Oke, bedankt allemaal!
Posts by R.H user removed
-
-
Oke, bedankt!
-
Hallo, ik ontvang van Knoerten2 het volgende bericht opeens:
Citaathacken van pokemoncity!
Ik zal zeker aangifte tegen jou doen, Robin. Ik weet alles nu van je. Heb me host het even laten uitzoeken. Komt goed, dat beloof ik je!!!
Ik weet dat jij de hacker bent!!!! Ook ga jij de schade betalen!
Ik laat hem nu op jou koste beveiligen, dat komt goed. Regelt mijn advocaat wel met justitie.plus je bent zo dom dat bij mij te doen ik maak jou layout na ingame en outgame en zet hem bij downloads neer ( you fucked the wrong guy)
ik maak jou nu kapot !!!
dat is een beloofteMaar ik kan helemaal niet hacken en weet niet waarover die het heeft?
Want kan ik hier het best aan doen?Mvg
-
-
Gedaan, Ferhat is nog in twijfel.
Veiling loopt nog steeds. -
Hierbij verkoop ik een slice van een maffia layout.
Namelijk van deze:
Je moet als je de slice wilt gebruiken ook de licentie kopen die je op sourceshop.nl/.be kan kopen voor 5.99€.
Je kan mijn licentie ervan eventueel overkopen.
Je mag hem maar op 1 website gebruiken.
En wil je deze verkopen moet je contact opnemen met sourceshop.nl/.be
Je mag de layout dan ook niet gratis weg geven.
Voor minstens 4€
Opbieden met 0.50€
Buy now is 6€Ik verkoop de slice ervan (gesliced door bramieboy100)
Voor een minimum van 5€
Opbieden met 0.50€
Buy now is 10€Ook heb ik nog steeds multihacks.be domein tekoop.
Deze zou ik voor minstens 2€ weg willen doen,
Opbieden met 0.50€
Buy now is 5€Betalingsmogelijkheid is paypal.
Met vriendelijke groet
-
Ik heb 10€ in paysafe geboden,
De verkopen heeft daarnet al psd verstuurt maar moest gaan, vanzodra hij weer online is betaal ik ook.Dus de PSD is al verstuurt!
-
Ik vind de header (gedeelte waar logo instaat) nogal klein...
-
Heb je een startbod?
-
Geen error...
Maar er zou een fout gezeten hebben in het systeem, en de eigenaar van ServerBuilds heeft dit al opgelost.Topic kan dicht
-
Bedankt!
Ik zal eens kijken of ik het allemaal zo een beetje begrijp! -
Hallo iedereen,
Ik heb een aantal problemen bij het instellen van mijn minecraft server.
Alles is geconfigureerd, maar als ik op mijn minecraft ga dan zegt ie can't reach server.Het is een server op serverbuilds.nl
Als iemand mij kan helpen, laat het weten -
eregi() -> preg_match()
Die eerst fout snap ik niet goed, aangezien de code al juist staat..
Heb alles naar de root gezet en nu werkt het wel. -
Ik heb nu een van de eregi's weg gehaald en die andere was gewoon eregi() veranderen naar prem_match()
-
Ik heb die sites en nog een aantal al bekeken maar snap er niets van
-
Hallo iedereen, ik krijg de eregi maar niet opgelost...
Nu zit ik nog met een eregi fout op line 429
Nu heb ik de eregi_replace al verandert naar preg_match maar dan krijg ik dit:CodeWarning: preg_match() [function.preg-match]: Delimiter must not be alphanumeric or backslash in /home/robinhaen/domains/pokevriend.nl/public_html/newl/account-options.php on line 429
Dit is de code:PHP
Toon Meer<?php #Profiel openen case "profile": #Als er op de Knop gedrukt word if(isset($_POST['profiel'])){ #Tekst formateren $tekst = htmlspecialchars($_POST['tekst']); #Tag toe brengen die later verwijderd moet worden. mysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `profiel`='".$tekst."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'"); $profieltekst = '<div class="green">'.$txt['success_profile'].'</div>'; } $ptekst = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT `profiel` FROM `gebruikers` WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'")); $tekst = htmlspecialchars_decode($ptekst['profiel']); $tekst = eregi_replace("\[remove]","",$tekst); ?>
Ook heb ik nog steeds een eregi fout op de ingame.inc.php
Op line 476 en 489Dit is de code van line 469 tot 499:
PHP
Toon Meer//Maak pokemon naam goed ivm roepnaam & male/female function pokemon_naam($oud,$roepnaam){ $new_name = $oud; //Heeft de pokemon een roepnaam if(!empty($roepnaam)) $new_name = $roepnaam; //Staat er een f/m achter de naam Male/Female Character maken elseif (preg_match('/ /', $oud)) { $pokemon = explode(" ", $oud); if($pokemon[1] == "f") $new_name = $pokemon[0]." ♀"; elseif($pokemon[1] == "m") $new_name = $pokemon[0]." ♂"; else $new_name = $oud; } //Nieuw naam terug sturen return $new_name; } //Maak Computer naam goed ivm male/female function computer_naam($old){ //Staat er een f/m achter de naam Male/Female Character maken if (preg_match('/ /', $old)) { $pokemon = explode(" ", $old); if($pokemon[1] == "f") return $pokemon[0]." ♀"; elseif($pokemon[1] == "m") return $pokemon[0]." ♂"; else return $old; } //Naam bevat geen spatie else return $old; }
-
Oke bedankt!
-
En voor letters? zoals A, Z, W, X
-
Ik zoek al de hele tijd maar kan niets vinden..
-
Waar stel ik dan in welke key je moet indrukken?