Opgelost,
Bedankt!
Opgelost,
Bedankt!
Dat is iets anders
Hallo iedereen,
weet iemand toevallig hoe ik als ik op een knopje dat hij dan op de plaats van je cursor in de textarea iets plaatst?
Alvast bedankt!
Hallo iedereen,
eerst en vooral misschien sorry voor de titel, wist niet goed hoe ik het moest noemen, aangezien ik 2 vraagjes heb i.v.m. ongeveer hetzelfde.
Als eerste ben ik opzoek naar iets om gemakkelijk bestanden van op men pc (Windows) naar men iPhone te sturen (gaat om foto's, videos, muziek, ect ect)
En als 2e ben ik opzoek naar een manier om via iPhone muziek te kunnen downloaden en dat deze dan ook in de muziek libraries komt te staan?
Als iemand me kan helpen?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet
Bluetooth staat hier altijd uit, dit omdat ik het zelden gebruik op men iPhone, dit omdat het niet werkt om bestanden van men Android door te sturen naar men iPhone via bluetooth, en ook omdat het teveel van men batterij wreet :p
scarface weet ik, ben ik aan het leren :p
Ik vraag jou ook niet om het te maken maar om me wat bij te leren :p
Hallo,
ik ben momenteel druk bezig met het leren maken van plugins :p
Ik kan dus niet beloven dat ik het sowieso zal kunnen,
en dergelijke maar kan altijd zien
Overigens als scarface wel al plugins kan vragen zou ik eventueel willen vragen of die me het een en het ander kan bijleren?
Met vriendelijke groet
Hallo iedereen,
ik ben een grote fan van de film "Hoe tem je een draak" en ik wist dat er een interessante app van bestond.
Nu ben ik gaan kijken, en vond hem ook, het enige probleem is dat hij linkt naar de iTunes store (USA) en daar krijg ik dan de error dat het tijdelijk niet beschikbaar is.
Weet iemand misschien hoe ik deze kan krijgen? (iPhone 4S 16 GB - iOS 7.0.6 - NIET gejailbreakt)
Ps. Het gaat om deze:
https://www.youtube.com/watch?v=vocTaNqhasU
Alvast bedankt,
Mvg
Ik heb hem gebruikt toen ik pas begon xD
heb nu andere source waar ik aan het werken was (klik)
Ik heb hem normaal ook nog staan, maar deels verder gescript.
Ik speel ook Clash Of Clans, niet echt verslavend op bezig, maar speel het wel
Vooral bezig met goud te upgraden
Hallo iedereen,
is er toevallig iemand die weet hoe ik mijn Paypal geld kan overzetten naar een bank account?
Ik vond de withdraw (transfer to bank) het probleem is dat ik alleen kan kiezen tussen bank ik Belgie of bank in United Stats, maar niet Nederland??
Alvast bedankt,
Mvg
Probleem opgelost,
heb een nieuwe Paypal account aangemaakt, en heb hierbij als land Nederland gekozen, en dan gaat het wel
Hallo iedereen,
Ik ben weer een tijdje bezig met een Minecraft server te maken, namelijk Bukkit (plugins dus) maar ook met een mod erin, namelijk omdat ik een grote fan van Pokemon ben wil ik er de PixelMon Mod in hebben.
Alleen zijn er een klein aantal dingen die ik niet echt handig vind.
Vandaar dat ik iemand zoek die verstand heeft van Java en nog liefst in de Minecraft Mod sector om de Mod een beetje aan te passen of iets toe te voegen.
Dit omdat hij onder andere niet goed werkt met Multiverse (meerdere werelden plugin)
Als iemand me kan helpen, alvast bedankt
Ik bedoel zoiets:
http://prntscr.com/2pi31x
Ik heb zoiets:
http://prntscr.com/2pi3d2
Inderdaad, bedankt!
Nu alleen nog hopen dat ik een mooie ronde skin vind ervoor..
Hallo iedereen,
Ik ben voor mijn laptop opzoek naar een soort van dock (bovenaan scherm liefst) die alleen in het scherm verschijnt als ik helemaal bovenaan met mijn muisaanwijzer kom, en anders niet te zien is, waar ik allemaal snelkoppelingen in kan zetten.
Weet toevallig iemand zo een programmatje?
Alvast bedankt,
Mvg
Al opgelost.
Mvg
Hallo iedereen,
Ik wou eens vragen of het mogelijk is om ergens facebook likes te kopen en hoeveel dit dan zou kosten?
Alvast bedankt,
Mvg
Gefeliciteerd!
Titel: When she cries
Artiest: Britt Nicole
Reden: Iemand liet het me eens horen, en vind het wel een mooi liedje.
[media]