@L. Velthuis beste, helaas was het niet wat ik zocht, ook had ik al Cytu.be gevonden, welke al een stuk beter lijkt te zijn, maar ook nog niet wat ik zoek..
Posts by R.H user removed
-
-
Hallo iedereen
ik wist niet goed waar te plaatsen, vandaar maar hier.
Ik ben opzoek naar een source waarin je samen naar YouTube videos kan kijken, dus dat de video tegelijk start bij iedereen, en wanneer de video beëindigt is, de volgende ook weer gelijktijdig zal starten en dus telkens gesynchroniseerd word.Ik weet niet of toevallig mensen hier zo een source hebben?
Voorbeeld:
https://togethertube.comAlvast bedankt,
Met vriendelijke groeten -
Helaas niet nee...
Ze verbinden automatisch, ik heb namelijk al internet toegang als ik de kabel aan de powerline doe en in mijn PC
-
mijn excuses,
ik zit bij Telenet, en heb al een hele tijd slechte internet via de WiFi op de bovenverdieping, Telenet had aangeraden om een HomePlug te nemen, en deze boven in een stopcontact te steken, en vervolgens in de homeplug een router te steken, voor op de bovenverdieping dus beter internet te hebben op WiFi.Hoe is het nu dus a.t.m:
benedenverdieping:
[MODEM met WiFi van Telenet]---UTP kabel---[HomePlug]bovenverdieping:
[HomePlug in stopcontact] ---UTP kabel--- [ROUTER]En inderdaad ik heb hem in een stopcontact steken en niet in een stekkerdoos.
Ik krijg ook een IP van de router, maar ik denk dat het probleem met de router te maken heeft, aangezien ik prima met de kabel in de HomePlug en PC kan werken -
Ik heb het proberen aan te passen maar helaas werkte het niet,
ik zal je zo een pm sturen -
Hallo iedereen,
ik heb al een tijd last van enorm traag internet op de bovenverdieping, zelf al een hoop geprobeerd, en contact opgenomen met de provider (Telenet) en ze hebben ons aangeraden om een Powerline te namen, en deze boven aan te sluiten, vervolgens aan de Powerline een router verbinden.
Nu dat heb ik gedaan, alleen blijk ik dus wel verbonden te raken met de router, maar geraak ik er niet mee op het internet, terwijl het via de kabel rechtstreeks naar de powerline wel werkt.
Iemand toevallig een idee?
Alvast bedankt,
Mvg -
Zou kunnen, ik ga er eens naar kijken
-
Het is met zowat alles, YouTube, google, etc
-
Beste,
sinds kort heb ik problemen met firefox
(http://prntscr.com/7uidan)
Normaal zou het me niet erg veel uitmaken ondanks ik hem niet vaak gebruik, maar aangezien ik met 2 accounts tegelijk op een website moet en firefox de sessie niet overneemt van mijn chrome heb ik hem wel nodig...Ik heb al firefox proberen te herstellen, volledig opnieuw geinstalleerd, ook cache en dergelijke leeg gemaakt, ook heb ik gekeken voor slechte addons maar ook daar helaas niets
Misschien heeft iemand hier een idee?
-
@A.Tytgat het probleem hier is dat ik geen boxen heb voor mijn PC en het dus allemaal via de headset gaat, dus moet ik elke keer de muziek extreem luid zetten, en hopen dat men iphone het opmerkt XD
-
Bedankt ga dit zeker gebruiken!
-
Hallo iedereen,
sinds kort luister ik wel vaak naar muziek via streams en dergelijke, alleen wordt daar niet echt het nummer verteld wat er gespeeld wordt, nu ben ik eigenlijk op zoek naar een soort Shazam look-a-like die het geluid dat je computer afspeelt gebruikt om te zoeken, want als ik nu telkens men volume helemaal omhoog moet gooien en zo via Shazam op men telefoon moet proberen, is het altijd een heel goede
Ik heb al andere programma's uitgeprobeerd zoals MediaMonkey, Tunatic of Jaikoz Music Tagger maar deze lijken hier niet echt goed te werken / complete (up-to-date) database te hebben.
Iemand hier die nog iets weet?
Alvast bedankt,
Mvg -
Inderdaad, maar je maakt er wel een punt mee!
-
@FangorN Dat is inderdaad een heel goede, wel ik denk dat ik nu toch wel al weet dat ik het waarschijnlijk niet zal doen,
bedankt voor de info!
-
Het gaat om de YouTube GEMA blocks, dus country gebonden.
Ik zou dit namelijk voor een website waarbij je YouTube videos willen in mijn plugin stoppen, dit zou namelijk handig zijn wanneer er een video gespeeld wordt die geblokkeerd is voor bepaalde mensen maar voor de andere niet.
-
Hallo iedereen,
Ik wou eens horen of het mogelijk is om automatisch geblokkeerde videos te laten unblocken doormiddel van Javascript?
Ik heb zelf al wat proberen zoeken, maar wat te verwachten was vond ik alleen maar 'unblock addons' of sites om mee te unblocken...
Ook vond ik een code die wanneer je op de error klikt je linkt naar een andere site om ze te bekijken, maar helaas dus niet wat ik zocht..
Iemand hier toevallig die me hierbij kan helpen?
Alvast bedankt,
Mvg -
Al die codes had ik al gezien..
Het probleem zit hem eerder, wat moet ik op de VPS doen? -
Moet niet. Een socket is een socket, ongeacht het systeem er achter. Deze combinatie is naar mijn weten wel het meest gedocumenteerd/onderhouden/gesupport.
Eventueel dat u mij een beetje verder kan helpen?
Want ik heb nu een VPS met die NodeJS alleen weet ik totaal niet wat ik nu moet doen.. -
Hallo Socket.IO en Node.JS moeten niet beide?
Want ik heb nu een VPS staan met NodeJS erop
Mvg
-
Ik zou graag hebben dat ik vanaf een PHP pagina een 'broadcast' kan doen naar alliedereen die de plugin gebruikt, een gewoon berichtje in de chat van de site.