Bedankt allemaal,
ik ga ze zeker zo naar kijken, maar eerst even verder leren voor men laatste examen!
Mvg
Bedankt allemaal,
ik ga ze zeker zo naar kijken, maar eerst even verder leren voor men laatste examen!
Mvg
Een al bestaand! Dit omdat ik dit niet echt echt intensief wil gaan gebruiken, maar gewoon als extratje
Ongeveer, dropbox heb ik al reeds in gebruik.
Daarom hoeft het geen programma op zich te zijn een source code zelf zoals dit bv:
Screenshot by Lightshot
Voor op mijn domein is ook goed
Hallo iedereen,
Ik weet niet goed hoe ik dit moet zoeken, en voor bepaalde dingen heb ik al gekeken, maar kan niet meteen iets echt vinden.
Daarmee dacht ik jullie eens te vragen of jullie iets wisten wat past bij wat ik zoek.
Ik zoek: een source waarbij ik bestanden kan uploaden mappen aanmaken, ect.
Een soort van file browser online, en indien het kan nog dat ik vanuit mijn verkenner zelf, dit kan aanpassen. (nieuwe mappen maken, bestanden toevoegen ect)
Alvast bedankt,
Mvg
Beste,
ik weet niet goed hoeveel ik ervoor kan vragen, daarmee dat er in de beginpost is meegedeeld om indien je interesse hebt via PM een bedrag te sturen, dan komen we er samen wel uit
Ow, dit bestaat ook daarin, sorry dan moet ik dat even aanpassen.
Het gaat om de harde schijf.
Mvg
Zoals al is gezegd: netjes dat je er eerlijk bij zegt dat er fouten in zitten.
Maar het geld nodig? Een script vol fouten zal nooit veel geld opleveren. Zonde van alle tijd die je erin hebt gestoken. Persoonlijk denk ik dat je beter de fouten eruit kunt halen en het dan nog eens kunt gaan proberen.
Over heel grote bedragen zal het ook allemaal niet gaan. Als je nu morgen een nieuwe auto nodig hebt en dit zou je duizenden euro's opleveren, ok dan... Maar da's niet het geval.
Beste, zoals ik hier dus duidelijk wil maken, en ook duidelijk zou moeten opvallen, is dit een source die niet afgewerkt is, en zo verkocht wordt voor iemand die interesse heeft om er verder aan te liggen sleutelen.
Mvg
Hallo iedereen,
ik ben bezig met het voorbereiden van mijn examen, en we moeten bv werkbladen invullen. Nu op de werkbladen van hoofdstuk 5 (ivm de harde schijf) staat de vraag wat je het best kan doen als de inhoud van de bestandstabel niet overeenkomt met de inhoud van de cluster.
Nu moeten we vragen zoals deze dus niet echt kennen, maar de werkbladen moeten wel ingevuld zijn. Ik heb op internet al liggen zoeken, maar kon niets vinden, wellicht ook misschien verkeerde zoekwoorden
Kan iemand hier mij misschien een antwoord op deze vraag bezorgen?
Alvast bedankt,
Mvg
Een bumpje misschien?
Aangepast, en bedankt!
Was er gisteren nog aan bezig, misschien dat ik er nog eens werk in wil steken, alleen heb het geld nodig
Net ook even in forum gedeelte het bericht icoontje gefixt.
Hallo iedereen,
aangezien ik wel wat geld kan gebruiken, en niets anders van 'sources' heb door een probleem met mijn USB stick zou ik graag nog eens proberen deze website van mij te verkopen
Demo account:
user: demo
pass: demo
Er zitten wel nog een hoop fouten in, ook is hij nog niet volledig afgewerkt, houd hier dus rekening mee!
Ik ben de enige buiten A.Bijlsma die deze source in het bezit heeft. (A.Bijlsma heeft de versie hoe ik hem gekocht had, ik heb hem verder uit gewerkt naar wat er daar te zien is, helaas nog niet volledig af, maar wel al een heel stuk verder.)
Snel nog even paar dingetjes aan aangepast!
Indien interesse stuur maar een PM met hoeveel je ervoor wilt geven. We komen er dan samen wel uit!
Mvg
Hallo iedereen,
een tijd terug ben ik aan een code kunnen geraken voor The Crew Beta (Xbox One)
Ookal heb ik geen Xbox One, leek dit toch wel mooi meegenomen om deze code alsnog te claimen.
Indien iemand interesse heeft, kan die mij een berichtje sturen en stuur ik de code
Benieuwd naar verder updates!
Omdat ik eerder wel producten bij hun heb gehad. Heb namelijk nog een domein gehad, die nog niet lang geleden verviel. Zou kunnen toch?
Helaas wilt Versio mij geen code geven, omdat ik op dit moment geen product bij hun heb...
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar iemand die 21,58 EUR voor mij kan wisselen naar geld voor op men bankrekening.
Hoeveel ik op men bank ontvang kunnen we dan bespreken.
Pm me mits interesse,
Alvast bedankt!
Ik kan nog steeds een code gebruiken, maar heb de mijne nog steeds niet binnen gekregen.
Ook al contact opgenomen met Versio, en zei zijden me een topic aan te maken bij de helpdesk, en zij hebben het ticket nu verplaatst naar de administratieve dienst, alleen nog geen antwoord verder gekregen.
Zo te lezen was het zeker leuk.
Ik ben helaas niet geweest maar als ik de foto's al zie heb ik nu al spijt!
Zal de pptx'en later eens bekijken.
Zelfde hier
Hallo iedereen,
Ik vroeg mij af hoe ik het mogelijk kan maken om wanneer ik reload/wanneer ik een nieuwe pagina open
een bepaald deeltje open kan laten zonder te reloaden of dergelijke?
Het is voor een youtube video af te laten spelen, en actief te laten.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet
Helaas werkt dat niet...
Ik heb ondertussen al gevonden dat â–o de encoded versie is van ► (alt + 16) nu als ik die dan wil decoden krijg ik alleen een '?' te zien?
Mvg
edit: Heb het opgelost door het eerst te laten opslaan in de database en die gegevens van daar op te halen.
Mvg