Oke, ja ik weet niet juist of ik de link nog kan vinden, is al heel tijdje geleden, maar ik kreeg toen de link niet van jou, ik had een online voorbeeld (was slice)
Posts by R.H user removed
-
-
Zou het kunnen dat ik nog iemand heb gezien met deze layout?
-
Minecraft maar dan met wapens, ect?
Deur, steen, ect worden ook in minecraft gebruikt -
Dan heb ik het cash :p en heb het op paypal nodig
-
Mijn ouders willen pas toegang geven tot die dingen als ik vakantie werk doe, wat hier pas kan vanaf 16.
Dus ik kan dat nog niet.
-
En ik heb het wel degelijk veel dringender nodig, vandaar dat ik het normaal vandaag ging hebben, maar versio doet moeilijk...
-
Ik heb geen bankrekening, en nee het wachten gaat niet aangezien ik het veel eerder nodig heb
-
Hallo iedereen,
Is hier iemand die interesse heeft in een versio account met 16,10€ erop
en 2 domeinnamen namelijk:
Multihacks.be & webmasterspoint.nlWaarom die ik het weg? ik heb vandaag die 16€ nodig voor zoals eerder in een ander topic gezegd nog iets te moeten kopen dat ik nodig heb voor als ik naar schoolreis ga.
Nu ze wouden mij niet uitbetalen zag ik, (normaal gebeurde het vandaag) nu willen ze dit wel doen (via support geregeld) maar dan heb ik het pas over 5 dag max.
Maar dan is het helaas al te laat..Vandaar de vraag of iemand de 16,10€ + de 2 domeinen wilt?
Ik zou er graag 18 paypal voor willen hebben.
Over de prijs kan worden besproken, maar ik ga niet lager dan 16€ aangezien dat het minimum is wat ik nodig had.Alvast bedankt!
-
Hallo iedereen,
Zou iemand soms me 9€ kunnen lenen?
Het probleem zit dat ik nog steeds iets moet betalen, dat uit het buitenland komt,
en dat ik nodig heb als ik 6 mei vertrek naar Londen (schoolreis). Nu moet ik het vandaag nog betalen anders komt het nooit optijd toe hier.Vanzodra ik het geld van mijn versio heb gekregen betaal ik het je meteen terug!
(1-5 werkdagen).
Ik geef je 9€ terug + eventueel een domein (multihacks.be of webmasterspoint.nl) of mijn licentie van de black maffia layout (slice +psd)
klikAlvast beedankt!
En laat aub snel iets weten. -
Oke, bedankt!
Ik probeer het even.EDIT:
Geprobeerd maar lukt nietnog steeds zelfde probleem
-
Hallo iedereen,
Ik wou op mijn laptop met Windows 8 een Mac OS X thema instellen.
Nu alles lukte perfect, na het installeren moest ik mijn computer opnieuw opstarten.
Nadat komt het probleem, nu krijg ik het login scherm telkens wel (van Windowsmaar na het inloggen krijg ik een zwart scherm waar ik niets op kan doen...
Ik kan wel nog een schermpje tonen (ctrl + alt + del) en zo de computer opnieuw opstarten, afsluiten en afmelden.En ook taakbeheer openen...
Kan iemand me helpen hoe ik het terug normaal krijg?
Alvast bedankt!
-
Ik heb trouwens nog een forum source.
Heb je een bericht gestuurt -
@swaffelaar weet jij hoe je die moet installeren?
Heb config ingevuld, database geupload bestanden geupload, maar krijg geen background ect -
Ik kreeg net dit bericht:
Code
Toon MeerGeachte BNP PARIBAS FORTIS Client, Houd er rekening mee dat de toegang tot uw online account dreigt te verlopen. Om de toegang tot uw online account actief te houden, vragen wij u dan gelieve om zo snel mogelijk te inloggen. Gebruik de onderstaande link om verder te gaan en toegang te krijgen tot uw account. Na dat u gebruik heeft gemaakt van de onderstaande link zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om het gehele proces te voltooien. Wanneer het gehele proces gereed is zal u weer als vanouds gebruik kunnen maken van uw BNP PARIBAS FORTIS online. Klik hier Met toegang tot uw BNP PARIBAS FORTIS online kunt u het grootste deel van uw bankverrichtingen uitvoeren. Alles wat u nodig hebt is u aanmelden bij internet bankieren. Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking. Hoogachtend, Klantenservice.
Terwijl ik nog niet eens een bankrekening heb, en als dit is zal dat bij Belfius zijn :p
-
Ziggo wil binnen een bepaalde tijd bel- en data-abonnementen aanbieden via een landelijk dekkend netwerk. Daarbij wordt met een miljoen WifiSpots in de komende maanden een begin gemaakt.
Voor het einde van augustus wil Ziggo in zijn gehele gratis WiFi aanbieden aan zijn klanten. De dienst is alleen te gebruiken als de klant zelf zijn WiFi-modem openstelt als hotspot. Nadien kan die klant dan door het gehele verzorgingsgebied van Ziggo gebruik maken van de Wifi-modems van andere Ziggo-klanten. De klant zou dan continu over een draadloze internetverbinding beschikken. Als alle klanten meedoen zijn er dan een miljoen Wi-Fi-punten.
Bron: webwereld.nl
-
@swaffelaar Dat zijn deze wel
Het probleem is overigens al opgelost, ik heb iemand gevonden die me zijn minecraft.jar stuurde met daarin OptiFine, Shaders en Forge
-
Hallo iederee,
Ik wou graag de shaders mod op mijn Minecraft 1.5.1.
Dit wou me niet lukken om hem er goed op te krijgen dus heeft iemand zijn minecraft.jar gestuurt met de Shaders mod erop.maar er staat geen Forge/Modlader op voor mijn andere mods.
Nu heb ik de forge er opnieuw ogpezet, maar nu blijft mijn minecraft op zwart scherm staan.Nu las ik op een minecraft forum dat je minecraft.jar clean moet zijn voor je modloader/forge erop zet.
Wat dus het probleem is, want als ik de clean minecraft.jar gebruik voor forge/modloader is de Shaders er weer af.Heeft iemand soms veel ervaring met mods waaronder de shaders mod?
Zoja? neem aub contact met mij op om mij te helpen voor Forge/modloader en shaders mod te kunnen.Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Robin -
Oke, bedankt!
-
Ik zou ook voor die 512 een 3 euro vragen.
maar ook bukkit enzo -
Nagevraagt en mag