Mijn excuses, link in topic staat nu juist!
Posts by R.H user removed
-
-
Hallo iedereen,
een hele tijd terug heb ik hier ooit van L.Kok een begin van een forum source gekocht, ik heb hier gedurende een lange tijd aan verder liggen werken, maar ik heb er helaas niet echt veel aandacht voor en zou deze willen verkopen.
De enige andere persoon die de source (hoe ik hem kocht) ook nog zou hebben is A.Bijlsma, verder is deze in niemand anders' bezit.
<klik>
Demo account:
user: demo
pass: demoMensen met interesse kunnen me gerust een PM sturen met daarin hoeveel ze ervoor zouden willen geven.
Alvast bedankt,
Mvg -
Hallo iedereen,
ik ben wellicht vanplan om als volgende pc een AlienWare te nemen.
Alleen twijfel ik erover...
Is er misschien iemand die ervaring heeft met deze pc's? Zijn deze werkelijk zo goed als ze zeggen?Mvg
-
hallo,
ik heb overwolf al, alleen ontbreekt hij hier toch de dingen om snelkoppelingen in te zetten?
overigens vind ik het jammer dat de teamspeak meldingen alleen ingame te zien zijn -
Helaas zie ik daar niet echt iets tussen staan wat past bij wat ik zoek :s
Ook gebruik ik liever geen thema's, heb er eerder al problemen mee gehad :pIk wil het beetje gebruiken als bureaublad opschoner, dat het niet zo druk is op men bureaublad, maar dat ik wel de linkjes om ze te openen vlak bij me heb.
Toch bedankt,
Eventueel iets als Overwolf, maar dan voor je eigen snelkoppelingen zou handig zijn :p
Mvg
-
@Ferhat, indien ik mag van mijn ouders wil ik ook wel komen :p
-
Rutger,
Ik zou allesziens niet gaan voor een 2DS, want volgens mij is een DSi, DSlite gewoon hetzelfde, je kan er alleen geen 3DS games op, en daarop wel, als je echt een Nintendo zou willen nemen, zou ik geen 2DS doen, maar dan een 3DS.
Je spreekt hier over hacken met flash cards, dan moet je ook weten dat er geen flash cards zijn waar je 3DS games op kunt spelen. Ik hoorde wel dat Mario 3D land werkte, en bij sommige Mario Kart 7 maar dat is het ook.
Je hebt wel een flashcard die het normaal kan, maar die is overal uitverkocht (CrownDS) en sinds kort had ik ook gehoord van een flash card waarop je per micro sd kaart maar 1 spel kan steken. Is iets duurder dan als je het bekijkt, maar nog steeds goedkoper dan alle spellen te kopen :pOok moet je weten dat je je Nintendo dan niet verbind met de eShop / eStore want dan vraagt hij zeer vaak om updates. Eens je de updates hebt geinstalleerd is de kans enorm groot dat je R4 of andere flash card het niet meer doet...
Dan kan je of een nieuwe kopen voor je nieuwe versie als dat al bestaat, of afwachten en kijken of er voor de jouwe ooit nog een update komt.
Mvg
-
Wat zou je het liefst willen?
3DS is erg handig als je ook echt 3D spellen gaat spelen (Ik heb een 3DS maar ik speel gewoon men oude games, eigenlijk gebruik ik mijn 3DS niet meer, en misschien wil ik hem zelfs verkopen)PS vita is dan volgens mij ook veel meer met graphics beter enzo.
Mvg
-
Hallo iedereen,
Ik wou eens vragen hier, of iemand toevallig een programma kent voor Windows 8 waarbij je bijvoorbeeld een map hebt, en als je met je muis erover gaat toont hij de inhoud, en kan je het openen?
Ik vind het namelijk handig om en soort van map te hebben waarin ik dan bepaalde programma's kan zetten die ik dan meteen kan openen enzo zonder een map te hoeven openen enzo?
Heb dit namelijk eerder gezien:
Mvg
-
Eerst en vooral, er zitten transactie kosten op paysafe
Maar ik ben bereid er ook een domein die ik nog heb bij te geven? -
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar iemand die mij eventueel 1,74 EUR op paysafe zou kunnen bezorgen?
Ik kan er 1,02 EUR paypal voor geven? (helaas heb ik niet meer :s )Alvast bedankt!
-
Hallo iedereen,
ik heb al een tijdje last met men iPhone (4s) / iTunes i.v.m. synchroniseren...
Telkens wanneer ik mijn iPhone in de computer inplug, krijg ik eerst de volgende melding:"iTunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatieservices laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw"
Van zodra ik dat kadertje sluit, of op 'OK' klik begint iTunes met men iPhone te synchroniseren, en is mijn muziek weer van men iPhone :s
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
PS. Ik heb mijn iPhone al opnieuw ingesteld, maar hetzelfde, ook iTunes opnieuw geinstalleerd, maar ook nog steeds hetzelfde
Alvast bedankt,
Mvg -
Ik denk het niet L. Velthuis
Hij stond er nog tussen bij mij (voor 2 dagen zei die)
En hij staat na downloaden bij mijn 'Andere games' en kan ik niet op spelen klikken, alleen op kopen :s
Verder heb ik wel dit er nog bij gekregen: "Rising Storm/Red Orchestra 2 Multiplayer - 2 dagen over"
Dus ik heb ik ook niet voor altijd.. -
Doet me denken aan Xenforo xD
-
Heb ook het gevoel dat het niet af is.
Ook zal dit raar zijn voor mensen ivm dat google ding van mail.google.com wordt dan mail.google,
en mensen die niet veel met computer doen, zullen het zelf ook wat raar/verwarrend vinden -
Ik vind het persoonlijk beetje stom, ik zou het allesziens niet echt willen typen..
-
Ik zou deze ook graag willen, kan hem alleen niet vinden bij mij die versie :s
Alleen vond ik in het filmpje veel beter dan dat ik vernomen had dat het was, het zou veel interessanter zijn dat je echt moet rond reizen om ze allemaal te zien, wat niet echt is..
-
Helaas ook niet,
Klopt dit dat dit alleen op 1 April kon? Of hoe? -
OMG
Hier had ik zelf ook eens aan liggen denken!
Vind het een mooi iets!
Zou nice zijn moest dit echt zijn! -
Idd Ferhat en Reza hebben gelijk!