Posts by randy105a

Beste,
    Hierbij verkoop ik een mijnmaffia game met toestemming van mijnmaffia

Deze doe ik weg voor 5 EUR paypal.
    141 leden, met een nieuwsbrief krijg je het vast wel weer actief.

Update's:

1.Timers op voorpagina

2.Happy hour

3.Vakantiemodus

4.Minichat

5.Geld en auto's stelen van medespelers

6.Voortgangsbalk instellen

7.Savebox voor berichten

8.Spel resetten

9.Spambeveiliging

10.Referralbeloning

11.Objectenbeheer

12.Woordenfilter

13.Trouwen

14.Spelersherinnering

15.Bezoekersstatistieken

16.Beloning voor actieve spelers

17.Massa donatie

18.Orderlogs

19.2 extra crewniveaus

20.Eigen pagina 1

21.Alternatieve botbeveiliging

22.VIP-accounts uitdelen

23.Schietervaring trainen

24.Drugs + overvallen

Bieden is niet mogelijk, voor 5 EUR paypal/bankoverschrijving of 7,5 paysafe is hij meteen van jou.

Citaat van scarface

Je mag als je dit hebt gekocht dit 1 x doorverkopen aan iemand anders je mag het niet vaker verkopen dan 1 x.

Ik heb de volledigeverkoopsrechten,...

Citaat van scarface

Ehm dit is de source van eur racers jij mag dit helemaal niet doorverkopen een paar keer /.

Ik mag dit wel.
    Als u goed leest vergelijk ik gewoon de prijs.

Citaat van Malik

Licentie zit toch gekoppeld aan de domein van DLtrade, dus eigenlijk mogen wij hem niet gebruiken zonder domein dltrade?

Het domein dltrade is overgekocht bij mij excl source en ik heb verkoopsrechten mogen houden,...

Beste,
    Hierbij verkoop ik http://www.onlinecashverdienen.nl
    Dit is een source van dltrade maar is inmiddels offline gehaald.cijfers erop moeten gereset worden.
    Dus de koper start vanaf 0

Bij euroracers.eu kunt u een source kopen voor 75 EUR.

Hier is het uiteraard goedkoper!

domein + source bieden vanaf: 25 euro

opbieden vanaf: 2,5

Bin: 50 eur

Source zonder verkoopsrechten vaste prijs: 12,50 (0x verkocht)

Zodra source en domein is verkocht stopt ook de source verkoop.

Domein nog 11 maanden geldig

Dit script is niet gemaakt door euroracers

Citaat van Malik

VonDutch hij wijst op een fout in zijn laatste zin...

@ontopic Kan je mij een uitgebreide email sturen met erin hoe je wel nuttig kan zijn? (promotie, hoe promoot je etcetera)

ja, ik typ altijd met gsm.
    hier en dan is er dan een letter vetkeerd, geen hoofdleter,...
    Ik lees alles niet na omdat dit niet zo belangrijk is.

Ik zit op mobiel, als ik abn moet typen doe ik dit.
    Ik zie geen enkele reden waarom u mij hier beoordeeld.
    Dit is geen mail ook niet hé.

Citaat van scarface

Beste ts,

Aan wat voor uurtarief dacht u zelf of aan wat voor betalingsprofiel voldoet u, en zwart of wit ? Ik zoek iemand die mail kan beantwoorden volledig abn nederlands zonder spelfouten en professioneel.

Wel, dit kan ik zeker.
    Vergoeding is jou keuze.
    Zwart zou wel fijn zijn aangezien ik zondag brommer zal kopen.
    mijn abn gebruik ik hier niet omdat dit ook niet echt nodig is.
    Als u meer informatie zou kunnen geven via pm zou dit zeer handig zijn.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.07.12 17:01:48:

Citaat van buffy

Ik zeg ook niet dat ik een ster ben in Nederlands, dat maak jij er van. Wat ik bedoelde was dat hij Engels plus Nederlands in zinnen gebruikt, oftewel wat de minder jarige nog doen. Zoals ik kan mijn mail checken op mijn GSM. Zou moeten zijn bekijken/controleren.
    Verder, on topic en ik zal me er buiten houden. Mijn punt is bij deze gedeelt met jullie.

engels in nederlandse zinnen doe ik vaker, maar bij beantwoorden van mails doe ik dit niet.
    Je hebt toch ook mensen die tegen dataverkeer trafic zeggen?

Citaat van montblanc

met andere woorden, Wat kun je wel?

Als engels al niet lukt laat staan nette brieven schrijven. :cheer:

Wat ik wel kan staat op het topic zelf vermeld, hier zijn geen verdere vragen voor.

Ik wil bij deze alleen aanbiedingen op het topic zien.

Citaat van crimeplacenl

U kan dus geen engels zonder translade ?

Kan u duits?
    Frans ?

Frans zou ik mijn weg nog kunnen vinden, duits niet.

Citaat van scarface

Beste randy het is een touchscreen neem ik aan ? , deze zijn rond de 50 euro ja . Aleen moet je nog wel het gereedschap hebben en de kennis om deze mobiel uitelkaar te halen. Heb dit ook bij een blackbary curve gedaan.

Naja, ik ben op de hoogte.
    Ik zal deze dan bestellen.
    Uit filmpjes heb ik gezien dat het niet zo echt moeilijk is.
    Ik heb er vertrouwen in.

Beste,
    Ik heb nu al sinds 15 Augustus een htc 7 trophy met een screen die stuk is.
    Heel erg gebarsten overal.
    Bij wonder werkt hij nog steeds prima, maar typt hij soms 2 letter's te samen.
    Weet iemand toevallig waar zo'n screen (Glas only)
    Zeer goedkoop te bestellen is?
    Op DX CV etc vind ik geen screens meer die nog verkocht worden voor deze gsm.
    En ik kan niet meteen een goedkope vinden. (onder de 50 dollar)

Met vriendelijke groet,

Citaat van crimz

Dat is die gf-tec bot.
    Werkt niet.

En een bot is niet verboden door de wet :)
    Wel door dl

Daar ben ik niet van op de hoogte, maar in de wet staat niet dat ze er niet voor mogen banned worden hé.
    Dutchleader heeft zijn eigen gangetje, als u die regels overtreed hebt u het risico banned te worden.

Citaat van Gamedealertje

Ik ben altijd eerlijk en Spreek de waarheid Hij krijgt netjes zijn bedrag via Paypal ik heb het geld nu niet op dit moment en daarom help ik hem met promotie randya105 je zoekt alleen maar ruzie en daarom blok en verwijderd ik heb pokemon-area.com zo hoog gekregen dank zij mij he;) dat was alvast een dingetje die ik voor robin heb gedaan en ik kan ook jouw belachelijk maken weet al genoeg

De domein van Bramva zou ik kopen ja klopt maar ik wist de prijs niet eens ik bied nooit je zij zelf dat je wou kopen voor 40 euro en ik zelf wilde niks ik ga het geld alleen aan robin geven meer niet;)

Ik heb daar ook netjes screens van van alles.
    Als iemand dit wilt behandelen zal de persoon in questie alles zien van ons gesprek.
    En alles wat jij zei over K.rens en dergelijke dat hij naar jou luistert, dus iedereen ban geef die jij wilt.
    Ik zei tenslotte ook zelf om jou te blokeren maar vond de knop niet, staat ook in screen.
    Verdere discussie is niet nodig voor mij.
    Heb al eventjes geleden misbruik gemeld op mijn eigen topic, en ik zal eens met K.rens moeten praten of een modderator.

Ik heb screens?
    Waarin hij 5 min geleden toegaf dat hij nog geen geld heeft betaald,...
    En dan nog, hij zei als ik dit domein niet bij bram kan kopen regel ik dat bij versio voor dezelfde prijs zei nemen het domein wel af van de koper en geven dit aan mij, als hier iemand intrapt heeft hij zijn domein kwijt voor een prijsje!
    Ik heb echt alle screens,...
    Hij heeft in zijn famillie rechters (meerdere en meerdere advocaten) en als hij het niet verkocht ofzo weet niet goed meer ging hij naar zijn familie (rechter en advocaat)
    Staat allemaal in screens

Beste,
    Ik vind dit gedrag van hem totaal ongepast.
    Hier komen wat screens van een msn gesprek.
    Ik vind eerlijk gezegd dat zo'n personen hier niet thuishoren.
    Screens volgen zo
    Alvast staat hier wat informatie: De persoon zei dat hij domeinen die bezet zijn kon overkopen van versio zelf, Dat hij iedereen mag bannen wie hij maar wilt dat K.rens dat regelt + dat zijn broer reza voor alles zorgt, Over sitedeals dat hij daar connecties heeft voor mij te bannen maar hij kocht zelf een account over hier van een robin wie zijn geld nog niet is gegeven ervan.

Screens:

Citaat van Ferhat.Remory

dus zoals ik al als eerste zei, laat je informeren. Wij zijn geen medewerkers van de Nederlandse banken.

Al gedaan via e-maill zei zeggen dat ik moet bellen, maar heb geen zin om nog bij te betalen voor een buitelandse oproep.