GiovanniK Daar staat niets bij?
Posts by R.H user removed
-
-
Hallo iedereen,
Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn computer automatisch java programmatjes opent (een chat) met daarin 'zit je nou weer op men pc'
Ook installeerde hij een dock (zoals op mac) die er nu al af is zag ik.Hij heeft men computer ook al eens afgemeld,
Telkens links laten openen met naakte mannen, ect op...Kunnen jullie mij misschien helpen dit eraf te krijgen?
-
Oke, dan zoek ik om te beginnen goede java tutorials
-
Bedankt,
ik heb zelf al een Java tutorial gevonden, maar die is in het engels, en wordt het niet zo goed uitgelegd waarvoor het dient, of toch niet dat ik het versta.
Voor android/iphone apps vind ik echt handige tutorials. -
Hallo iedereen,
Weten jullie soms een zeer goede tuttorial,
en het liefst van al een NEDERLANDSE,
om Java te leren en om het leren maken van Android /iPhone applicaties?Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Robin -
Notepad++, dreamweaver
-
GiovanniK hij had het me verteld (ken hem in echt) en heb hem meteen gezegd dat ik het zelfde probleem had en dat jij zei om dat programmatje te gebruiken
-
Ja, bedankt!
Het werkt -
De mijne koste me 35 pond (gekocht in londen).
Aan deze is tot nu toe nog niets aan (heb hem vanaf 7 mei) -
Hallo iedereen,
Ik heb in mijn layout bij mijn menu links staan, maar als ik naast de tekst van de link klik doet hij niets,
Dit omdat de link niet zo groot is.
Ik wil dus ervoor zorgen dat als ik in de rode aangeduide vorm sta en dan klik dat hij het ook voor die link neemt.
Pas als ik echt op de tekst staat doet die het.
Hoe kan ik dat aanpassen?
Ik heb al a:link, enzo maar snap dit niet echt goed hoe ik dit kan regelen...Dit is men css:
Code.sidebar { height: 100%; width: 182px; float: left; margin-top: 4px; margin-bottom: 8px; color: white;} .sidebar .title { background: url(img/bg-title.png) no-repeat; padding-top: 12px; padding-left: 7px; height: 37px; border-bottom: 1px solid #1f1f1f;} .sidebar .menu { min-height: 50px; width: 100%; background: url(img/bg-sidebar-menu.png); padding-top: 9px; } .sidebar .menu ul { list-style-image: url(img/bullet.png); list-style-position:inside; } .sidebar .menu li { padding-left: 7px; height: 25px; font-family: Cambria; color: #b1a595; border-bottom: 1px solid #4a4949; padding-top: 3px; } .sidebar .menu li.selected, .sidebar .menu li:hover { background: url(img/bg-menu-selected.png); width: 100%; height: 25px; color: #af8857; cursor: pointer; } .sidebar .menu .end { min-height: 24px; width: 100%; background: url(img/bg-sidebar-menu.png); padding-top: 9px; } .sidebar .menu p { padding-left: 7px; font-family: Cambria; color: #b1a595; padding-top: 3px; } .sidebar .menu li a { font-family: Cambria; color: #b1a595; text-decoration:none; }
Zoals je kan zien is het dus met de ul, li tag dat de mouse over gaat.
Hoe kan ik nu zorgen dat hij het neemt op de plaats dat ik het wil? -
-
Oke, bedankt
-
Hallo iedereen,
Ik heb nu Spotify en ook de mobiele versie.
Nu als ik op mijn telefoon op spotify ben kan ik afspeellijsten met liedjes downloaden.
Alleen kan ik die nergens vinden op mijn telefoon?
Worden de liedjes dan opgeslagen op Spotify voor offline versie?
Kan ik ze niet op mijn gewone muziekspeler afspelen? -
Als ik met mijn gsm internet gebruik doe, spelletjes speel, ect kan ik maar 1 dag.. als ik er niets mee doe kan ik er wel 3 dagen mee.
Zou handig zijn als ik zo een batterij heb.
Dan zou ik wel 10 dagen ermee kunnen en dan binnen 30 sec opgeladen -
Ik heb er incl. slice, maar daar heb je al pm over gekregen.
-
Je hebt pm.
-
20€ voor layout slice + psd licentie + makadia + domein er gratis bij.
Maar valt over te bespreken.
-
Makadia source (http://time4krime.606h.net/makadia/)
en domein:
webmasterspoint.nl
verder heb ik nog black layout (psd + slice licentie) (http://www.sourceshop.nl/ingameblack.png) -
Heb dat gedaan en dan krijg ik een zwart scherm...
-
Ja, ik zie het.
Erg bedankt!