Hallo Fils, ik heb al blijven smeken, maar dan beindigenen ze de support
Posts by R.H user removed
-
-
Ze zeggen dan dat ik een mail moet sturen naar de [email protected],,, en weer een week wachten zeker...
Die persoon waar ik aan moet is al ongeduldig (wat ik kan begrijpen). -
Hallo iedereen,
Waarschijnlijk denken jullie van is die er weer...
Maar ik had 16,10€ van op mijn online portemonnee een aanvraag verstuurt voor te laten uitbetalen,
nu hebben ze dit niet gedaan, nu heb ik mijn verhaal uitgelegd, dat het met een misverstand was,
en nu wouden ze hem als ik hem opnieuw deed accepteren,
Dit is niet gebeurd dus heb ik weer contact opgenomen, en zelfde verhaal, ze gingen me laten uitbetalen.
Nu was dit weer niet gebeurd, maar ze gingen dan (na contact met support) mijn ticket hervatten.
Maar zoals te denken was dit weer niet geaccepteerd.Vandaar dat ik dus nog steeds zit met mijn 16,10€ (was een 20 PSC).
En ik heb zo snel mogelijk die 11€ nodig op mijn paypal.Vandaar dat ik hier kom vragen achter iemand die mij 11€ kan geven in ruil van
een versio account met 16,10€
En daarbij 1 domein inbegrepen.Ook wil ik eventueel mijn licenti(psd)e + slice van de black layout bijgeven
http://www.sourceshop.nl/outgameblack.png
http://www.sourceshop.nl/ingameblack.pngHeb ook net van Versio gehoord (via online support) dat ze wel zullen accepteren als het geld naar een rekening wordt overgemaakt.
Helaas kan ik dit niet aangezien ik geen rekening heb en ook geen tijd meer heb op 5 dagen te wachten...Ik hoop dat ik iemand kan vinden!
Alvast bedankt! -
Hallo iedereen,
Een tijd geleden had ik een chat script gevonden (betalend)
Het was eentje die heel hard op die van Facebook leek,
En je kon thema ervan wijzigen.Nu zoek ik die terug, maar ik kan de link niet vinden (liefst officiele link)
Weten jullie/vinden jullie die soms?Stuur me maar een PB!
Alvast bedankt!EDIT
Gevonden: http://www.arrowchat.com/ -
Facebook enzo kan ik ook niet in IE...
Echt raar heb pc opnieuw opgestart zelfde??
-
Ik heb Google Chrome opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds het zelfde...
Heb de CCleaner gebruikt, bij applicaties alles geselecteerd van Google Chrome, en dan schoon gemaakt.Nu ik kan wel op google.com/.be
Maar zoeken lukt dan weer niet (gewoon tefwoorden in zoekbalk) en ook twitter en facebook lukt ook nog steeds niet
-
Zou het ook helpen als ik mijn router reset?
-
-
Met IE kan ik er wel op,
Maar daar doet de pagina voor google chrome te downloaden niet
(http://www.google.be/chrome/in…edium=hpp&utm_campaign=nl) -
Mijn wifi klopt wel,
Firewall verkeede code???
Geen site blokkade door provider -
Nee, mijn ouders hebben geen enkele site geblokkeerd.
Deze error:CodeDeze webpagina is niet beschikbaar De verbindingspoging van Google Chrome met www.facebook.com is geweigerd. De website is mogelijk offline, of misschien is uw netwerk niet correct geconfigureerd. Hier zijn enkele suggesties: Laad deze webpagina later opnieuw. Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op. Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen. Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Chrome' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'. Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): De server heeft de verbinding geweigerd.
-
Hallo iedereen,
Ik kan opeens niet meer op google en facebook...
Ik weet niet hoe het komt, maar een half uurtje geleden was dit nog niet?
is dit bij jullie ook?Zo niet? Hoe komt dit? En hoe los ik het op
EDIT: twitter lukt ook niet
EDIT: Het is opgelost, er zat een virus op mijn computer die verschillende sites doorlinkte, waardoor ik een tijdje geleden gewoon een plaatje zag met "You shall not pass" GiovanniK heeft me even een programmatje gestuurt waardoor ik het kon oplossen.Programmatje: http://hostsfileeditor.codeplex.com/
(Host File Editor)
Ik zet hem ook even bij downloads voor als jullie hem nodig hebben -
FreakALeak, hoe bedoel je juist?
-
Ja, het is gemaakt op basis van minecraft.net (officiele minecraft site) en heb dan de footer laten baseren op de header, leek me wel mooi.
Maar ik zou de header wat groter willen maken.
-
Ik ben al bezig met het proberen :p
-
bramieboy100, pm verstuurt!
-
Oke, bedant!
Eventueel wil ik voor een paar mensen een design proberen maken, gratis.
als ze hem goed vinden houden ze hem, en anders doen ze hem maar weg :p -
Oke, zal men best doen!
-
Oke, is er iets wat er nu al is dat beter kan?
-
Hallo iedereen,
Een tijdje geleden had ik een eerste design laten zien, met al goede reacties, en hulp voor het beter te doen
Nu ben ik bezig aan een nieuwe layout (ben er nog mee bezig!).
Maar nu zou ik al eens willen weten wat jullie ervan vinden.Het is een layout bedoeld voor een Minecraft RPG game, maar kan ook voor andere dingen gebruikt worden zoals hosting, ect
Voorbeeld:
Heb even verder gebouwd op dit :pGraag hoor ik het volgende van jullie:
voorlopige punten /10
verbeteringen
waar moet ik op letten?
...Alvast bedankt!