Posts by randy105a

Beste,
    Hierbij verkoop ik dltrade.info en dltrade.nl
    .nl ontbreekt momenteel mysql.
    .info niet.
    Inkomsten heb ik bij deze niet gehad maar wel verlies, omdat ik alle uitbetalingen heb uitbetaald en dit was meer als verwacht, ik heb ook geen zin om mij bezig te houden met gpt site's.
    Dus bij deze gaat dit de verkoop in.
    .info is geldig tot midden september en .nl is nog iets meer als 11 maand geldig, exacte cijfers heb ik nog niet wegens tijdgebrek, deze komen wel.

Inkomsten: automatisch meer dan wat je uitgeeft, dit aan kliklinks via roteratorlink's waar je meer aan verdient dan uitgeeft.
    echt stat's heb ik hier niet van.
    Advertentie's worden ook vlot gekocht, iemand is van plan 12,50 euro te betalen met contract voor 3 maanden.
    (Dit moet niet geactepteerd worden)
    Google adsense inkomsten c.a. 15 euro per maand.ongeveer 20 cent per google adsense banner klik. kliks moeten wel vrijwillig zijn.

(deze stats zijn alleen van .info)

.nl domein staat op youhosted.eu
    .info domein: Dynadot.com

Startbod: 7,50 EUR
    Opbieden met: 1 EUR
    Buy-now: 17,50,-
    Veilig sluit: 24 uur na het laatste bod

Nee, dit heb ik spijtig genoeg niet.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.06.12 17:30:04:
    Bump: Nieuw bedrag + nieuw aantal

Citaat van scarface

Designer zijn budget ik ga niet voor een tientje ofzo en hele layout inelkaar te zetten wat dan ook meerdere uuren gaat duuren.

Het is gewoon voorpagina? (outgame)

Citaat van Malik

Budget per script?

Dit hangt van allerlei dingen af.
    Ik heb intussen denk ik redelijke prijzen betaald.
    1 euro voor chat te maken heb ik al betaald.
    1 Euro voor een nieuwe captcha omdat oude niet werkte
    1 Euro voor tabak verkopen want deze pagina werd niet weergegeven maar php bestand stond er wel in.
    1 Euro voor verzilvercode door te geven aan mysql want hij gaf deze niet door.
    En dit had allemaal dezelfde scripter met plezier gedaan.
    Daarmee zoek ik ook het liefste een vaste scripter en/ of designer

Beste,
    Hierbij zoek ik een moderator en een admin.
    Moderator moet het graag en vrijwillig doen.
    Omdat iedereen bijna zo'n job heeft.
    Admin moet een scripter en/of designer zijn, deze word uiteraard wel betaald voor het scripten en designen.
    Meer informatie: pittamaffia.be

dit is verstuurd met windowsphone

wel, ik kan hier geen echt budget opplakken, je hebt ook goede outgame design's en je hebt goede hé.
    Budget zal ongeveer 10,- bedragen.

Beste,
    Hierbij zoek ik een designer voor outgame lay-out.
    Is er iemand die deze kan maken?
    Het moet bij de naam pittamaffia.be passen.
    Betaling via bankoverschrijving/paypal

Dit is gewoon een vaste prijs, ik doe dit niet weg voor meer of minder, ik heb inmiddels al 10.000 aan sukkel gedoneerd, ik verwacht juist het geld nog.

Een usb booten is geen enkele uitleg van toepassing nodig, dit doe je gewoon zoals cd boot.
    (Ik weet niet hoe dit juist met jou pc moet want ik weet geen merk of dergelijke)

Ik vind dit diefstal.
    Het moet er toch bij staan vind ik persoonlijk.
    En heb geen problemen met dat het maar zoveel mb per gig minder is maar met zo'n grote usb's toch afronden naar een dicht getal en niet een paar gig naast zit.

Hierbij vraag ik om het topic goed te lezen.
    Hier staat duidelijk het moet werkend zijn voor banditien hoeft een ticketsysteem te bevatten.

Ik zou gewoon 2 usb's nemen of 1 grote, al je file's die je nog nodig hebt er op zetten en ook je windows of als je meerdere hardeschijven hebt kopieeren naar een andere hardeschijf en opstarten met je usb (waar je nieuwe os moet opstaan)