Wat mij eens beetje dwars zit is dat volgens mij je met push het bestand niet aanpast? maar alleen voor jouw sessie?
Mvg
Wat mij eens beetje dwars zit is dat volgens mij je met push het bestand niet aanpast? maar alleen voor jouw sessie?
Mvg
Beste, ik zal dat eens proberen!
Ik weet al zeker dat het niet het 3e is want het is wel een DVD
Hallo iedereen,
zoals ik al eens eerder had verteld ben ik bezig met me op mijn manier wat je verdiepen in Javascript, maar nu loop ik tegen een probleem aan.
Ik wil voor een room op PlugDJ waar ik al een hele tijd zit een plugin maken die nakijkt of het lied 'overplayed' is of niet.
Dit wil ik dus doen door in Javascript een commando te maken die het lied dat aan het spelen is toe te voegen aan de 'overplayed' lijst (in een JSON bestand (titel + url))
En wanneer een lied aan het spelen is dat in dat bestand voorkomt je een biep geluid hoort en een melding erbij.
echter kan ik niet echt vinden hoe ik dit moet doen..
Ik heb al op Google gezocht, maar begrijp er niet zoveel van..
Ook vind ik niet echt hoe ik het kan laten opslaan in een bepaald bestand op de server.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan doen?
Gewoon hoe ik items kan toevoegen aan het JSON bestand zou al iets zijn
En indien kan ook nog hoe ik kan nakijken of het er al in staat
Alvast bedankt!
Omdat het zwaarder is om tegelijk Windows 8.1 en Windows 2012 Server te draaien denk ik?
Overigens lijkt het mij beter om hem over men gehele besturingssysteem te draaien, die Windows 8.1 is minder belangrijk voor mij ik heb namelijk nog een computer
Hallo iedereen,
Ik zou graag Windows 8.1 van mijn laptop afgooien en in plaats daarvan er een Windows 2012 Server opgooien.
Nu kan ik deze dus gratis en legaal krijgen door school (wat ik ook al heb gedaan).
Het probleem is nu wanneer ik deze heb gebrand op een DVD'tje en vanaf daar opstart krijg ik na het kiezen van land / taal etc, de melding:
Citaat
De opgegeven productcode komt niet overeen met een van de beschikbare Windows-installatiekopieën. Geef een andere productcode op.
Maar ik heb deze nog nooit gebruikt, en ook heb ik nergens een productcode moeten opgeven..
Weet iemand hier misschien hoe ik dit kan oplossen en toch men Windows 2012 Server erop kan hebben?
Alvast bedankt!
@T.Nijborg hartelijk dank!
Inderdaad, dat ik zo stom ben dat ik dacht dat het in dagen was... Maar nu werkt het inderdaad!
Ze worden nu normaal al opgeslagen als een cookie,
vreemd genoeg als ik de plugin opnieuw open na een reload of dergelijke van de site blijkt het toch niet gewerkt te hebben..
Wellicht deed ik iets fout?
http://codepaste.net/3vomsd
Hallo iedereen,
ik ben nog tamelijk nieuw bij Javascript,
en ik ben opzoek naar een manier waarom ik bepaalde instellingen van een plugin voor een website kan laten opslaan en later kan laten ophalen.
bv. ik wil de tekst kleur aanpassen (natuurlijk dat gebruikers dit aan en uit kunnen zetten) maar nu wil ik dus dat wat ze kiezen ergens wordt opgeslagen zodat als ze later de plugin opnieuw openen dat deze instellingen behouden zijn en ze het niet telkens moeten aanpassen?
Alvast bedankt,
Mvg
Gelukkig nieuwjaar!!
kan iemand mij misschien zeggen hoe ik alle bestanden van men desktop naar men HDD kan plaatsen?
Zit hiervoor al de hele tijd te zoeken, maar kan niets vinden.. :s
Ik kon het op 2 plaatsen wijzigen.
Eerst in de verkenner zelf, maar in de browser zei die als downloads map nog steeds oude locatie maar dat is nu ook opgelost. Had gewoon bij de browser eens rechts geklikt op downloads mapje
Bedankt!
Dan ga ik ook even de gewone best verwijderen? De standaard locaties
Je zou een extra locatie op kunnen geven, zo doe ik het zelf ook. Alle standaard afbeeldingen staan waar ze staan maar overige afbeeldingen sla ik op in een andere schijf die aangesloten zit als extra opslagruimte.
Ik heb op mijn 3e HDD een map aangemaakt en deze via eigenschappen toegevoegd aan de standaard map. Hierbij krijg je een 2e locatie waar je afbeeldingen kan opslaan en dus niet op je SSD opslaat.
Kleine tip
Let ook op waar de browser al je gegevens opslaat, dit kan je wijzigen naar je HDD zodat de SSD niet volraakt met informatie van de browser. Ook je schijf niet defragmenteren, dit haalt de levensduur omlaag van je SSD.
Hallo bedankt!
Met gegevens bedoel je dan downloads of echt cache, cookies ect?
Het is men eerste computer met een SSD en wil er toch voorzichtig mee zijn
Mvg
Hallo iedereen,
Ik heb sinds deze ochtend een nieuwe desktop pc, en daarin zit een SSD en een HDD schijf. De vraag zit hem nu,
Hij start Windows standaard vanaf de SSD schijf, maar wat me opgevallen is, is dat hij dus de bepaalde bibliotheken (documenten, downloads, videos, muziek, ...) ook op de SSD heeft staan, maar een SSD kan je maar een beperkt aantal keren herschrijven.
Nu zou ik graag hebben dat die bibliotheken op de HDD opgeslagen worden, is dat mogelijk?
Mvg
Kunnen ze jou ook niet een boete geven of straffen om zelf zo een site te hosten? @Ferhat
We weten allemaal dat 'The PirateBay' neer gehaald was door de Zweedse politie.
Al zeer snel had isoHunt.to de database gekopieerd en online gezet.
Nu introduceren ze 'The Open Bay' waarbij jij je eigen 'PirateBay' mee online kan zetten.
Een wraak actie?
bron: http://anonhq.com/
links: Save, Create and run your own pirate bay
Hartelijk dank iedereen!
Met wat ik heb ontvangen kan ik zeker een hoop doen!
Mvg
@mitchellve hij staat op CentOS 6 - 32 bit
Ik probeer nu OwnCloud uit.
Krijgt hem alleen niet echt geinstelleerd op men VPS :s