Beste,
Ik ben gewoon in belgië bij fortis, ik kan ook gewoon van alle landen overschrijvingen plaatsen en krijgen.
Posts by randy105a
-
-
-
Citaat van ZiraX
Dat is niet mogelijk, wel als je 26 dagen wacht op http://www.spaarjebeltegoed.nl of http://www.cashjebeltegoed.nl of http://www.gsmcasher.nl
Het is eigenlijk wel voor meteen.
Dus ik zoek het nog steeds. -
Beste,
Hierbij zoek ik een site die meteen kan uitbetalen of eventueel zonder site.
Ik heb 15,- op mijn gsm staan (België).
Hiervoor zou ik ongeveer 8,50,- meteen willen uitbetaald krijgen met paypal.
Is dit ergens mogelijk?Mvg,
-
Als ik mij niet vergis zei ik in een reactie voor jou dat dit er bij zat, hierbij bedoel ik ook dat dit gratis was, dit is niet om weg te steken.
wel, ik had een mail gestuurd naar youhosting.
Daar kan ik wel screen van nemen dat dit levenlang is.
Deze zal er zo op komen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.12 22:18:51:
Bump: Veiling sluit: 24 uur na het laatste bod. -
youhosted, hosting is levenlang, zat er bij.
En domeinnaam is geldig tot 20/05/2013 -
Hierbij bied ik onlinecashverdienen.nl (20/05/2013) te koop.
Na het lang beheeren van deze domein naam heb ik hem vandaag nog eens moeten verlengen en verkoop ik deze ook.
+ levenslang: webhosting (10gb dataverkeer 100mb schijfruimte, e-mails onbeperkt, ftpacc 1)
Inmiddels is het al besproken, als beide partijen (ik en de koper) iemand contacteren (conectie van mij) mag ze deze gratis verhuizen dat bij elke andere niet het geval is!alles van verkoop staat bij youhosted dus domein+hosting
(source niet bijgeleverd)Veiling sluit: 24 uur na het laatste bod.
Beginbod: 5,-
opbieden met 0,50,-
bin:/bewijs dat hij levenslang is wat met een mail.
-
Beste,
Hierbij verkoop ik 4.000 unieke bezoekers
Te betalen met: paypal/bankoverschrijving.De credits zijn van dltrade.info
(goedkoper als dutchleader + er zijn geen bots voor dltrade)Startbod: 1,50 euro
Ophogen met: 25 cent
Buy-now 2,50 euro
veiling sluit: 24 uur na het laatste bod. -
-
-
Beste medeleden,
Hierbij zoek ik iemand die kan helpen voor een chat in een site (live support).
Maar ik weet niet hoe ik deze er op moet zetten.
Ik zie niets over een html code en dergelijke.
Hierbij zou ik hier van iemand meer informatie over gewenst hebben en eventueel iemand die dit gratis kan doen voor mij vanwege dat ik dltrade.nl/info kocht en zelf verlies maak bij site's door slechte reputatie van vorige site's.
En hierbij is live support hard nodig als leden vragen hebben. -
Citaat van Ferhat.Remory
Bestaat toch al Randy ..
ahn, ik wist niet dat het bestaat als je tegen je pc praat hij unlocked word en als je dan zegt open msn praat tegen bv: jef en dan zeggen wat je wil sturen dan verzenden.
Ik dacht dat dit nog niet bestond mijn excuses.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.05.12 12:44:12:Citaat van crimz@randy bestaal al;
zelf op mijn gsm kan ik in google zoeken met M'n stem een bericht typen.
etc etc.Allen dan moet je wel duidelijk en abn kunnen ?
ja, dit weet ik, maar niet om te unlocken en automatisch te verzenden naar mijn meten moet je bij google ook nog steeds op zoeken klikken, allea bij mijn htc (windows phone 7) toch. -
volgens mij zou een computer stemherkening krijgen voor te unlocken, + als je ergens een bericht moet sturen misschien met stemherkening.
-
Beste,
Zou ik hier tegen klacht mogen indienen?
Ik was verbonden bij spaarkliks.nl en deze kliklink was aan mijn site gebonden dus volgens de regels.
Nu krijg ik mijn geld niet wegens wanpraktijken ofzo, te veel kliks gehad zegt hij, maar er staat duidelijk niet dat je max 50 kliks per dag mag hebben hé. -
Domeinnaam prijzen vallen best mee, juist begrijp ik niet hoe sommige .be domeinnamen de helft goedkoper kunnen verkopen.
misschien dat je appart steeds 1 gb schijfruimte of dataverkeer zou kunnen bij kopen in een pakket.
Eventueel beginnen met gameservers, zo ga je van servers ook goede reclame krijgen en word jou site bekender.
en als ik een beoordeling moet geven 7/10
Ik zou het in ieder geval niet beter kunnen!
eventueel kan je nog iets doen met facebook.
Wel heel overzichtelijk. -
Google is momenteel bezig met een bril waar je mee naar te kijken of met te denken aan opnemen dat het opneemt of moest je het nu inspreken, weet het niet meer juist, maar er zou gps gsm en dergelijke in zitten.
-
Ik krijg steeds de melding: je bent automatisch uitgelogd omdat je te lang niet actief was.
Ik logde letterlijk geleden in en het laade 2 seconden en ik kreeg die foutcode.Bugvrij zou ik dit niet noemen.
-
Ik wil dit wel doen maar heb het nu niet, daarvoor ga je toch 1 weekje geduld moeten hebben.
-
Citaat van Release
Garantie is net verlopen twee maanden.
mijn compaq laptop had zaterdag zwart beeld maar hij kon wel opstarten met instalatie cd maar hardeschijf bleek dan stuk te zijn want hij bleef altijd hangen en gaf een foutcode.
2 dagen erna verviel garantie.
Maandag was het sluitingsdag, dus kon ik niets meer doen, lekker betalen xS -