Posts by randy105a

Beste,
    Hierbij verkoop ik 20 k dutchleaders.
    Als u wil kopen per 10 k is dit 1,50EUR
    20k= 3Euro

Wijziging 13/06/12 18:58

Nu kan je dit kopen voor 2,25EUR!

Te betalen met: Paypal/bankoverschrijving

Citaat van brentvdh

U kan dit oplossen (geen statistieken)om een banner aan te bieden via mollie.nl, zo kan je exact bepalen wanneer de banner offline moet.

Ik doe dit via targetpay.
    als ze paypal willen betalen betaal ik gewoon zelf de banner voor het ander tegen paypal.

Mvg,

Citaat van brentvdh

Gelieve volgende gegevens toevoegen aan het topic:
    - statistieken
    - beginbod
    - waar op de website komt de advertentie
    - welke adverteermogelijkheden (banner, link, enz...)zijn er mogelijk

Startbod beslissen ze zelf.
    Dit gaan om een normale rechte banner.
    Stats heb ik momenteel niet, aangezien dat ik de site net heb overgekocht.
    Dit gaat hier om 100 kliks (geen verplichte kliks op banners maar volledig persoon zijn eigen initiatief)

Beste,
    Hierbij zoek ik een adverteerder die een plekje wilt op beltegoedwissel.
    Het gaat hier om 100 kliks (onder persoon zijn eigen initiatief en krijgen geen beloning voor het klikken)
    Bieden is mogelijk.
    Bieden vanaf: 2,50 EUR

Hier zit wel wat in, alleen heb ik dit budget nog niet.
    Wegens dat ik 50,- al moet op voorraad hebben voor de site en net de site heb aangekocht.
    Later zou ik deze deal wel accepteren.
    Ik zoek bij deze nog steeds, dat ik tussen meerdere personen zou kunnen kiezen.

Citaat van Maikel

Een API maken voor paysafe lijkt me raar, dit betekend dat jij de dienst paysafe onderhoud en hiervoor een dienst naar derde gaat aanbieden, Wat jij bedoelt is denk ik een script die communiceert met de API van paysafe ?

Wel, kijk naar beltegoedwissel.nl dit is nu de site.
    Hiervoor wil ik ook voor mensen die geen bankaccount hebben en dus geen geld op paypal kan storten zorgen dat dit wel kan.
    Aan de hand van paysafecard zou hij dan kunnen betalen en inwissel voor paypal geld (voor bij mensen die graag meer als hun beltegoed op hun paypal willen)

Beste,
    Hierbij zoek ik een persoon die een api voor paysafe kan maken.
    Zo eenvoudig/makkelijk/snelst mogelijk.
    Mag simpel zijn, als het maar aangesloten kan zijn dat er een bedrag komt na de betaling.
    Budget: 3 euro

Beste,
    Ik kom hier voor iemand een bericht plaatsen omdat hij een probleem heeft met zijn android telefoon.
    Vroeger stonden de applicatie net zoals iphone allemaal naast mekaar.
    En nu staat deze gewoon allemaal ondermekaar, kan niemand tips geven hoe dit weer goed kan?
    Ik vind deze ook niet op het internet of bij instellingen.

Beste,
    Ik heb zoals sommige misschien wel weten beltegoedwissel.nl gekocht, alleen kan ik mysql niet uploaden.
    Ik heb momenteel nog maar 33 cent dus is dit kleine bedrag wel het budget, maar dit is ook maar 1 min werk.

Mvg,

Beste,
    Ik heb een soort bank of (iemand die geld kan lenen) nodig waar ik 5,- paypal mag lenen.
    Hiervoor krijgt de persoon 6,50 terug.
    dit is voor een dringende aankoop

Citaat van brentvdh

8,5 euro hier

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.06.12 07:40:31:
    Buy-now geboden

Ik ga dit nu afhandelen.
    :slotje::cheer: