Ja, maar het topic begon met een iPhone app te kunnen hebben op Android ik heb het over die Windows 8.
Posts by R.H user removed
-
-
Ik zoek geen iPhone theme voor Android want daat werken iOS apps niet op
-
@Ferhat, jij kan toch apps maken in android en bent goed met roms, kan jij die app maken in Android?
-
Oke, misschien is hier iemand dat zo iets kan? omzetten?
-
Ja, dat weet ik en ook al gedaan, vandaar dat ik een Windows 8 theme vond, alleen is deze echt onhandig, hij denkt te snel dat je het rechter menu bedoelt en opent het, desktop zijn niet je iconen, je kan niet verslepen, naar wijzigen of locken, ect
-
Weet iemand of het mogelijk is om een iPhone app (Theme) om te laten zetten naar Android en zoja, hoe?
Ik heb het over deze: "klik"
Ik heb al een theme gevonden zoals deze maar daar kan je amper iets bij doen, deskopt is dan een gewone lege pagina met alleen uur op... ook kan je niet verslepen, ect vandaar, ik vind die wel heel erg mooi en zou deze graag hebben staan..
Met vriendelijke groet R.Haentjens
-
Toegevoegd.
-
Hallo iedereen, vandaag ik zo een 4 uur geleden Grand Theft Auto Vice City uitgekomen voor Android en iOS!
Nu zoek ik al de hele tijd waar ik hem kan downloaden voor Android maar vind niets...
Ook niet op de site zelf en ook niet op Google Play...Weet iemand waar ik hem kan vinden?
[[OPGELOST]] ik vond dit:
-
Hoe doe ik dat dan?
-
Ik heb dus Android 4.0 erop gezet, maar een aantal dingen werken niet goed en dat zijn juist dingen die ik vaak gebruik, heb al hogere versies gezocht maar zijn al hoogste...
--------------------
Al de hele tijd geprobeert maar wilt maar niet lukken... -
Gedaan, ik vind wel wat met flashtool, maar bij mij is dat dan anders als in die videos, ik heb net eentje gevonden die ga ik al eens bekijken...
-
Hallo, kan iemand mij helpen bij het downgaraden van Android 4.0 naar 2.3 Gingerbread?
Ik heb al heel wat opgezocht maar snap dit allemaal niet goed, verdergezocht en geprobeert maar het wilt niet lukken...Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet R.Haentjens -
You have not the permission to use the pokemon-area source/database!
-
Hallo, ik heb perongeluk al mijn bestanden van mijn SD card verwijderd, is er een manier om deze terug te zetten?
Met vriendelijke groet
-
Hallo iedereen, ik heb een zeer mooie gsm gevonden die ik zeer waarschijnlijk ga kopen,
de Sony Xperia mini pro.
Android 4.0 Gingerbread,
1GHz
Ondersteunt flash,
Capaciteit intern geheugen 400MB,
Capaciteit extern geheugen GB
[Meer info klik]Nu zou ik eens willen weten wat jullie ervan vinden..
Is het een goed toestel?
Kan je er veel mee, ectMet vriendelijke groet,
R.Haentjens -
Hallo iedereen, waarschijnlijk denken jullie 'weer zo een vraag
,
Maar ik was dus aan het kijken, en dit zou me profijtig uitkomen een Samsung Galaxy Mini 2
Alleen was mijn vraag kan MineCraft Pocket edition hierop werken,
Daarvoor heb je minstens Android 2.3 nodig,
en 1 GHzNu, dit toestel heeft Android 2.3 maar maar 800 MHz
Nu was mijn vraag of het hierop ook kan werken? -
Bedankt! ik heb nu al met user R4 kunnen regelen en heb ook al een betrouwbare site gevonden!
-
Hallo iedereen, ik heb dringend 4 euro paypal nodig,
Als er iemand een beetje zou willen sturen? pm me maar.Ik wil eventueel ook dingen proberen maken, ik ben nu vooral bezig met PHP, CSS, MySQL.
Pm me maar indien intresse of dergelijke -
Bij boddy heb ik position: absolute; weg gehaald maar krijg nog steeds probleem,
-
Hallo, ik vond een site maar weet niet goed of deze veilig is, (dat ik niet wordt opgelicht)
Is deze site te vertrouwen?
http://ukashtopaypal.net/paysafecard-en.html