Jij ook!
Posts by R.H user removed
-
-
Ja, heb ik al eens gekeken maar niemand in mijn buurt die WiFi heeft
-
Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje opzoek naar de ASC.apk bestand door benZul (Android app)
Met die applicatie kan onderandere met NON-rooted toestellen ook screen recorden,
Maar ik kan niet op internet met mijn gsm dus kan ik het niet van de Google Play Store halen.
Nu heb ik APKDownloader voor google chrome geprobeerd maar bij elke app krijg ik dan dat het downloaden niet is gelukt ofzo...
Dus ben ik maar gaan google op:
ASC.apk
ASC benZul. apk
ASC Android
ASC benZul Android en nog zo een dingen..
Alleen zonder resultaat. Vond wel asc.apk maar die was assasin creed.apk of een spy cam
Heeft misschien hier iemand deze app, of weet iemand waar ik hem nog kan vinden. eventueel een site waar zeer veel android apps opstaan incl. de ASC
Laat het me aub weten!lGoogle play link naar ASC:
<<KLIK>>Ik heb deze app gevonden maar met wat problemen
Met vriendelijke groet R.Haentjens
Fijne feestdagen! -
Bedankt! hij werkt perfect
-
Oke, bedankt maar met die code zien alle ip adressen dat worden ge 'denied' de screen.html?
-
Hallo iedereen, alvast iedereen een fijne feestdagen toegewenst!
Ik zit nu met een probleem namelijk ik wil 2 ip adressen toe laten op mijn site en alle andere een screen.html laten zien.
Nu heb ik het probleem dat het allowed_ip 2 ook de screen.html ziet ipv. de site
mijn code:PHP
Toon Meer<?php // The blacklisted ips. $allowed_ips = array( '141.134.6.120', '82.168.230.213', ); // The function to get the visitor's IP. function getUserIP() { //check ip from share internet if (!empty($_SERVER['HTTP_CLIENT_IP'])) { $ip=$_SERVER['HTTP_CLIENT_IP']; } //to check ip is pass from proxy elseif (!empty($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])) { $ip=$_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER['REMOTE_ADDR']; } return $ip; } //The user $visitorIp = getUserIP(); // Now let's search if this IP is blackliated $status = array_search($visitorIp, $allowed_ips); if($status === 0){ $status = false; }else{ $status = true; } // Let's check if $status has a true OR false value. session_start(); if($status != false) { include("screen.html"); exit; }
-
Ja, dat weet ik voor de meeste moet je toestel geroot zijn, maar bij mijn toestel lukt het me niet goed om hem te rooten van daar dat ik een goede zoek voor non-geroote toestellen
-
Meeste is via pc en het is voor mijn minecraft videos op te nemen en kan toch wel een tijdje duren en lang mag ik niet op pc
-
Als ik ja klik zegt hij iets van geen handtekening ofzo, klik ik op oke, dan begint hij iets te doen en komen er allerlij stappen, en dan staat er ook in Shell rooting #7 ofzo en daarbij blokkeerd het programma
-
Hallo iedereen, ik ben al de hele tijd aan het proberen mij n Sony Xperia Mini Pro te rooten (Android 4.0.4) Maar niet echts iets dat lukt,
Heb op Youtube gezocht en vond iets van Z4Root maar werkt niet (dat is een apk)..
Heb nog een aantal dingen geprobeerd en met SuperOneClick krijg ik een error dat er geen drivers zijn..Heb dan via Android SDK Manager Google USb Drivers geinstalleerd (herinstalleerd want stond er al op)
En dan heb ik voor Android 4.0 en 4.0.3 (want 4.0.4 stond niet op Android SDK Manager) de SDK platform geinstalleerd maar blijf dezelfde error krijgen (de error in bijlage)
Kan iemand me misschien helpen om mijn toestel te rooten? -
Ja, ik heb op google en play store van google gekeken, maar ik vind niet echt een goede, ik vind er wel maar betalende en die zijn ook grotendeels waarvoor je toestel rooted moet zijn, wat niet is bij de mijne..
-
Hallo iedereen, ik ben al de heletijd opzoek naar een screen recorder voor Android eentje dat gratis is, en waarvoor je toestel niet moet geroot worden want dat kan ik niet en snap ik niets van.
Ook dat er aub niet bij het opgenomen screen video er preview of dergelijke over staat.
Alvast bedankt!
-
Topic aangepast
-
A.Bijlsma je hebt me goed geholpen! ik zal dit onthouden voor de volgende keer!
Bedankt! -
Hallo iedereen, ik heb dringend iemand nodig dat paypal geld kan ruilen tegen paypal geld.
De persoon ontvangt alleen in EUR en ik heb geen 5 euro in paypal wel 4 EUR en 1,35 DollarAls ik het zo probeer te versturen moet ik de telkens credit card toevoegen terwijl ik het niet heb dus zoek ik iemand die 1,35 dollar zou willen ruilen met mij voor 1 euro paypal?
Opgelost:
1. Mijn rekeningen bij paypal
2. Daar staat ergens 'Valutaomrekenfunctie' klik daar op.
3. Rechts zie je dan 'Wisselfunctie' daar kan je dan het volgende doen:
valutaomreking kiezen
Van valuta ...
Bedrag
Naar valuta...
Dan kan je nog berekenen hoeveel je dan krijgt
en als laatste kan je dan omwisselen! -
J.Rijdes heeft me goed geholpen!
Ik was het vergeten tussen ' ' te zetten en hij heeft meteen ook geholpen om het beter te schrijven
zoals == ipv = -
J.Rijdes, door gebruik te maken van jouw code krijg ik dit als error:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/stijnqg59/domains/pokemon-own.nl/public_html/4app/register.php on line 19
Het volgende ging fout bij het registreren:
Er bestaat al een account met dit email adress! -
Hallo iedereen, ik ben bezig met een registratie script, en het is dus de bedoeling dat je max. 2 accounts per ip kan aanmaken.
Dit loopt niet zo goed, dit is mijn code:PHP
Toon Meer<?php $login_check = mysql_query("SELECT login FROM gebruikers WHERE login = ".$_POST['login'].""); $email_check = mysql_query("SELECT email FROM gebruikers WHERE email = ".$_POST['email'].""); $ip_check = mysql_query("SELECT ip FROM gebruikers WHERE ip = ".$ip.""); $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; if(isset($_POST['registreer'])){ if ($login_check = $_POST['login']) { $error = "Deze gebruikersnaam bestaat al!"; } if ($email_check = $_POST['email']) { $error = "Er bestaat al een account met dit email adress!"; } if ($ip_check = $ip) { $error = "Je hebt het maximum accounts bereikt!"; } if(empty($_POST['login'])) { $error = "Je hebt geen gebruikersnaam ingevuld.<br>"; } if(empty($_POST['wachtwoord'])) { $error .= "Je hebt geen wachtwoord ingevuld.<br>"; //tekst die komt als je de url van de download niet hebt ingevuld } if(empty($_POST['email'])) { $error .= "Je hebt geen email adress ingevuld.<br>"; //tekst die komt als je de grootte van de download niet hebt ingevuld } if(!isset($error)) { $query = "INSERT INTO gebruikers (login, wachtwoord, email, ip) VALUES ('".$_POST['login']."', '".$_POST['wachtwoord']."', '".$_POST['email']."', '".$ip."')"; // download invoegen in de database mysql_query($query) or die(mysql_error()); // sql query uitvoeren echo "Je ben succesvol geregistreerd en kan meteen inloggen!"; //tekst die komt als de download is ingevoegd } else { echo "Het volgende ging fout bij het registreren:<br><font color=\"#FF0000\">".$error."</font>"; // tekst die komt als je een error krijgt } } ?> <form method="post"> <table width="60%" cellspacing="0" cellpadding"0"> <u>Registreer op 4app</u> <tr> <td>Username</td> <td><input type="text" size="40" name="login"></td> </tr> <tr> <td>Password</td> <td><input type="password" size="40" name="wachtwoord"></td> </tr> <tr> <td>Email</td> <td><input type="text" size="40" name="email"></td> </tr> <tr> <td><input type="reset" value="Maak alles leeg!"></td> <td><input type="submit" name="registreer" value="Registreer"></td> </tr> </table> </form>
dit heb ik ook al geprobeerd:
PHP$ip_check = mysql_query("SELECT ip FROM gebruikers WHERE ip = ".$ip." GROUP BY ip HAVING count(*) > 2");
weet iemand hoe dit op te lossen?
-
Ja, maar ik las iets dat MIUI kan werken op Android maar vind niet hoe
-
Ik vond wellicht een goede, alleen is deze .mtz nu ben ik al de hele tijd aan het zoeken hoe ik dit met mijn gsm kan openen maar vind niet iets