Posts by randy105a

Citaat van Ferhat.Remory

Maar uitbetalen kan je toch met een Belgisch account ?

Ja, maar op alle site's kan dit bijna altijd pas vanaf bv: 50EUR
    En ik heb steeds voorraad nodig voor beltegoedwissel.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.06.12 13:38:28:

Citaat van Fils

Heb gelezen via Google dat veel Belgen een Nederlands bankrekeningnummer hebben.
    Is het voor zakelijke doeleinde of ben je er iets anders mee van plan ?

Oow, dus zonder KvK nummer of btw nummer is het toegestaand als belg in nederland een 2de rekening te hebben?
    En het is ook mogelijk zo'n bakje voor online te bankieren te laten opsturen?
    Zodat ik niet naar nederland hoef te gaan voor zo'n bakje.

Beste,
    Hierbij verkoop ik het domein alleen.
    Ik vind het wel iets hebben, tijdje in mijn bezit.
    Vroeger stond er een bugged source op met tochwel een 40 leden zonder echt promotie te houden.

Pittamaffia.be kan gratis verhuist worden naar een youhosted account. Dit zijn dus kosten die wegvallen.
    domeinnaam iets langer als 10 maanden geldig.

Beginbod: 5 euro
    Opbieden met 1 euro
    Buy-now: 20 euro
    Veling sluit: 48 uur na het hoogste bod

Naja, mijn vraag is meer of het mogelijk is als belgische bewoner ook een nederlandse bank te hebben incl verzending van onlinebankier bakje.
    dit omdat ik uitbetalingen moet doen in nl.
    En zeer vaak geven ze gewoon rekening nummer waar ik helemaal niets mee ben als belgische gebruiker, want ik heb iban, swift,...
    Nodig.

Dit is verzonden via windowsphone dit zou eventueel schrijffouten van deze reactie kunnen verklaren

Beste,
    Ik ben inmiddels bij fortis (België)
    Maar weet iemand of het mogelijk is als belgische bewoner rabobank (Nederland) bankkaart aan te vragen?
    Dit is handig voor vele zaken.
    Ik heb ook een paar site's waar ik in nederland vanaf 25,- kan uitbetalen
    In belgië bedraagt dit het dubbele.
    Dit is ook de reden waarom ik dit wil weten.

Mvg,

Citaat van sukel

Randy, als ik jouw was zou ik google translate niet gebruiken. (Werkt niet goed en iedereen kan dat gratis doen)

Hoe zit het met je PHP ervaring?

Editen lukt een klein beetje, meer zit er in mij niet in.
    Ik weet dat translate iedereen kan, soms kan ik alles wel maar antwoorden in ENG zit er zeker en vast niet in.
    Over engels- nederlands valt het te zien wat voor onderwerp het juist is.
    Over hosting's zou ik mijn plan nog kunnen trekken.
    Ik ben meer opzoek naar een jobje die iedereen wel kan zoals: Mails beantwoorden, Support zitten,...
    Naja, ik verwacht dan wel voor ik zou mogen beginnen bij iemand dat ik zelf eerst vragen mag stellen over dingen die ik niet goed zou begrijpen.
    Maar dan zou ik aan de slag kunnen.
    Mijn uren dat ik online ben veranderen sterk.
    Gisteren was dat vanaf: 10 uur tot 3 uur in de nacht, ik rek dit niet altijd zo lang maar ik ben wel zeer vaak online.
    Als ik het niet check op computer dan check ik mijn mails op mijn gsm.
    Daardoor vind ik mezelf toch de geschikte persoon voor zo'n zaken.

Citaat van scarface

[offtopic]Mischien ten eerst even die naam veranderen dit is verwarrend , schoon ook even je tekst op dit lijkt weer nergens op en is iritant om dit te lezen.[/offtopic]

Wat zijn je skills, kan je ABN + vertalen van engels naar nederlands ?

ABN zou zeker kunnen.
    Engels naar nederlands zou wel nog kunnen gaan met behulp van google translate.
    Daar kan ik altijd wel een zinnetje van maken.
    Antwoorden in het engels zal er niet inzitten.

Citaat van scarface

Hangt er vanaf wat voor site je hebt je ken natuurlijk niet overal adverteerders voor vinden, hier voor criminalspoint wel daarintegen werkt wel goed genoeg. Vind 4,75 voor 100 wat overdreven/.

Minder kliks dan voor die prijs?
    Of licht het puur aan de url?
    Ik vind dat op beltegoedwissel een banner zou mogen staan van webshop of dergelijke, aangezien ze dan hun geld kunnen omruilen in paypal of bankrekening.
    (jiggy banner is voor verlopig tot het wat draait)

Citaat van zwemmer

Sorry voor deze 'bump'

Maar ik zou ook voor het eerst gaan kopen op dealextreme en vroeg me af op H.Rayn ondertussen al zijn dingen gekregen heeft.

Heb er al een stuk of 10 dingen besteld, allemaal toegekomen.

Beste,
    Ik vraag mij al een tijdje het volgende af.
    Wat is eigenlijk de beste prijs voor de adverteerder en de site eigenaar voor een normale banner.
    Hoeveel vieuws voor advertentie van 5EUR
    En hoeveel kliks voor een advertentie van 5EUR.
    Ik zou hieruit toch misschien wat kunnen leren.

Want volgens mij is 100 kliks voor 4,75 EUR toch geen slechte prijs.
    Ik krijg namelijk nooit banners op beltegoedwissel.nl
    Zou dit aan mij liggen dat er nooit een adverteerder komt of moet dit degelijk ge promoot worden op andere site's?

Beste,

Bij deze ben ik opzoek naar een eventueel vakantiewerkje, ik ben geen ervaren scripter, dus dit moet je niet verwachten.

Wat wil ik wel zoal doen?
    Mail beantwoorden in support zitten promotor of dergelijke van welke site dan ook. Dit hoeft geen grote vergoeding te zijn.

Maar ik check mijn mails meerdere keren per dag en ik zie wel zitten om zo'n jobje te doen aangezien ik nu al vakantie heb tot 1 september.

Andere werkjes zijn ook steeds welkom!

Ja, ik had deze gekocht en die persoon zei je hebt er verkoopsrechten bij.
    Nieuwe eigenaar heeft hem gratis gekregen.
    Vermoedelijk heeft hij geen geld meer en daarmee mag ik dit verkopen.
    Die teveellettertjes is jou mening, ik ken een domein met nog redelijk wat bezoekers en daar is het qlqwoord cash vervangen door geld,...
    De maker van dit script weet ik zelf niet, nooit achter gevraagd, ik kijk dit na als dit zo belangrijk is.

Beste,
    Hierbij verkoop ik een GPT script van http://www.dltrade.info (Nieuwe eigenaar is op de hoogte hiervan).
    De hoeveelheden dat de scripts verkocht worden is nog niet duidelijk.
    Nu heb je nog de kans hoog te bieden zodat je doorverkoop's rechten en dergelijke hebt
    Er kan ook onderhandeld worden dat de source alleen word gekocht en dat ik de doorverkoopsrechten kwijt graak.

Gewoon zonder verkoopsrechten:
    Bieden vanaf 5,-
    Opbieden met 1,-
    Bin: 10EUR
    (veiling word gesloten als dit na een lange tijd niet met doorverkoopsrechten + dat ik ze niet meer mag verkopen word verkocht)

Source met doorverkoopsrechten

Bieden vanaf: 10,-
    Opbieden met 0,50 EUR
    Bin: 15EUR

Ik verkoop ook een geschikt domein: Http://www.onlinecashverdienen.nl
    Bieden vanaf: 3EUR
    Opbieden met: 50cent
    Bin: 10 EUR
    Veiling sluit: 72 uur na het hoogste bod

Prijs voor 1x te verkopen en aan niemand anders licht uiteraard hoger

Hoeveel keer het script word verkocht is nog niet duidelijk.

Dit is een stukje script die gevraagd werd door: scarface