Posts by R.H user removed

ik heb nu dit staan;

PHP
    <?
    $nm = 0;
    $query = "SELECT * FROM `items` WHERE user_id = '".$_SESSION['login']."' ORDER BY `id` ASC";
    $result = mysql_query($query) or die(mysql_error());
    while($s = mysql_fetch_object($result)) {
    $nm++;
    ?>

nu geeft hij de fout Unknown column 'user_id' in 'where clause'

Dat deeltje was fout zag ik, maar dan geeft hij deze fout:

PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/klant166/domains/time2kill.eu/public_html/item.php on line 5

bij deze code

Hallo, ik ben bezig met een item pagina voor mijn site, maar nu geeft hij deze fout:

PHP
    Warning: mysql_fetch_assoc() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/klant166/domains/time2kill.eu/public_html/item.php on line 7

Ik snap niet goed het het probleem is en hoe op te lossen?

item.php:

Ik ben van plan een laptop te kopen, met deze Specificaties:

Zou Minecraft hierop snel en goed kunnen werken?

hallo iedereen, weet iemand hoe je hier een .rar bestand met een password kan cracken?
    Ik heb al wat opgezocht, maar deze programmes werken niet,

Je zou password krijgen als je zo een enquete invult, maar er komt op dat er geen beschikbaar zijn.

Dus kan ik dat niet doen, daarom dat ik een .rar password crack zoek

Ik heb windows live movie maker al geprobeert, maar deze werkt niet op mijn computer,

en op windows movie maker kan je dat niet dat je elk plaatje van een film kan zien en die dan zo bewerken ( plaatje per plaatje)

Hallo iedereen, ik zoek een gratis software voor windows xp

Waarmee je video's kan bewerken.
    Bestandtypes: liefst: avi, mp4, wma

Ook zou ik graag hebben dat hij elk gebruikt plaatje van een video die je importeert, laat zien.
    Want heb programma's waarbij het gewoon niet kan..

Hallo idereen, in de layout die Ferhat vrijgaf,
    Deze ben ik aan het ombouwen, en inbouwen in mijn eigen website waaraan ik werk.
    (time2kill)

Maar als je op een link in de content klikt klikt hij niet, omdat er iets is waardoor het deel in de content bij een aantal px. niet klikt, ik kan mijn content wel een paar pixels opschuiven totdat het goed is,

Maar dan moet ik elke pagina opnieuw maken...
    Is er misschien iemand die weet hoe dit te fixen valt?
    style.css: