Posts by R.H user removed

Bedankt H.Rayn hier kan een slotje op,
    tcbhome had me al geholpen, maar ik kon niets plaatsen op cp via mijn gsm...

Bedankt,
    nog even vraagje, als ik in login bij die $_SESSION['login']
    daar $_SESSION['id'] had gestaan, zou het dan ook werken?

Login.php

Dit is mijn code:

deze zou het bankgeld moeten laten zien, maar hij geeft alleen de afbeelding met daarna het euro teken weer?

Zoals dus vermeld is heb ik al gezocht.
    het enige wat ik kan vinden is .sis, .sir, .apk en deze werken niet op mijn gsm, ik heb al verschillende getest maar geen enkele.

[offtopic]en nou ook minder gezeur over elke dag iets posten ik zoek gewoon een programmatje omdat ik het niet kan vinden vraag ik het hier???[/offtopic]

Hallo,
    Ik zou graag op mijn Samsung Star TXT B3410W Ch@t gameboy advence (gba) spelletjes willen spelen,
    Maar ik vind alleen programma's voor gsm's met Android ( wat mijn gsm niet ondersteund)
    ik zou er eentje willen .jar omdat .sis, .sir, .apk enzo niet werkt bij mij.

Weet iemand zo een programma? ik vondt MeBoy maar dat ik voor Gameboy color (gbc) games...

Alvast bedankt.

Ik zoek een code als dat bestaat in html,

Dat 3 velden heeft,
    1st veld een optie menu waarbij je kan kiezen uit 2 opties,

2e veld een invoer veld
    en nog een 3e invoerveld
    Daarnaast ook een button, en als je erop klikt wordt een mail gestuurt waarin bovenste 3 gegevens worden in verstuurt naar een email adress dat je zelf instelt.

Alvast bedankt