje druk om dan een js script van een bepaalde website op te halen, en deze te gebruiken.

Ook zou het handig zijn dat deze automatisch naar de actief gaat wanneer hij ziet dat de site de site is waarvoor het is.

Indien iemand hier meer van weet hoe ik dit moet doen hoor ik het graag,

Alvast bedankt,

Mvg

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met het prutsen met de iFrame voor youtube videos,
    en nu zat ik bij het gedeelte waarbij ik graag zou willen voorkomen dat de youtube video gepauzeerd kan worden.
    Ik heb nu wel wat gevonden,
    een div rond de iFrame met de volgende style:

Code
    position: absolute, 
    height: 100%,
    width: 100%"

Alleen als ik een beetje snel klik krijg ik hem alsnog op pauze.

Nu was mijn vraag of iemand hier toevallig iets weet om te voorkomen dat hij op pauze gaat?
    Ik heb wel al andere sites gezien, en als je op pauze probeert te drukken gaat hij meteen weer spelen.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan regelen?

Alvast bedankt,
    Mvg!

Hallo iedereen,

ik had sinds kort Ubuntu op men laptop gezet, maar heb toch liever de Windows die er perongeluk af was.

nu wil ik deze opnieuw installeren maar nu vraagt hij op welke partitie ik hem wil installeren.

De enige plaats waar het mogelijk zou zijn is op de 87gb ongebruikte terwijl ik in totaal +- 500 GB had.

nu wou ik vragen hoe dit gaat.
    kan ik niet die Ubuntu eraf doen ofzo zodat Windows gewoon op de volle 500 staat?

ps.
    partities die er nu opstaan:
    Station 0 Partitie 1: SONYSYS
    type: OEM (gereserveerd) met 260MB totaal en 235MB beschikbaar

Station 0 partitie 2: Windows RE tools
    type: Herstel met 1,4GB totaal en 604Mb beschikbaar

Station 0 partitie 3
    type: Systeem met 260 MB totaal en 248MB beschikbaar

Station 0 Partitie 4
    type: MSR (gereserveerd) met 128MB totaal en 128MB beschikbaar

Station 0 Partitie 5
    type: Primair met 3,8GB totaal en 0,0 MB beschikbaar

Station 0 Partitie 6
    type: primair met 372,5GB totaal en 0,0 MB beschikbaar

Niet toegewezen ruimte van station 0
    type: (geen opgegeven) met 87,3 GB totaal en 87,5GB beschikbaar

* alleen partitie 1,2,3 kan ik formatteren en bij niet toegewezen kan ik nieuwe maken

edit: partitie is gpt en moet mbr zijn.
    weet alleen niet hoe ik dat ni kan doen? :S

alvast bedankt,
    mvg

Hallo iedereen,

Ik ben met het idee gekomen om op mijn website een pagina te maken voor een soort van profiel foto te maken.
    Nu zit ik alleen met het probleem hoe ik dingen meteen op de pagina kan laten tonen, en opslaan?

Ik zat zelf met het idee, om simpel weg wanneer er een radio box checked is dan iets te laten updaten en dan erna ervoor zien te zorgen dat hij deze meteen op de pagina toonde.
    Alleen werkte het niet echt hier.

Ook kwam ik e.v.t. om een functie te maken, en dan in die functie te updaten in database en dan ook meteen te tonen,
    Alleen heb ik geen enkel idee hoe ik dit zou moeten doen..

Is er toevallig hier iemand met meer ervaring op dit gebied, en me hierbij wat kan helpen?

Alvast bedankt!