Posts by R.H user removed

Hallo iedereen,

Ik zou zeer graag whatapp op mijn ipod touch 4G willen, ondat ik het dagelijks gebruik..

Het is mogelijk door te jailbreaken. Alleen mijn home knop doet het niet dus kan ik hem niet jailbreaken, helaas. Ik heb ook al gebropeert om via redsnow de zelfde ios als op men telefoon maar dan na reboot automatisch in dfu mode te gaan, alleen krijg ik dan van itunes een error als ik hem wil rebooten met de ios 6.1.3 dit omdat itunes geen oude versies meer actievieerd...

De hoogste versie die ik kan is 6.1.5 dus niet 7.0.1

Edit:
    Ik kan eventueel whatsapp op mijn iPod Touch op deze manier:
    klik

Hiervoor is een iPhone vereist (voor backup files)
    Is er e.v.t. iemand die me hierbij wilt helpen aangezien ik geen iPhone heb?

Mvg

Alvast bedankt.

In een reclamecampagne schenkt Microsoft de wereld Inori Aizawa, een geanimeerde jongedame als personificatie van Internet Explorer.

Inori Aizawa blijkt verbijsterend genoeg geen grap te zijn, maar een Aziatische marketingcampagne. En een superheld ook.
    De tenen gaan pas echt gekromd wanneer je haar speciaal opgerichte Facebook-pagina bezoekt. In haar biografie valt te lezen hoe ze zich als onhandig, traag en lelijk eendje heeft ontwikkeld tot zelfbewuste, volwassen jongedame. “Waarom leer je me niet een beetje kennen?”, leest de dubieuze klikteaser voor het downloaden van Internet Explorer.

Je moet haar website zeker eens bezoeken, maar dan wel met Internet Explorer, anders zal ze niet blij zijn.
    Klik hier

Wat vinden jullie hiervan?
    Ik vind het best wel grappig langs de ene kant :p

ABN Amro heeft zijn internetbankiersite weer online maar dan wel door de oude versie terug te zetten. Klanten hebben de vernieuwde site liggen DDOS'en
    Klanten konden de problemen ondervinden ervan, en dat zorgde uiteraard voor extra verkeer, en dus voor overbelasting.
    Na problemen met de live-gegane vernieuwde site is ABN Amro offline gegaan. De oorzak was dus een die DDOS-aanval door klanten.

Gebruikers kwamen namelijk niet, met moeite, of met storingen op de site van ABN Amro.
    Dat leverde al meerdere pogingen op om in te loggen en om bankhandelingen te verrichten. Daarnaast gaf ABN via sociale media het advies om het op een later tijdstip nogmaals te proberen. Ook dat verhoogde de druk. Zowel de haperingen als de uiteindelike storing hebben particulieren en zakelijke klanten getroffen.

Als oplossing voor deze DDOS is de bank nu teruggegaan naar de oude versie van hun internetbankiersite.
    Dit is wel een tijdelijke teruggang naar de oude situatie, zegt De Vries. De woordvoerster kan niet aangeven hoe lang de oude site nu gehandhaafd blijft. "Op een bepaald moment gaan we weer over naar de nieuwe site."

Je kan als je in België toch woont altijd nog een Bachelor of Master opleiding doen.

Ik zit in de zelfde situatie :p
    Ik zit nu in het 4e secundair (richting handel) en zou volgend jaar waarschijnlijk informaticabeheer willen doen.

Ook twijfel ik of een Master/Bachelor nodig is of niet erna..

Microsoft waarschuwt voor geavanceerde aanvallen met Word-attachments die misbruik maken vn een lek in verschillende versies van Office.
    De aanval komt voorlopig vooral vor in Midden-Oosten en Zuid-Azië

De exploit heeft verschillende manieren om de DEP en ASLR bescherming in Windows te omzeilen en maakt gebruik van een kwetsbaarheid in de grafische componenten van Word.

Door de specifieke werking zijn niet alle versies van Office kwetsbaar. Office 2003 en 2007 wel, en ook Office 2010 op Windows XP.. Office 2013 is niet kwetsbaar met deze hack.

Het antivirus programma McAfee heeft het lek en de aanvallen ontdekt en gemeld aan Microsoft.
    Microsoft komt nu ook met een noodoplossing genaamd 'Fix it', een tijdelijke oplossing.
    Ook raden de Windows- en Office beheerders aan securitytool EMET in te zetten.

Het Amerikaanse onderzoekslab Lawrence Livermore heeft een nieuwe machine die met 304 nodes 800 GB flash geheugen te werk zal gaan.
    De computer is gemaakt met Intel en Cray.
    De machine heet Catalyst en telt 304 nodes voor het rekenwerk die elk twee 12-core Xeon-processors en een 800 GB flash-ospslag geheugen hebben. In totaal dus een totaal van ongeveer 243 TB aan flash geheugen. Het systeem bestaat uit 320 geclusterde servers.

Het lawrence Livermore Nation Laboratory gaat de snelle flash-opslag niet alleen gaan gebruiken als een snel alternatief voor de harde schijven maar wil deze ook gaan inzetten als applicatiegeheugen.

Voor het eerst sinds x aantal jaar is er verlies geboekt bij HTC.
    Ze hoopte op save te kunnen spelen maar kwamen in juli al met een verlies tot 8% te staan.
    Dat blijkt nu neer te komen op netto 102 miljoen dollar verlies.
    HTC verkoopt steeds minder telefoons, zeer weinig tablets en topmensen verlaten het bedrijf.

Tegenover HTC staat Samsung als Android-rivaal. Zei overstromen de markt met toestellen van verschillende prijsniveaus en weet daarbij het verkoopkanaal te beheersen.
    De omzet bij HTC steeg een aantal maand nog doordat hun productiesnelheid verhogerde.
    Helaas is omzet niet altijd winst.

Voor de fabrikant wordt verwacht dat voor het vierde kwartaal een omzet tussen de 40-45 miljard Taiwanese dollar (1,5 miljard Amerikaanse dollar) zal kunnen verdienen. Dat is een groot deel minder dan vorig kwartaal (60 miljard Taiwanese dollar).

Maikel, doe code helemaal in het begin van je bericht

Citaat

if(isset($_POST['transstart'])){
    mysql_query("UPDATE dier_speler SET animal_id = '".$vormen['naar']."' WHERE opzak_nummer = '".$q['opzak_nummer']."'");
    echo'<div class="green">Je dier is succesvol getransformeerd!</div>';
    }

Daarin zou hij het dier van vorm moeten laten veranderen.

Vervolgens, als ik die $vormen buiten de while loop haal, dan laad hij de gegevens niet...

Dus ik ben nog niet echt verder :s

Mvg

Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar iets dat ervoor zorgt dat Maxthon (3.0) automatisch velden die je invult opslaat.
    En later als je in dat type veld staat hij dan laat zien wat je eerder invulde, ect net zoals bij andere bekende browsers.

Want Maxthon zelf doet dit niet.
    Je kan wel aanzetten dat hij wachtwoorden, automatisch (maar dat doet hij hier niet, ik moet handmatig klikken op wachtwoord opslaan?)
    Maar ik wil geen wachtwoorden opslaan, alleen usernames, email adressen, ...

Iemand die weet hoe dit moet?
    Ik heb een plugin gevonden (.m2p) maar dat is vvoor Maxthon 2.0 en zal dus niet werken.
    Ook heb ik nog niet gevonden waar ik die .m2p dan moet plaatsen..

Hier heb ik er voorlopig nog geen last van :)

Ik heb alleen zelf nog niet geprobeerd voor Start8, maar er zal daarvoor binnenkort sowieso ook een nieuw programmatje uitkomen.

edit: Bug of niet?
    Ik kan op mijn bureaublad men snelkoppelingen van men scherm slepen (helemaal bovenaan bv.) maar ze blijven er staan, alleen kan ik ze dan niet terug halen.

Hallo iedereen,

Ik was het al bijna helemaal vergeten, totdat iemand me op school eraan deed denken.
    Vanaf vandaag kan je de officiele versie van Windows 8.1 (als ik me niet vergis ook Windows Blue genoemd?) downloaden.

Als je al Windows 8 hebt staan, dan moet je eerst zien dat je ook de laatste versie van Windows 8 hebt staan, anders zal de nieuwe versie ook niet in de App Store te zien zijn.

Windows 8.1 system requirements:
    Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster with support for PAE, NX, and SSE2
    RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
    Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit)
    Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver

Meer info vind je hier:
    http://windows.microsoft.com/e…_WOL_Hero_ShopHP_FPP_Null

Gaan jullie hem installeren of hebben jullie hem al?
    Zoja, wat vinden jullie ervan?

Ik ben hem nu aan het installeren, vooral omdat ik sinds deze morgen de hele tijd error meldingen kreeg, (na 10 minuten, een blauw scherm met dat er iets mis ging...)

Ik heb nu ook eerst tot de laatste versie geupdate, en nu is hij bezig met de update naar Windows 8.1 :)