Posts by R.H user removed

Het is me gedeeltelijk gelukt alleen als ik naar de change-newspage.php wilt gaan geeft hij een fout op regel 13
    deze fout:
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/stijnqg59/domains/pokemon-area.com/public_html/admin/change-newspage.php on line 13

hoeft niet echt, maar zou wel je prijs willen weten voor het slicen en inbouwen van de outgame en eventueel de prijs voor er ook een ingame bij te maken

Ik zoek een soort admin pagina waarmee je een lege pagina op de site kan bewerken

dat als je op die pagina gaat in admin panel is die leeg ( bv. voor de home pagina )

Dat deze leeg is en als je er iets in zet en opslaat in admin panel toont de home pagina dat ook wat je daar invoerde

als je je tekst hebt opgeslagen en later nieuwe dingen bij voeren zie je ook de tekst van wat er al opstaat zodat je dat zo kan bewerken

Ik ben opzoek naar iemand die mn outgame wil slicen en inbouwen en er ook een ingame voor wilt maken.

Mijn budget is er niet ik wil weten hoeveel jullie er voor vragen.

voorbeeld van outgame

toestemming van R.Jipping

en op het einde moet niets staan ? op die pagina oke bedankt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.04.12 17:34:24:

PHP
    if($data->clan_owner >= $username) echo '<li><a href="?page=clan_owner_opties">Clan opties</a></li>';

de code werkt dus niet?

Ik heb ook getest

waar die >= staat == maar lukte ook niet

ik zoek een code waarmee alleen de eigenaar van de clan die pagina kan zien.
    (clanowner)

Is dat soms deze code?

ik denk dat deze niet compleet is daarom vraag ik hier om hulp

ik heb deze:

PHP
    if($data->clanowner != $username)

en deze

PHP
    if($clanowner['$username']

Als ik op de site van mijn vriend (pokemon-area.com) een sound wil invoeren dan blokkeert hij het java gedeelte? hoe kan k dit oplossen?

Ik heb een stats pagina al met meest geld...

Ik ben op zoek naar deze delen voor mijn pagina's voor mijn website (time2kill.eu)
    Ik zou in mijn stats. pagina top 5 hoogste rang (wat lukt maar deze wordt geladen vauit database en in database is het met cijfers dus staan er cijfers maar dit zou de naam van de rang zijn en in 1 van mijn pagias vondt ik dit:

PHP
    <?php echo getrang($data->login); ?>

Nu is de vraag of iemand me kan helpen deze hierin te zetten

ALvast bedankt