Link doet het niet bij mij:
Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)
Posts by R.H user removed
-
-
Hallo iedereen,
ik ben al een tijdje opzoek naar een code waardoor ik ervoor kan zorgen dat als ik een knop op mijn toetsenbord intyp
bijvoorbeeld de "A" toets dat hij het zelfde doet dan als je gewoon op de button klikt,Hoe doe ik dat?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet
R.Haentjens -
Ik zou graag ook een minecaft server willen
-
Ik vind het al een goed begin!
Ik zou hem gebruiken voor een site zoals funnygames enzo -
Hallo iedereen,
Ik had via wifi telenet homespot gevonden, en heb een telenet account (tv, telefoon, internet packet)En nu wou ik vragen of Telenet Homespot om op te gaan via wifi (met mn laptop of gsm)
Of dat gratis is? -
Hij wil wat dingen laten zien die hij maakte
-
Hallo iedereen ik had een Function eregi() is deprecated in probleem.
Nu heb ik dat veranderd enzo.
Nu krijg ik geen error meer, maar nu wordt de tekst fout weergegeven...Nu laat hij op de profiel pagina als profiel tekst dit zien:
CodeHallo dit is even een testje zien of dit werkt lol he nu weet ik verder niet meer wat ik moet zeggen dus ja ik zeg maar wat kleine dingetjes leuk he aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lol grappig he :)
Maar op de pagina waar ik eerst de error kreeg ( bewerk profiel tekst)
staat dit:CodeHall dit is n n tstj zin f dit wkt ll h nu wt ik d nit wat ik t zggn dus ja ik zg aa wat klin dingtjs luk h aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ll gappig h :)
Hoe kan ik dit oplossen?
Dit zijn de regels waar ik de error eerst in kreg:PHP
Toon Meer<? #wachtwoord sluiten break; #Profiel openen case "profile": #Als er op de Knop gedrukt word if(isset($_POST['profiel'])){ #Tekst formateren $tekst = htmlspecialchars($_POST['tekst']); #Tag toe brengen die later verwijderd moet worden. mysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `profiel`='".$tekst."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'"); $profieltekst = '<div class="green">'.$txt['success_profile'].'</div>'; } $ptekst = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT `profiel` FROM `gebruikers` WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'")); $tekst = htmlspecialchars_decode($ptekst['profiel']); $tekst = preg_replace("/[remove]/","",$tekst); ?>
-
Je antwoord op jezelf? :p
Maar ik ken je persoonlijk, ik zal eens langskomen wanneer het gaat. -
bramieboy100 bedankt!
Ik heb word-wrap:break-word; aan de css code toegevoegd en nu breekt hij zo een lange aan elkaar getypte woorden!Bedankt!
-
De word-wrap heb ik al geprobeerd maar die doet het niet, ook de word-break lijkt me niet de juiste keuze,
Of de woorden worden allemaal gebroken dat je soms dingen krijgt als dit:
Hallo ik b
en mezel
f en dit i
s een st
ukje te
kstOf dat hij gebroken wordt waar er een streepje is maar dat zullen de leden die een grap uithalen om een zeer lang aan elkaar geschreven tekst te typen niet doen..
Ik ga eens proberen zoals Cas zegt. -
Via stopcontact is via een dLAN, je steekt 1 van de 2 dLAN's in je modem, waar je internet verbinding van komt,
En de andere kan je ergens in het stopcontact steken, en dan zo via daar via de kabel.In onze modem zit nog geen wireless router in verwerkt,
Het abbonement is bij telenet. -
Hallo iedereen, ik heb nog steeds internet via de LAN-kabel, maar nu heb ik mijn eigen laptop,
En nu wil ik hier ook internet op.Nu zit ik met de vraag (voor mijn vader) of als ik een router koop voor wifi of ik dan elke maand moet betalen?
Kan ik toch ook gewoon een dlan kopen? voor met de kabel en stopcontact? -
Ik kan momenteel nog geen voorbeeld vrijgeven.
-
Eerst dacht ik, oei ICTs heeft weer (hij heeft vaker problemen in de layout bij mij) problemen.
Maar ik vind hoe het nu is wel beter.
Alleen nog even wennen. -
Dan is het met een scrollertje ipv op een nieuwe regel
-
Hallo iedereen,
Ik ben bezig met een layout in te bouwen,
En nu loop ik tegen het probleem dat als de content erg lang is
(bv aaaaaaaaaa.... enz.)
Dan loopt hij op content ook door, nu heb ik deze code voor de content:
Nu die code lost het probleem maar half op als de content langer is, dan laat hij het overige deel niet meer zien.
Het is de bedoeling, dat het gewoon op een nieuwe regel wordt getoont.Hoe los is dit op?
-
Oke, bedankt voor de info!
-
eight.axc.nl
Een vriend van mij heeft een domeinnaam die eindigt op .thirtyseven.axc.nl
Ook zag ik er zoals .eight.axc.nl
Is dit een hosting bedrijf ofzo die subdomeinen geven?Ik heb al liggen zoeken op die zoektermen en op axc.nl enzo maar kan niets vinden...
Vanwaar komt het?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet. -
je hebt pm van me
-
pm' verstuurd