Posts by R.H user removed

Hallo iedereen,

Ik zou willen vragen of het mogelijk is om een programma dat in de ftp staat de laten uitvoeren op een pagina, zonder dat de bezoeker op een knop moet klikken of dergelijke.
    Dus bijvoorbeeld je bent op de home pagina en je klikt op een link naar het programma en dan wordt het programma vanuit de ftp opgestart.
    met programma bedoel ik bijvoorbeeld installatie .exe bestand).

Waarschijnlijk staat het in de foute categorie, omdat ik niet goed wist waar ik deze vraag moest plaatsen.

Alvast bedankt,
    Mvg

Als ik ernaar bel, dan krijg ik dat het telefoon nummer onjuist is, of dat het niet bestaat...
    Heb op de contact pagina van Apple een ander nummer gevonden waar ik eens naar zal bellen als ik geen antwoord krijg op een mail die ik stuurde.

Dat lijkt me dan een minder goed idee. Als iemand een dynamisch ip heeft is hij constant zijn opties kwijt. Omdat het om een forum gaat, en je dus leden hebt, kan je de opties per gebruiker opslaan. Zou je kunnen zien als een extra reden om lid te worden.

Victor heeft gelijk, ik wou net hetzelfde sturen bij het lezen van voorgaande berichten.

Hallo iedereen,

Als ik mijn iPod wil synchroniseren met iTunes op mijn computer, dan krijg ik nadat erop komt 'aankopen overzetten'
    een error, namelijk deze:

Nu heb ik gekeken op mijn computer opnieuw te machtigen, en dat gaat niet, dan zegt hij dat hij al gemachtigd is...
    En heb niet meer machtigen lukt niet, er staat geen button om hem te verwijderen, (is pas vanaf 2 pc's??)

Kan iemand me helpen?
    Alvast bedankt!

Informatica beheer dan?

Iemand die deze richting bij ons doet, zei me dat zei nu Java leren, maar dat het volgend jaar iets anders zou zijn doordat het leerplan gewijzigd was??
    Het was iets waar ik nog niet van gehoord had wat.. Dus ben ik naam ook al kwijt xD

Quitta, wetenschap, bah :p liever niet :p
    Maar ik ga wat Luc zei zeker doen!
    Is omdat ik eigenlijk langs de ene kant een beetje opkijk om veel te leren ivm computers in elkaar steken enzo.. (als ik het zou kunnen zou ook mooi meegenomen zijn).
    Maar zou ook graag Java willen programmeren, om zelf games/mods/plugins te ontwikkelen.

Hallo iedereen,

Volgend jaar moet ik weer kiezen voor een nieuwe richting, of ik blijf verdoen met wat ik nu bezig ben (wat ik niet van plan ben)
    Ik zit nu in 4e Handel, en zou graag volgend jaar naar een informatica richting gaan.
    Ik hoorde van Informatica beheer en over Boekhouden informatica.
    Wat me alleen nog steeds de grote vraag is, leer ik nu ook Java in een van deze richtingen?

Normaal zou ik Informatica beheer gaan doen, dit omdat de mensen van het CLB (onderwijs vlaanderen) dit aangeraden hadden.
    Maar ik hoor van leerkrachten dat ik in Informatica beheer eigenlijk vooral de inhoud van een computer zie...

Nu wou ik eens horen bij jullie of er iemand hier is dat me iets meer kan vertellen hierover, en vooral dan i.v.m. het Java-programmeren.

Alvast bedankt,

Hallo iedereen,

weet iemand of het in Windows 8.1 mogelijk is om de icon van een bepaalde app te wijzigen naar een andere icon?
    Ik denk wel dat dit mogelijk is/was?

Ik kan alleen helaas niets vinden :s

Alvast bedankt